Lil Boosie indicted in slaying

most viewed right now
 168
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
89 comments
@hiphop
most viewed right now
 119
Phat ass white girl for real
35 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 103
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
71 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
109 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Slaps
 06-18-2010, 11:19 AM         #121
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Wasted said:
damn man, this is some wild stuff, dude doesn't even look like he's "HERE" anymore, like his mind is somewhere in "saint elsewhere" but if you were faced with the death penalty I guess you'd look like that too.

the look on his face was like he already knows he's in deep trouble.
 06-18-2010, 11:37 AM         #122
Supamario627 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its the front page news out here in BR


[pic - click to view]

 06-18-2010, 11:47 AM         #123
Supamario627 
space
space
space
$n/a | Props total:  
im 100% sure they wont give him the death sentance...BR knows if he got death, south BR would riot reallllll bad.


life sentance...for real tho
 06-18-2010, 11:54 AM         #124
dakingof225 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lil Boosie still ain't gangsta.
 7 years ago '05        #125
Soprano ATL 43 heat pts43
space
avatar space
space
$9,331 | Props total: 206 206
lil 17 year old snitched on everyone and their mama when they laid out those 6 murder 1's
 7 years ago '09        #126
youngrob 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$1,186 | Props total: 14 14
here's another more news a video is included.

 7 years ago '09        #127
youngrob 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$1,186 | Props total: 14 14

[pic - click to view]

 06-18-2010, 12:26 PM         #128
NYGallday 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn boosie boo
 06-18-2010, 12:34 PM         #129
keithyost 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I dont promote violence at all but my thing is why would lil dude rat everybody out?? He still gonna rot in there either way rat or not so what is the point of it all??
 7 years ago '08        #130
LegalTrappeRx 39 heat pts39
space
avatar space
space
$9,703 | Props total: 91 91
 keithyost said:
I dont promote violence at all but my thing is why would lil dude rat everybody out?? He still gonna rot in there either way rat or not so what is the point of it all??
the lil dude is 17 years old... I'm sure that got that b**ch up out him

and man, Louisiana and Mississippi ain't gonna be the same without Boosie
 7 years ago '10        #131
Two02x3 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,592 | Props total: 6712 6712
 keithyost said:
I dont promote violence at all but my thing is why would lil dude rat everybody out?? He still gonna rot in there either way rat or not so what is the point of it all??
Prosecutors: Alright, so who paid you to k!ll these people?
Shooter: I'm not telling you s**t. I wanna see my law---
Prosecutors: How bout we make you a deal...how does, say, 3 life sentences instead of 6 sound?
Shooter: Deal. Lil Boosie is the man you want.

This s**t does not make sense
 7 years ago '05        #132
awall 
space
space
space
$3,332 | Props total: 38 38
white man just trying to bring a black man down...free boosie!!!!!
 7 years ago '07        #133
MOTTAFOOKAH 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,327 | Props total: 1121 1121
 NO RELIGION said:
^^^ This is my s**t... Does anyone know what tape or album this song is off of?
 7 years ago '04        #134
Kadroan 103 heat pts103
space
avatar space
space
$33,494 | Props total: 6446 6446
dang boosie can't catch a break worth nothing
 7 years ago '09        #135
youngrob 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$1,186 | Props total: 14 14
for everybody wondering why marlo mike ratted, put this together.

Boosie was getting people k!lled.

Marlo mike k!lls boosie's best friend in the whole wide world, boosie's right hand, boosie loved this n*gga like a brother.

What do you think boosie did when he found out marlo mike k!lled him? If you can't figure it out i'm sorry.
 7 years ago '05        #136
WaveDoe 12 heat pts12
space
space
space
$5,256 | Props total: 0 0
 youngrob said:
for everybody wondering why marlo mike ratted, put this together.

Boosie was getting people k!lled.

Marlo mike k!lls boosie's best friend in the whole wide world, boosie's right hand, boosie loved this n*gga like a brother.

What do you think boosie did when he found out marlo mike k!lled him? If you can't figure it out i'm sorry.
Marlo wanted the n*gga sittin' in the car next to bleek. Marlo loved bleek 2.
 7 years ago '04        #137
Silentmurdah33 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,065 | Props total: 110 110
this s**t is sad
 7 years ago '09        #138
TraV 77 heat pts77
space
avatar space
space
$21,099 | Props total: 1833 1833
 Supamario627 said:
its the front page news out here in BR


[pic - click to view]

They bout 2 fry son
 7 years ago '06        #139
elmonto 
space
avatar space
space
$5,413 | Props total: 2 2
damn boosie. i can see them giving him the death penalty too just to prove a point.
 7 years ago '09        #140
youngrob 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$1,186 | Props total: 14 14
 Jabo1091 said:
Marlo wanted the n*gga sittin' in the car next to bleek. Marlo loved bleek 2.
yeah, i know it was an accident or whatever but word on the street is he had some numbers on his head. marlo that is.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 38
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
139 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
113 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
57 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
142 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
206 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 7
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
20 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 6
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy