True Blood - Season 3

most viewed right now
 163
The pyramids were what?
48 comments
@wild'ish
most viewed right now
 105
Video inside Pusha T's brother 'No Malice' speaks on Drake Ye & Kim K
51 comments
@hiphop
most viewed right now
 105
Image(s) inside How the hell did Jaden Smith smash Sarahfu-kingsnyder !
37 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 82
Image(s) inside Nicki Minaj hating on Cardi B and Offsets love?
41 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #221
shabz 1 heat pts
space
space
space
$960 | Props total: 11 11
help peeps, where can i stream this? where can i watch this season online?
 8 years ago '09        #222
Ms Ambitious 249 heat pts249
space
avatar space
space
$8,445 | Props total: 7269 7269
They need to make Jason a cop lol. The look on Lafayette face when Eric came to save him was funny. Bill needs to stop playing and go back.
 8 years ago '09        #223
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279

[pic - click to view]



:ilike:
 8 years ago '09        #224
Ms Ambitious 249 heat pts249
space
avatar space
space
$8,445 | Props total: 7269 7269

[pic - click to view]



That was the best part of the ep lol. He be treating her and she still want him lol
 8 years ago '04        #225
serty321 8 heat pts
space
avatar space
space
$3,885 | Props total: 11 11
 Ms Ambitious said:
They need to make Jason a cop lol. The look on Lafayette face when Eric came to save him was funny. Bill needs to stop playing and go back.
I don't think Bill can go back until the King gets what he wants.
 8 years ago '09        #226
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
Bump...

Less than an hour.
 8 years ago '09        #227
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
@ Jason
 8 years ago '09        #228
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
I think Jason's girl got some sort of secret. Somethin just weird about her..
 8 years ago '09        #229
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
LOL @ Tara's reaction
 8 years ago '09        #230
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
Sookie used her fairy powers again
 8 years ago '09        #231
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
Okay. Next week looks TOO good...
 8 years ago '09        #232
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
 all3rd said:
Didn't think they brought the Fairy powers this early?
She used them for a very brief moment last season against Mary Anne.
 8 years ago '08        #233
Tecnique 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,439 | Props total: 371 371
Awwwww yeah, classic suit right there
 8 years ago '09        #234
Baynut 5 heat pts
space
avatar space
space
$9,373 | Props total: 3529 3529
Great episode my nigs, nothing else needs to be said.
 8 years ago '05        #235
Gotti211 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,722 | Props total: 7 7
man this s**t was off the chain i was at the edge of my sit the whole episode can't wait till next week
 07-18-2010, 08:22 PM         #236
luda_game_dre 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 all3rd said:
Bill under Loretta spell edit maybe not.
does know one else find this annoying?...man just watch the episode and then post all your comments, ur just posting randoms thoughts, and statements with no meaning behind it, ppl reading this thread are going to be like wtf when reading it, if they havent seen the episode, and even if they have some of your comments make no sense, like the one above, what spell? lol...bill is just playing her a.ss. shes just a fool in love

its just annoying going through the pages reading that s**t, when i want to get to the real post about how ppl felt about it



and i think the episodes are getting so much better!, each episode out does the one prev.

as well is it just me or do some of yall have mixed feelings about jasons new girl, the first time we saw her, in the woods she was looking ok, then when he pulled her over shes was looking banging, and thennn, when shes shows up to the bar, and he takes her on the walk i didnt find her all that attractive
 8 years ago '07        #237
FeedTheBeast 23 heat pts23
space
avatar space
space
$14,033 | Props total: 10890 10890
any link to a stream???
 07-18-2010, 08:29 PM         #238
luda_game_dre 
space
space
space
$n/a | Props total:  
might have to wait another half hour ill try and find u one though
 8 years ago '08        #239
BRonin357 6 heat pts
space
avatar space
space
$6,148 | Props total: 1834 1834
Episode was great, but I'm not really interested in Jason's love interest or dumb a.ss idea to become a cop to ease his gulit. But everything else is kosher! Sam's step bro is gettin molested or something by his dad and his mom keepin hush. Bill is a G! Eric is gonna find a way to k!ll the king and Tara is gonna be a vampire soon! That preview was huge for next week, but I'm thinkin past that into how tara's mom and lafayette are gonna take to it cuz sookie a be cool with it, no doubt.
 8 years ago '07        #240
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,750 | Props total: 16262 16262
watch how fast I type motherf**ker...

its about time they introduced crystal
[spoiler - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Image(s) inside May 25 - Rachel Dolezal faces 15 yrs in prison if convicted of felony ..
46 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 25
Article inside Reboot your router
47 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 16
Drake- Iím Upset
422 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
128 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Video inside J Prince says a rogue DEA hitman was contracted to kill him!
77 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy