How Much Will Gamestop Buy My PS2 For?

most viewed right now
 278
Damn RIP Fredo Santana
364 comments
@hiphop
most viewed right now
 146
audio inside Drake - Scary Hours (God's Plan & Diplomatic Immunity)
255 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Image(s) inside Only option is Raw
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 56
BOX Broner inside H&M actin a damn fool lol
32 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #1
67680 pageviews
25 comments


deadwrong03 89 heat pts89
space
space
space
$4,550 | Props total: 542 542
How Much Will Gamestop Buy My PS2 For?
 

 
I gotta old ps2 just sittin around collectin dust i thought i would save for a dvd player but i wanna get rid of it how much would gamestop give me for it? it works fine

25 comments for "How Much Will Gamestop Buy My PS2 For?"

 8 years ago '06        #2
StillFree28 27 heat pts27
space
avatar space
space
$20,586 | Props total: 4969 4969
no joke, probably like 30 bucks
 8 years ago '04        #3
fatman 
space
avatar space
space
$1,597 | Props total: 105 105
20 bucks
 8 years ago '09        #4
Tiko377 1883 heat pts1883
space
avatar space
space
$15,329 | Props total: 9284 9284
just call and ask.... probably around 30-40 bucks tho like the previous poster said.
 8 years ago '10        #5
aka ReeSe 6 heat pts
space
avatar space
space
$18,697 | Props total: 3749 3749
$5

Nah, jk.....probably what everyone else in here said.
Posted via Mobile Device
 05-26-2010, 02:22 PM         #6
TriangleOffense 
space
space
space
$n/a | Props total:  
they only give $50 for the new pspgo so take a guess but think low
 8 years ago '06        #7
realgunta 709 heat pts709
space
avatar space
space
$20,917 | Props total: 17974 17974
^^^daymnnnnnnnnnn



but yeah my boy took his ps2 to them and they said $15, smh. He ended up selling it on craigslist and got $65 for it.
 8 years ago '04        #8
nobody 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,325 | Props total: 1199 1199
How much will crapstop give for my 360 system and games. Its sitting here collecting dust, and I will prolly never play it again, I prefer my ps3 better and dont have the time nor money to devote to 2 systems.

Maybe I should put it on ebay instead, I know gamestop likes to r*pe people. Ah, ill find out tomorrow put it in a box take it up there and laugh if they say $100 for everything.
 8 years ago '04        #9
D. Norman 6 heat pts
space
avatar space
space
$14,990 | Props total: 2125 2125
i didnt know they give 20-30 bucks for ps2 i got 1 or 2 those floating around who the f**k still plays a ps2, any game worth wild online just have lil kids hacking the s**t out of it
 8 years ago '08        #10
gametime187 
space
avatar space
space
$1,107 | Props total: 54 54
^^"worth wild"^^ LOL! Maybe you don't hear right, it's worth while!
 05-27-2010, 12:47 PM         #11
Apostrophe 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 nobody said:
How much will crapstop give for my 360 system and games. Its sitting here collecting dust, and I will prolly never play it again, I prefer my ps3 better and dont have the time nor money to devote to 2 systems.

Maybe I should put it on ebay instead, I know gamestop likes to r*pe people. Ah, ill find out tomorrow put it in a box take it up there and laugh if they say $100 for everything.
Last year my friend got 80$ from gamestop for his 360 so it's prolly less than that now. Go with Ebay or Half.
 8 years ago '06        #12
Supreme7 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,962 | Props total: 2082 2082
20 bucks
 8 years ago '04        #13
deadwrong03 89 heat pts89 OP
space
space
space
$4,550 | Props total: 542 542
wow thats crazy
 8 years ago '05        #14
HiRolliN 109 heat pts109
space
avatar space
space
$20,466 | Props total: 2660 2660
http://www.amazon.com/gp/search/ref=pe_37010_15697320_pe_04/?node=301712,979418011&bbn=979418011
amazon is only giving $21.50 for a used ps3 so expect the same or less from gamestop.
 8 years ago '06        #15
Game375 48 heat pts48
space
avatar space
space
$13,601 | Props total: 1001 1001
Keep it
Posted via Mobile Device
 8 years ago '06        #16
Bouncer 16 heat pts16
space
space
space
$17,984 | Props total: 1284 1284
im happy i sold mine.

sold it like 3 years ago for like $100. so take a guess @ what you'd get
 05-28-2010, 12:01 AM         #17
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 deadwrong03 said:
I gotta old ps2 just sittin around collectin dust i thought i would save for a dvd player but i wanna get rid of it how much would gamestop give me for it? it works fine
$2 maybe $5 with no scratches
 8 years ago '04        #18
deadwrong03 89 heat pts89 OP
space
space
space
$4,550 | Props total: 542 542
gotta be at least $30-40 im going to try to give em a call or holla at ebay or craigslist
Posted via Mobile Device
 8 years ago '04        #19
deadwrong03 89 heat pts89 OP
space
space
space
$4,550 | Props total: 542 542
well i jus called Gamestop they told me $25 store credit for anyone else wondering
Posted via Mobile Device
 8 years ago '06        #20
Sammyboi22 
space
avatar space
space
$13,626 | Props total: 244 244
f**kin highway robbery.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Image(s) inside Sexy Muslim
50 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Jan 18 - Pornhub's Data Shows Something Rather Hilarious Happened in Hawaii du..
61 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 42
Instagram now shows when users were last active
39 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 17
Image(s) inside Security Guard thot outta H-town(Like 5 or 6 kids pus-y must be A1!!)
116 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Video inside Michael Blackson rips Kevin Hart in new standup. :mjlol:
70 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 16
Image(s) inside What the fu-k am I looking at?? The "Nike 1 Reimagined" Series
55 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 10
Video inside The 'THRILLER' girl reacts to the video, 34 years later!
102 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Video inside Guess Nas Was Right, DeHaven Details Jay-Z Gettin Robbed In Marcy Not O..
162 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy