Albums U Purchased & Ashamed to Have in ur Collection

most viewed right now
 46
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
10 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Video inside This was by far the best catfish
31 comments
@wild'ish
most viewed right now
 27
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
81 comments
@hiphop
most viewed right now
 25
NBA Dude looking like he might take something smh
34 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #101
Gravediggaz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,537 | Props total: 175 175
 gdash72 said:
soooo...kill myself over Music? I guess datz whut ODB felt wit hiz Drugz...jus like ur Dumbass...dat almost seems as pointless as us goin back and 4th over dis forum bout rappers who can give a f**k bout yours or my life jus my opinion..i hate Ol' Dirty..jus like im sure u hate artist from da south(Trick Daddy,Rick Ross,Wayne,..etc) But I see why u mad at me 4 dissin Wutang...cuz dem ol n*ggas always did and will suck...unless ur a white boy..n*ggas down here aint feelin dat s**t...U gon prob reply hatin on da south next huh? AND IM WAITIN 4 U SOOOO I CAN SET UR DUMBASS STR8 ON DAT ISSUE!!..TRUST..U DONT WANNA GO THERE WIT CHA BOY..

P.S.A. 2 ALL f**k a.ss REGULAR BX HATERS..

S.T.A.Y. O.N. T.O.P.I.C.


I CREATED DIS TOPIC BASED ON s**t I(NOT U....BUT...EYE) DONT LIKE...IF U WANNA COME IN HERE HATIN ON ANOTHA n*ggaS CHOICE OF DUMB CDS...CREATE UR OWN HATER THREAD..DAMN..YALL f**kIN IT UP 4 EVERY1 ELSE.....OH YEA ANOTHA 1 I JUS FOUND IS....
[pic - click to view]

.. THOUGHT IT MIGHT BE GOOD.BUT s**t SUCKED.EVEN HAD LOON ON IT..LOL I DONT GET WHY IT WUZ SO WACK ..






CUZ DIS 1..
[pic - click to view]

IS CLASSIC:dancingcool: DA FEATURES WERE(NOTORIOUS B.I.G.,BOBBY BROWN, PETER GUNS..ETC)
lols....you sound like the type of dude that would get out of the shower to take a piss...1 of the best rap groups you'll ever hear in your life! I can't help it if you have wack taste...waitin for me to set me str8 of the south issue??? hahah I'm really scared to reply back that....that s**t just sounded threatening...my life might be on the line on a forum...your the one that bring the south up....dumb c*nt
 8 years ago '05        #102
gdash72 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$531 | Props total: 49 49
 Gravediggaz said:
lols....you sound like the type of dude that would get out of the shower to take a piss...1 of the best rap groups you'll ever hear in your life! I can't help it if you have wack taste...waitin for me to set me str8 of the south issue??? hahah I'm really scared to reply back that....that s**t just sounded threatening...my life might be on the line on a forum...your the one that bring the south up....dumb c*nt
Aight cuzz....thanx 4 helpin my thread reach 7pgs.

Welp back 2 da thread....i dont know bout yall...but i wuz hyped 4 dis mans comeback..lol...
[pic - click to view]

...now im like


Last edited by gdash72; 06-18-2010 at 08:44 PM.. Reason: nohomo
 06-18-2010, 08:59 PM         #103
tmitch19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 deeznutz said:

[pic - click to view]

That album cover alone is a fail and a good reason to walk right part that bulls**t and leave it on the shelf....
 8 years ago '04        #104
nicoled985 22 heat pts22
space
avatar space
space
$14,624 | Props total: 4889 4889
 NO RELIGION said:
Log off for the day
 8 years ago '06        #105
bxdiplomat 100 heat pts100
space
avatar space
space
$4,835 | Props total: 8899 8899

[pic - click to view]

 8 years ago '05        #106
Fresh|B 996 heat pts996
space
avatar space
space
$44,025 | Props total: 28481 28481
 KyleEshna said:

[pic - click to view]

....Didnt He Sell Only 1 Copy?
 8 years ago '06        #107
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,410 | Props total: 2 2
 Gravediggaz said:
lols....you sound like the type of dude that would get out of the shower to take a piss...1 of the best rap groups you'll ever hear in your life! I can't help it if you have wack taste...waitin for me to set me str8 of the south issue??? hahah I'm really scared to reply back that....that s**t just sounded threatening...my life might be on the line on a forum...your the one that bring the south up....dumb c*nt
I don't get thsi dude's point. So he pisses in the shower and that makes him a real man :sick: This board is full of sociopaths.
 8 years ago '06        #108
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,338 | Props total: 561 561

[pic - click to view]




didn't really buy it though... just filled out and used that 12 cds for a penny promotion thing for colombia house back in the day.
 8 years ago '06        #109
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,338 | Props total: 561 561
 Mr Crackee said:

[pic - click to view]

... u crazy that album is top 5 of all time.
 8 years ago '04        #110
Young Professa 11 heat pts11
space
avatar space
space
$15,511 | Props total: 6248 6248
 hooligun said:
... u crazy that album is top 5 of all time.
lol, why did you even respond to that?
 8 years ago '05        #112
gdash72 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$531 | Props total: 49 49
 beantown said:
I don't get thsi dude's point. So he pisses in the shower and that makes him a real man :sick: This board is full of sociopaths.
I noe brah...i saw day nasty a.ss shiet....Y u think i jus moved on past dat s**t...lol...ol pissy acid fungus feet a.ss n*gga..sum sick s**thow u jus gone p!ss on ya own feet and s**t....letz keep dis thread positive tho..jus ignore deez Pissy Feet a.ss f**kBoyz....1
 8 years ago '05        #113
ondareal 
space
avatar space
space
$2,695 | Props total: 1627 1627
Im ashamed. I guess when I was younger, I was retarded.


[pic - click to view]



[pic - click to view]


to my credit this did have a eminem song on it

[pic - click to view]


this did have some raw s**t on it tho

[pic - click to view]

 8 years ago '07        #114
Donaldsjuan 
space
avatar space
space
$1,909 | Props total: 142 142
CUZ DIS 1..
[pic - click to view]

IS CLASSIC:dancingcool: DA FEATURES WERE(NOTORIOUS B.I.G.,BOBBY BROWN, PETER GUNS..ETC)[/QUOTE]

s**t was classic.. s**t had BIG, JAY and Rakim on the same album
 8 years ago '07        #115
I Am The Truth 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,056 | Props total: 2549 2549

[pic - click to view]


Bought it off the strength of "Get Rich to This"
I wouldn't be caught dead with that in my CD player today


[pic - click to view]


Got it off the strength of "Live From NY"
Immobilarity has about 4 good songs but was a terrible follow up to OB4CL...

Fans of both Goodie & Rae but these were some straight disappointments...

Other than that, my collection is pretty thorough
 06-19-2010, 10:23 AM         #116
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
J-kwon-Hood Hop

Fat Joe-J.O.S.E (tossed it the same day i bought it,mom was pissed)

Nelly-Nellyville...smh @ me purchasing a Nelly album
 8 years ago '09        #117
klm1015 10 heat pts10
space
avatar space
space
$5,700 | Props total: 501 501

[pic - click to view]





I dont really buy CDs like that. This is the only one in my collection Im somewhat ashamed of.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 19
Video inside The Deep Dark Web
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Colin Farrell destroying bullys dad
53 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
125 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
64 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
90 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 4
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
96 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy