Barack Obama in the "Whoomp! There It Is" Video?

most viewed right now
 87
I will marry this woman for real.
33 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
56 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
37 comments
@wild'ish
most viewed right now
 55
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
39 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '09        #81
Toss 
space
space
space
$7,486 | Props total: 2218 2218
lol haha
 06-06-2010, 11:16 AM         #82
Yellob0y  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Don Peru said:

[pic - click to view]

i want to formally nominate this for gif of the year!....
 06-06-2010, 11:24 AM         #83
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ven0m said:
They're being sarcastic and you didn't get the joke.
seriously

That dude look like him though haha
 8 years ago '05        #84
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,516 | Props total: 49 49
Obama won

Nas lost
 8 years ago '07        #85
Supercoolbert 123 heat pts123
space
avatar space
space
$7,227 | Props total: 1396 1396
that man was on the phone handling business, probably calling up for the next shipment of drugs. kingpin obama, whoop there it is
 8 years ago '05        #86
Gateway972 47 heat pts47
space
avatar space
space
$2,692 | Props total: 350 350
 bobbysteels18 said:
Don't let Fox news see this lol.
Best comment ever



Last edited by Gateway972; 06-06-2010 at 02:31 PM..
 8 years ago '05        #87
Gateway972 47 heat pts47
space
avatar space
space
$2,692 | Props total: 350 350
 Hold That said:
I can't believe there are people in here actually believing this is Obama... Funny thread, but some n*ggas will fall for anything

The guy was just getting married to his wife around this time.(1992) and starting his Law career.

In a Presidential election where they were trying to find ANYTHING to bring him down, anyone who was doing dirt that Obama my have had a brief discussion with, made the news

You think they wouldn't have found this?
Anything
________

Hold That







 8 years ago '98        #88
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$30,452 | Props total: 4284 4284
WSHH just stole this thread


[video - click to view]


Wheres HR_paperstacks ROYALTIES??
 8 years ago '05        #89
sleezy 
space
avatar space
space
$5,506 | Props total: 1390 1390
worldstar just stole it haha wow
 8 years ago '04        #90
wh¡teboy 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,376 | Props total: 15 15
funny s**t and that GIF with P dancing around is hilarious
 8 years ago '08        #91
Ven0m 12 heat pts12
space
avatar space
space
$3,982 | Props total: 1200 1200
 sleezy said:
worldstar just stole it haha wow
im the one that told worldstar bout boxden. smh... i dunno why now.
 8 years ago '04        #92
TBX 32 heat pts32
space
avatar space
space
$3,020 | Props total: 805 805
Does kinda look like him.

What's wilder is the fact threadstarter caught that s**t watchin' Tag Team

They jacked it haha!
 8 years ago '09        #93
Vincent_Chase 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,151 | Props total: 1126 1126
 8 years ago '07        #94
Playa 70 heat pts70
space
avatar space
space
$22,853 | Props total: 251 251
What a fine time to honor the original Southern song. Give respect.
 8 years ago '07        #95
Ghost Terp 18 heat pts18
space
avatar space
space
$15,931 | Props total: 4074 4074
This s**t is ALL over the internet now
 8 years ago '05        #96
HUDA2daF 2 heat pts
space
avatar space
space
$15,135 | Props total: 9863 9863
watch cnn gonna try to find dude and do like a 20 min piece on it..
 06-06-2010, 05:24 PM         #97
HR_Paperstacks  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ronnie said:
Wheres HR_paperstacks ROYALTIES??
I don't know, but we just got swagger jacked. This is a travesty.
 8 years ago '05        #98
mykemyke44 
space
avatar space
space
$248 | Props total: 1 1
HAHAHA... Say word!! thats my dogg!! thats... my... DOG (Smokey voice)
 8 years ago '05        #99
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,316 | Props total: 95 95
This thread was made 2 years ago. I f**king swear it was.

Anyway ThisIs50.com swagger jacked this thread and the youtube video. It's the same exact link.



[pic - click to view]



 8 years ago '04        #100
moldypillow 
space
avatar space
space
$382 | Props total: 5 5
 HUDA2daF said:
watch cnn gonna try to find dude and do like a 20 min piece on it..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
58 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 30
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
34 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Jas Prince got Cuban links for da feets
20 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 12
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
180 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
77 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Video inside What if The Documentary 2 Looked Like This!!!
77 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Video inside Avengers Infinity War: Why Sharon Carter Wasn’t in the Movie
11 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy