***NEW GAME SINGLE - aint no doubt about it - ft justin timberlake

most viewed right now
 73
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
37 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
93 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
41 comments
@wild'ish
most viewed right now
 37
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
37 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 04-27-2010, 05:09 PM         #61
Liquid Oxygen 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I agree with most people here. Song is pretty good, nice for the summer, but Game does not fit the vibe of it at all. He gets completely overshadowed by Timberlake and the beat, he just overall sounds un-inspired.
 8 years ago '06        #62
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$16,195 | Props total: 3006 3006
sounds like a track Snoop Dogg rejected for his album
 8 years ago '06        #63
teh truth 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$4,216 | Props total: 97 97
this song is radio friendly game got a banger on the radio wether u like it or not

even if this song was trash its going too give game spins better than no spins
 8 years ago '05        #64
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,516 | Props total: 49 49
Games officially done. I called it, as soon as I started hearing all these wack a.ss songs from him with his new wack flow, I said to everyone on here, why the f**k are you all so hyped for the Red Album? What has he put out lately to get you excited for it??????? This song just sealed the deal, SOOOOOOOOOOOOOOO garbage. WTF is Game doing???? BISD is gonna end up selling twice what the Red Album sells and BISD leaked a month early.

I used to love Game and not like 50, now it's the other way around. Funny how s**t changes.
 8 years ago '05        #65
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,516 | Props total: 49 49
and what the f**k is up with that beat??????????? Am i missing something?????? This beat sounds like something that should've been left off a MIXTAPE, this s**t shoulda missed the cut for Game's mixtape, not be the LEAD SINGLE for his ALBUM
 8 years ago '06        #66
teh truth 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$4,216 | Props total: 97 97
 Triple D said:
reminds me of super mario nintendo
yeah that too, but the begin it reminded me of it
 8 years ago '05        #67
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,516 | Props total: 49 49
And no one is even hating.

Notice how people like myself are saying "WHAT HAPPENED GAME?????"

We're all wondering why one of our favorite rappers has been putting out loads and loads of s**tty a.ss songs in a row, and why his new flow sounds like he's a whole nother rapper.


Matter of fact reguarding his flow. I was playing some of games new s**t on my speakers and my girl, who follows hip hop to a good extent, didn't even know it was GAME on the f**kin mic!

This dude sounds like a whole nother person now.

And last but not least, this dudes beat selecting skills have gone down the drain as well. Game used to have one of the best ears for beats in rap, now he has one of the worst. What the hell happened?
 8 years ago '04        #68
justinjones 310 heat pts310
space
avatar space
space
$50,657 | Props total: 9613 9613
sounds dated. like it should of been out in 05
 8 years ago '06        #69
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$26,798 | Props total: 10062 10062
straight garbage
back to the drawing board
 04-27-2010, 06:17 PM         #70
DRJRECORDZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
By time game Finish, he will of leaked the whole album
[pic - click to view]



edit: There is way to much stereo widening on games vocals.. It muddles his Diction pretty bad.


Last edited by DRJRECORDZ; 04-27-2010 at 06:20 PM..
 04-27-2010, 06:47 PM         #71
Classefied 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow this s**t garbage..
i f**ks with pharrel and jt but this s**t sound like some old leftover jt/pharrel track.. that they didnt use because they thought it was to weak.. added with some weak not fitting game verses..

ed lover voice; Come on son.... even yall stans know this some bulls**t
 04-27-2010, 06:52 PM         #72
J_Rey 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the song aint really that bad just not a good combo....game wants to be jay-z and thats not gonna happen this beat could fit somebody with a smooth style say like if pusha t had this beat he would murder it or fabolous this is not game style
 8 years ago '06        #73
teh truth 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$4,216 | Props total: 97 97
 RamazedAGAIN said:
whats wrong
lol his mama forgot too change his diaper
 8 years ago '05        #74
Cashville2400 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,897 | Props total: 174 174
Damn...I don't understand why Game wanted to spit on these Neptunes tracks. There have a couple tracks that were cool,but the majority are trash. am a huge game fan,but he has yet to get me real excited about this new cd.
 8 years ago '04        #75
Ateace3 
space
avatar space
space
$4,060 | Props total: 27 27
wtf is this? this isnt good...ugh, and im a game fan
 8 years ago '07        #76
kakish 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,257 | Props total: 2089 2089
Def a radio song...I'm more excited about the rest of the album.
 8 years ago '05        #77
Cashville2400 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,897 | Props total: 174 174
 J_Rey said:
the song aint really that bad just not a good combo....game wants to be jay-z and thats not gonna happen this beat could fit somebody with a smooth style say like if pusha t had this beat he would murder it or fabolous this is not game style
Exactly, he needs to stick to what made him. He is going to lose more fans than gain them trying to appeal to people who won't like him no matter what style he spits with.
 8 years ago '05        #78
Bobby's World 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,743 | Props total: 4821 4821
 ChiCity Fingaz said:
Game continues exposing himself without 50.

[pic - click to view]

 8 years ago '06        #79
teh truth 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$4,216 | Props total: 97 97
 joeyb8420 said:
niga u supost to be on my side.,..f**k u doin lol


how u gonna tell him shut up ahhaahahha that s**t was funny tho
 8 years ago '04        #80
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,370 | Props total: 2484 2484
damn this s**t sucks........ANOTHER wack song from the Red album......I thought he was gonna come with some s**t like Ti and Justin did....but got a weak rnb track instead....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Mother of Three
75 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
90 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
67 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
155 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
109 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 3
Image(s) inside 'Grape' Air Jordan 5s Are Getting a Makeover
27 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 3
Nissan GTR with 3300HP
6 comments
1 day ago
@rides
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy