Wow this Wale kid must be trash...

most viewed right now
 136
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
31 comments
@wild'ish
most viewed right now
 85
Steph Kegels
103 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 57
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
271 comments
@hiphop
most viewed right now
 52
NBA New NBA logo? 👑🔥🔥🔥
75 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

is wale ass
yes 23 56.10%
no 18 43.90%
Voters: 41. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '04        #101
TwinCaliber2kz 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,482 | Props total: 1887 1887
yes the f**k he is
 04-20-2010, 12:53 AM         #102
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HeyCobra said:
he must be good since we need 2 threads to discuss if hes a.ss in 1 day
i hate that avy, look like some reformed drunk drew that s**t
 8 years ago '06        #103
marcusaka50 58 heat pts58
space
space
space
$29,696 | Props total: 8660 8660
wale got skills but nothing special he cant stand out in a room full a f*gs
 04-20-2010, 01:07 AM         #104
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 marcusaka50 said:
wale got skills but nothing special he cant stand out in a room full a f*gs
hell yeah, wale the type of n*gga that wash his a.ss first and is face second
 04-20-2010, 01:23 AM         #105
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HeyCobra said:
he must be good since we need 2 threads to discuss if hes a.ss in 1 day
:rolleyes:

like this happen errday and s**t......


the topic is done when i decide to k!ll it.....


im bout to

beef is not a problem......i spoke to the homies already



more J-Synder crack!!!


hustle what the f**k!


[video - click to view]

 04-21-2010, 04:17 AM         #106
StatisticZ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 WorldsStrangest said:
mann....you kids are the worst.


so you got albums that sell into the millions.....


then you got a guy that says they shipped 30K BUT DIDNT SELL ALL OF THE 30K but wanna claim there s**t was sold out everywhere.



and check this. they shipped 30K BUT 64 PERCENT OF HIS SALES CAME ONLINE. So that means there's a s**tLOAD OF WALE CDS sitting on stores across america, so how wasnt there enough to go around?


first it's "oh they didnt ship enough CDs"


now its

"oh well, most his fanbase is online so they sold 64 percent of his s**t online"


WELL WHICH ONE IS IT?


yall just believe everything thats in a blog nowadays....haha......hope some of yall go k!ll yaself now.
You kids are the worst because you can't feel an artist they're automatically wack.

I believe that makes you a kid more than anyone defending an artist they feel.

Wale can be corny.. Yep. A lot of rappers get corny. Listen to the songs that didn't make it on the final draft of his CD.

Listen to his 3 mixtapes.

And believe it or not.. Blog sites like 2dopeboyz, SmokingSection, Nahright, and a few others are way more "in" with artists than actual entertainment sites such as MTV.
 04-21-2010, 04:43 AM         #107
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^it's the fact that they feel the need spout spin facts verbatim to me from blogs like its gospel that makes them the most irritating genius.......
 8 years ago '10        #108
Mocking Mind 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,448 | Props total: 88 88
Wale is wack, I would prefer to listen to Gucci and Gucci is the worst rapper ever, so what does that say about Wale....
 04-21-2010, 05:49 AM         #109
YoungGQ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 WorldsStrangest said:
nah. i think its just wale to be honest. yall actually had a decent buzz with that b more music yall was doin



see. now im glad i made the topic cuz i feel like i learned something.
baltimore and dc = two completely separate entities.
 04-21-2010, 06:37 AM         #110
Zo1987  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 notoriousthugzz said:
who the f**k listens to wale?

once i heard his wack a.ss cypher and a few tracks i knew dude was a.ss
 8 years ago '06        #111
datVAkid 37 heat pts37
space
avatar space
space
$13,466 | Props total: 2651 2651
 WorldsStrangest said:
nah. i think its just wale to be honest. yall actually had a decent buzz with that b more music yall was doin



see. now im glad i made the topic cuz i feel like i learned something.
WHEN DA f**k IS B-MORE CONSIDERED DC?!?!?!?!?!

k!ll yourself
 8 years ago '04        #112
theinfamousone 
space
space
space
$60 | Props total: 0 0
 WorldsStrangest said:
mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn shut the f**k up. i hate when people pull that card. f**kas thinking they smart. yo, ok, if im nobody, and you posting and responding in my s**t...the f**k does that make you?


o i forgot youre a player with 6 lambos in the garage and you got a video vixen sucking you off right now?


oh wait, you just not a hater like me right?

maaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. yo.

on some real s**t. Wale actually worse off than me. because he tried and FAILED. i at least still have a chance.

(if i were trying that is, hehe)

see how that works.

daG bruh, you sound mad, simmer down
 04-21-2010, 12:18 PM         #113
MAY LAY LOW  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
what the fukk is a WALE......................... anyway............... just another case of wake nygaz spending up there 15minutes of fame and fortune..............................
 04-21-2010, 05:38 PM         #114
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 datVAkid said:
WHEN DA f**k IS B-MORE CONSIDERED DC?!?!?!?!?!

k!ll yourself
you act like i live up there. aint it supposed to be like 3 cities connected and s**t, DMV or whatever....so how the f**k yall gonna come at me, blame them DMV n*ggas....
 8 years ago '04        #115
Gmitch528 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,108 | Props total: 175 175
 kentucky1.0 said:
I dont care what anyone says.....his al;bum was on my top 5 list last year
yea i agree
 8 years ago '10        #116
knowlege bass 
space
avatar space
space
$3,221 | Props total: 563 563
I don't think the he is all out wack and I dont hate him, he's just underwhelming to me....never could get into him and I rocked his last 2 mixtapes to death and gave it a really good shot, I could ride to the mixtapes but the music just didn't stick to me. I never been impressed with any of his features either. On top of that he was just so horrible on the BET cipher that I lost all interest. His problem is that he is just mediocre. He cant do pop like Drake and although he is a decent spitter he aint on the Lupe, Jay Elect, or even J. Cole level.
 04-21-2010, 07:28 PM         #117
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this topic sold more than Wale's album wow.

edited the first post, figured i might as well get the team shine too.
 04-21-2010, 07:40 PM         #118
dlettern  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
what are y'all talking about when you bring up sales?! a ton of trash artists are doing great..doesn't make them any better. "Good artists" usually appeal to people with a more refined hip hop ear which are usually the cats downloading hip hop all day every day..they ain't selling cuz their fans don't buy, they download. start supporting good music and we can probably bring back the 90's vibe..
 05-04-2010, 07:24 AM         #119
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
garbage truck juice
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Kevin Hart X-mad card
75 comments
18 hours ago
@movies
most viewed right now
 44
Niggas just crucified Lil Kim
116 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 40
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
112 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 35
joie chavis
45 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
126 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 21
Image(s) inside Girl, you look so good, it's to die for (die for) | Ooh, that pus-y go..
21 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
108 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
116 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy