Walmart will give you a decent piece of change for old phones.

most viewed right now
 82
Video inside Oh my Damn she Stupid Thick
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
Image(s) inside Jun 26 - Women Absorb And Retain DNA From Every Man They Have Sex With
77 comments
@news
most viewed right now
 68
OT Lamelo still think this sh-t is the attitude era
54 comments
@sports
most viewed right now
 55
Video inside Unedited version of Everyday Struggle/Migos interview
80 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 04-08-2010, 01:33 AM         #1
12935 pageviews
17 comments


Thee504Legend 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Walmart will give you a decent piece of change for old phones.
 

 
This may be old news so don't roast me too bad. But this Walmart buy back program is k!lling Sprint's. Just enter in some of your old phones and see what you get. I got $125 coming for an Instinct 2 and Lg Lotus. image


[pic - click to view]

 Walmart Electronics Trade In Program


Last edited by Thee504Legend; 04-08-2010 at 12:09 PM..

17 comments for "Walmart will give you a decent piece of change for old phones."

 7 years ago '06        #2
phatbat9 
space
avatar space
space
$647 | Props total: 73 73
Props my dude
 7 years ago '04        #3
sinister88 
space
avatar space
space
$715 | Props total: 26 26
not bad. theyll give me 199 for my touch pro 2. lets see if i can still get that by the time the evo comes out
Posted via Mobile Device
 7 years ago '04        #4
dj X 33 heat pts33
space
avatar space
space
$18,323 | Props total: 4877 4877
hmm $156 for my iphone 3g 8GB... hmmm...
 7 years ago '05        #5
HUDA2daF 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,818 | Props total: 4908 4908
i got 89 from an old voyager and a mp3 player..
 7 years ago '05        #6
ReppinDaBurghh 55 heat pts55
space
avatar space
space
$52,600 | Props total: 5546 5546
lmao only offering like 280 for the 3GS and I could sell that s**t on Craigslist for like 500 in 5 minutes.
 04-08-2010, 12:09 PM         #7
Thee504Legend  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I wouldnt post anything kinda new like a iphone 3gs
 04-09-2010, 08:43 AM         #8
ProfitSee  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i sold my itouch 1st gen 32gb for more than what they offered me
walmart - 121
sold on craigslist - 150
 04-09-2010, 09:08 AM         #9
TrkyMfns  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn. This ain't bad at all.
 7 years ago '06        #10
Malcolm 34 heat pts34
space
space
space
$6,129 | Props total: 1201 1201
 Reppindaburghh said:
lmao only offering like 280 for the 3GS and I could sell that s**t on Craigslist for like 500 in 5 minutes.
Just sold my used 16GB 3GS on eBay. 1 day auction. $495.
 7 years ago '06        #11
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,400 | Props total: 1 1
dam $156 for an iphone 3g?
i would trade it in asap.
i sold my old one for 150 to my dad's friend.
got real lucky lol
 04-09-2010, 01:28 PM         #12
Thee504Legend  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Don't post new phone on there. I know for a fact I couldnt sell my Instinct 2 and Lotus for more than $125.
 7 years ago '04        #13
Sum_MAjiKMAje 
space
avatar space
space
$797 | Props total: 0 0
You can get $188 from RadioShack for an iPhone 3G. So, you could upgrade to a 16GB 3GS for $7. Plus tax of course. :dancingcool:
 7 years ago '05        #14
TheT 21 heat pts21
space
avatar space
space
$16,494 | Props total: 457 457
 sinister88 said:
not bad. theyll give me 199 for my touch pro 2. lets see if i can still get that by the time the evo comes out
Posted via Mobile Device
I was hoping the same thing
 7 years ago '04        #15
Notoriouzajc 3 heat pts
space
avatar space
space
$408 | Props total: 0 0
Just sold my phone - HD2 here I come!
 04-13-2010, 05:48 PM         #16
proof1984  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
really my sell my tp2....hmmmm
 7 years ago '07        #17
Jayceon 477 heat pts477
space
space
space
$27,055 | Props total: 15 15
 dj X said:
hmm $156 for my iphone 3g 8GB... hmmm...
word. $212 for my s**t. n*gga please .
 7 years ago '04        #18
Notoriouzajc 3 heat pts
space
avatar space
space
$408 | Props total: 0 0
I was having a hard time getting rid of my 9700 (and I'm not used to selling phones either). This was way easier and I'm getting a nice amount of change back, not bad.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Image(s) inside 50 Cent takes a picture with the guy who murdered Notorious B.I.G!
85 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Image(s) inside Is this the luckiest guy ever
104 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
10 "women" charged with prostitution in Newark
66 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Boosie Reacts to Tupac Movie "I Love Pac But; Them N*ggas Aint Close 2 Me. Him..
226 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside Jun 25 - BREAKING: Anonymous Hackers Claim NASA On Verge Of Announcing ..
165 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside When Bhris Brown Violates The Restraining Order I Won't Blame Him
103 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Image(s) inside French pulling disney pop stars now ; Demi Lovato (I'd Shoot Up Her Mi..
63 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
NBA Still the GOAT photo ever taken
125 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy