Shaun T Beach Body Insanity Work

most viewed right now
 107
ashley graham killing it i'm sold yo!
20 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 106
Video inside F*ucking Black Guy
105 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
72 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
88 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #421
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
 gameofchris said:
I usually do p90x abs...insane abs is insane tho! Felt muscles I never felt before, specifically on the sides of my pelvis.

I got off my mat at the end and started walking like this


[pic - click to view]





I really like the upper body weight training routine...perfect blend of weights and conditioning to keep the heart rate high. Damn near impossible to do 3x a week tho...more like once a week realistically.
^^you think doing it 3 times a week would be effective?
 6 years ago '06        #422
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
^^you gonna do them BOTH?

like p90x in the morning, insanity in the evening type of thing?

or a p90x/insanity hybrid??
 6 years ago '06        #423
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
^^k cool, yeah i lost a lot of my muscle thus far while doing insanity. Well mainly my upper body strength. My lower body was always my strong point, so i haven't lost any strength there.





*******finished day 40
 6 years ago '04        #424
MGz 961 heat pts961
space
avatar space
space
$8,266 | Props total: 9499 9499
finished day 5
 6 years ago '06        #425
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
Question: Any of you have a rough idea as to how much calories you burn during these workouts???
 6 years ago '04        #426
MGz 961 heat pts961
space
avatar space
space
$8,266 | Props total: 9499 9499
I read 350-500 calories
 6 years ago '06        #427
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
^^damn, thats it??

nah imo it should be more than that yo. I be working to fu*king hard to just burn roughly 350-500 calories
 6 years ago '11        #428
CamoBoxers 20 heat pts20
space
avatar space
space
$2,682 | Props total: 31 31
 realgunta said:
^^you think doing it 3 times a week would be effective?
If you don't have a regular weight lifting schedule than 2-3x a week is fine on top of Insanity and I highly recommend it.


@Kooper..I think there is a hybrid p90x/Insanity calender you can find online that shows you how to stack both together and get away with it. Good luck on week 1

edit: Its an asylum/p90x hybrid but I think if you look hard enough you can find an insanity/p90x calender
or just replace the asylum workouts with insanity ones...


[pic - click to view]



Last edited by CamoBoxers; 09-08-2012 at 07:36 AM..
 6 years ago '06        #429
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
finished day 41
 6 years ago '04        #430
DonofDons21 
space
avatar space
space
$6,320 | Props total: 825 825
Just did my fit test......i was pouring sweat like a muh fu*ker
 6 years ago '06        #431
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
 Kooper said:
Last day to eat some garbage before I start insanity90x

Think I'll get 20 habenaro wings from dominoes

^^lol dont do it man, leave that style of eating behind you.









***finished day 42
 6 years ago '11        #432
Noobster77 1 heat pts
space
avatar space
space
$231 | Props total: 0 0
going back to Insanity today, spent some time partying with friends in Tallahassee, drank too much but its back to the routine today.

Day 45
 6 years ago '04        #433
MGz 961 heat pts961
space
avatar space
space
$8,266 | Props total: 9499 9499
day 7 finished...endurance improved...could barely get thru 1st week...today wasnt as hard
 6 years ago '11        #434
Noobster77 1 heat pts
space
avatar space
space
$231 | Props total: 0 0
i actually was able to do way better than usual today on day 45, max plyo after not doing insanity for a couple of days. felt good
 09-10-2012, 07:05 PM         #435
rockroyal24 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Have a lot of water ready because your 1st week you'll be sweating up a storm.
 6 years ago '06        #436
realgunta 749 heat pts749
space
avatar space
space
$22,963 | Props total: 27668 27668
finished day 43



i think im reaching the point that my body is like just tired in general. I'm really looking forward to finishing insanity so my joints can get a rest. Idk but i dont feel as pumped as i use to feel, i guess im just burnt out. Damn
 6 years ago '11        #437
CamoBoxers 20 heat pts20
space
avatar space
space
$2,682 | Props total: 31 31
 realgunta said:
finished day 43



i think im reaching the point that my body is like just tired in general. I'm really looking forward to finishing insanity so my joints can get a rest. Idk but i dont feel as pumped as i use to feel, i guess im just burnt out. Damn

[pic - click to view]

 6 years ago '11        #438
Noobster77 1 heat pts
space
avatar space
space
$231 | Props total: 0 0
woke up today with a faint pain in my right ankle, dont know if it i dug too deep yesterday
 6 years ago '12        #439
Southwick 
space
avatar space
space
$2,653 | Props total: 430 430
^^^ Personally I think you're eating too much. Just my opinion. Everyone is different. I only eat two meals a day. I don't eat breakfast. Lunch is usually boneless chicken brea$t/veggies or fish/veggies. Whichever I don't have for lunch I do for dinner. Or I might do a protein shake for lunch. Or even oatmeal. Between lunch and dinner. I'll eat nuts or fruit. I haven't worked out in about a month. I'm still losing weight.
 6 years ago '04        #440
DonofDons21 
space
avatar space
space
$6,320 | Props total: 825 825
day 4 done...sore as amother fu*ker....traceling for work so had tod o the sh*t in the hotel the last 2 mornings.....feel mad good but im dumb thrirsty all day....its like i cant drink enough water..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside "I Pay $900 a month in student loans"
131 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 42
NBA Jalen Rose says Kyrie hopes Cleveland beats Boston
74 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 33
Video inside Rockstar game's troubles summed up perfectly
46 comments
19 hours ago
@games
most viewed right now
 15
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
40 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Video inside Lethal Lips talks sleeping with Boxdens Champ Bow Wow
36 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside R Kelly's Streaming Numbers INCREASE After Spotify Pulls Him From Playl..
82 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Image(s) inside Her freckles are very disgusting , are you still smashing tho?
91 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
70 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy