The Boondocks - Season 3

most viewed right now
 83
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
95 comments
@games
most viewed right now
 68
 NCAAF Georgia LB Natrez Patrick was arrested for this amount of weed
13 comments
@sports
most viewed right now
 47
 Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
37 comments
@wild'ish
most viewed right now
 41
 NBA KD is easily the best player in the NBA
19 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '07        #741
jijocp88 3 heat pts
space
space
space
$1,603 | Props total: 9 9
 JamcnPrettyboy said:
wtf man I'm soo pissed.

i'm call comcast tomorrow and give them a piece of my mind.

they didn't even tell a n*gga they were getting rid of cartoon network in my area or nothing like that.
that is fuccked up but you didnt miss much I think last weeks was better this one was decent laughed a few times but he did ether tyler perry lol
 06-21-2010, 01:07 PM         #742
bank roll 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Tyler Perry lost
 7 years ago '04        #743
ImmortalGuru 26 heat pts26
space
avatar space
space
$9,557 | Props total: 662 662
 Tommy_Bunz said:
i wouldn't take it at a shot at religion..or as you say religious faith because mcgruder isn't athiest in no shape or form as I believe, not saying you said he was, i'm just stating that.

and the only reason he put the tyler perry and jesus thing in this episode was because every damn tyler perry interview he always speaks on what jesus has done for him and that he's the reason for why tyler does what he does....you can't pull up one interview without tyler mentioning the man upstairs, not saying nothing is wrong with that, but that's prob why he threw that in this episode...tyler always speaks on being very, very Christ loving, and you don't have to watch every tv appearance or read every interview on him to know that.


2 minutes in and this episode has to be the funniest to me
Fixed it for ya. Tyler Perry isnt religious. He loves Jesus. There is a huge difference between the 2.

But I def agree with you. The first 2 minutes of the episode had me dyin laughin, then it got "meh", and then the end had me rollin! But yeah, the middle part was lack luster to me.
 06-21-2010, 02:08 PM         #744
stretch 'em out 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TYO said:
Lol this is definitely one of my favorite episodes this year. They went in on Tyler Perry, and exposed how some people like myself view him and his plays.
agreed. b**ches wonders why i hate that s**t and have never seen any tp movie, play or show. everything in the episode was dead on, tp is a f**king flamer and his biggest fans are fat church hens that favor monique or oprah and love movies like precious and fit that mammy image
 7 years ago '06        #745
Mintz 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,218 | Props total: 758 758
lmfao finally someone went in on tyler perry i can't stand that **** and his b/s movies and plays
 06-21-2010, 04:59 PM         #746
PURPLE RAIN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
they went in on tyler perry
 06-22-2010, 02:53 AM         #747
EMS the God 
space
space
space
$n/a | Props total:  
im interested in seeing what peoples reactions to this are gonna be, especially Tyler Perry himself.
 7 years ago '09        #748
stxbreed 
space
avatar space
space
$2,433 | Props total: 214 214
 stretch 'em out said:
agreed. b**ches wonders why i hate that s**t and have never seen any tp movie, play or show. everything in the episode was dead on, tp is a f**king flamer and his biggest fans are fat church hens that favor monique or oprah and love movies like precious and fit that mammy image
how do u kno it wuz dead on but u never ever ever seen a play, show, or movie?


show wuz good. da only one i actually laughed out loud on
 7 years ago '04        #749
GoSensGo 13 heat pts13
space
avatar space
space
$3,817 | Props total: 454 454
Good episode..

lol @ the "no homo" and "pause" remarks
 7 years ago '05        #750
Sub Crazy 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,837 | Props total: 2717 2717

[video - click to view]


The Riley fundraiser rant uncensored. I thought it would be better bleeped, then I saw this s**t. Nope, it's always better raw.
 7 years ago '04        #751
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
Just watched Sunday's episode and Tyler Perry Lost
 7 years ago '05        #752
Fresh|B 977 heat pts977 OP
space
avatar space
space
$43,446 | Props total: 25133 25133
....Preview Of Next Week Episode. Boondocks Must Of Been Thinking Of Boxden's Smokey For This s**t


[video - click to view]

 7 years ago '09        #753
DrizzyJT 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,912 | Props total: 66 66
i watched the smoking with cigarettes today, thats my favorite so far
 7 years ago '07        #754
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,336 | Props total: 403 403
this episode make me think about Bobby Hemmit and what he had to say about Hollywood
 7 years ago '09        #755
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,536 | Props total: 3829 3829
the no homo & pause parts are the only times i laughed...
pretty weak episode. never ever watched a tyler perry movie, don't watch any of his sitcoms on tv

lol @ the dark skin vs light skin s**t though... that topic gets brought up out here daily.
 7 years ago '07        #756
Grave 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,788 | Props total: 200 200
I didn't like it, I've never seen a tyler perry movie so I didn't know what was what
Posted via Mobile Device
 7 years ago '05        #757
PhrozenMenace 
space
avatar space
space
$14,039 | Props total: 1403 1403
they went in on perry...season 3 cant be the last,nothing spectacular happened in 3 so far
Posted via Mobile Device
 7 years ago '08        #758
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,409 | Props total: 422 422
You know what? This might as well be the last season. Ya'll n*ggas are never satisfied
 7 years ago '05        #759
PhrozenMenace 
space
avatar space
space
$14,039 | Props total: 1403 1403
being satisfied doesnt mean i have to force myself to like something just cuz its popular...just wasnt feeling every ep,season aint over so.....
Posted via Mobile Device
 7 years ago '08        #760
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,409 | Props total: 422 422
 PhrozenMenace said:
being satisfied doesnt mean i have to force myself to like something just cuz its popular...just wasnt feeling every ep,season aint over so.....
Posted via Mobile Device
Ain't sayin you gotta force yourself. Its not just you. "Not enough Riley", "Not enough Huey", "Not enough Grandad", etc... This is the best show on TV and nothin' like it since Chappelle IMO. I've been feelin' most of these episodes especially the two latest ones. Yea season ain't over probably saving the best for last
Home      
  
 

 






most viewed right now
 91
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
85 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 80
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
41 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 78
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
21 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
105 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
135 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
53 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
45 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Lil Duval with the joke of the year
53 comments
23 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy