Report: Raiders in hottest pursuit of McNabb

most viewed right now
 81
Video inside nipsey hussle meets up with j prince after slappin dude @ bet
30 comments
@hiphop
most viewed right now
 75
Women of the World Cup
127 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 64
Video inside Drake won the battle, but Meek Mill won the war!
41 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
Jun 24 - UPDATE: 5 arrested in slaying of 15 year old boy from the Bronx, NY
143 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '07        #21
theFREAK 4020 heat pts4020 OP
space
avatar space
space
$57,185 | Props total: 47724 47724
 JayDawn said:

"raiders wont win until Al Davis dies"

422-335 All-time record

25-16 In The Playoffs

3 Super Bowl Titles in 5 appearences

All under AL Davis


 8 years ago '07        #22
KeepinItTrill 35 heat pts35
space
avatar space
space
$51,891 | Props total: 19239 19239
 Billdotel said:
Ya'll boys had to franchise tag Seymour from leaving
ok...and whenever Jamaal Charles contract is up you're gonna have to do the same thing

and the Panthers did it with Peppers for 2 years, Wilfork with the Pats I think last year

don't act like we're the only team that's done that
 8 years ago '05        #23
katalist 232 heat pts232
space
avatar space
space
$37,246 | Props total: 1728 1728
 8 years ago '07        #24
Dotel 30 heat pts30
space
space
space
$6,195 | Props total: 1694 1694
 KeepinItTrill said:
ok...and whenever Jamaal Charles contract is up you're gonna have to do the same thing

and the Panthers did it with Peppers for 2 years, Wilfork with the Pats I think last year

don't act like we're the only team that's done that
That's not exactly true. I don't remember the last guy who left cuz he hated the franchise.
 8 years ago '07        #25
KeepinItTrill 35 heat pts35
space
avatar space
space
$51,891 | Props total: 19239 19239
 Billdotel said:
That's not exactly true. I don't remember the last guy who left cuz he hated the franchise.
I'm saying, teams franchise players all the time even when that player doesn't wanna be there
 8 years ago '07        #26
theFREAK 4020 heat pts4020 OP
space
avatar space
space
$57,185 | Props total: 47724 47724
 Billdotel said:
Ya'll boys had to franchise tag Seymour from leaving
Are u fckin stupid? Seymour wanted a 5yr deal worth over $70 million.....Why the hell would any franchise pay any player that much money after only one season of being with the team


Last edited by theFREAK; 03-25-2010 at 03:21 PM..
 8 years ago '10        #27
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$22,559 | Props total: 14745 14745
 theFREAK said:

422-335 All-time record

25-16 In The Playoffs

3 Super Bowl Titles in 5 appearences

All under AL Davis


yes in the glory days bruh.....

he was talking about from then on...

raiders did alot of damage early no doubt....

lately?



 8 years ago '07        #28
KeepinItTrill 35 heat pts35
space
avatar space
space
$51,891 | Props total: 19239 19239
 JayDawn said:
yes in the glory days bruh.....

he was talking about from then on...

raiders did alot of damage early no doubt....

lately?



Super Bowl appearance in 2002, how many fans can say their team has had SB appearances this decade? be real
 8 years ago '05        #29
Dillinger805 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,009 | Props total: 87 87
 theFREAK said:

422-335 All-time record

25-16 In The Playoffs

3 Super Bowl Titles in 5 appearences

All under AL Davis


yea but he was alil younger and maybe his mind could think more straight and make some better choices
 03-25-2010, 03:26 PM         #30
Cheeze 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KeepinItTrill said:
Super Bowl appearance in 2002, how many fans can say their team has had SB appearances this decade? be real
yeah be real. you had a sb appearance and were also considered one of if not the worst teams of last decade

 theFREAK said:

422-335 All-time record

25-16 In The Playoffs

3 Super Bowl Titles in 5 appearences

All under AL Davis


yeah ur last title was 27 yrs ago.....
 8 years ago '07        #31
KeepinItTrill 35 heat pts35
space
avatar space
space
$51,891 | Props total: 19239 19239
 JNyiri77 said:
yeah be real. you had a sb appearance and were also considered one of if not the worst teams of last decade



yeah ur last title was 27 yrs ago.....
and yours was 37 years ago, point?

my point is, everyone's acting like the Raiders are gonna remain a mediocre/bad team for the rest of the existence of the NFL...
 8 years ago '07        #32
theFREAK 4020 heat pts4020 OP
space
avatar space
space
$57,185 | Props total: 47724 47724
 JNyiri77 said:
yeah be real. you had a sb appearance and were also considered one of if not the worst teams of last decade



yeah ur last title was 27 yrs ago.....
And urs was 37 years ago....
 8 years ago '07        #33
theFREAK 4020 heat pts4020 OP
space
avatar space
space
$57,185 | Props total: 47724 47724
 JeeQ said:
Raiders become playoff contenders with the addition of McNabb. They already have the defense and a decent running game, plus they're in a weak division. I could see this trade happening, but it's hard to believe McNabb would agree to go there though. I think Raiders might be one of the few teams though crazy enough to trade a 1st for him with no contract extension.


The extension or the possibility of him being a free agent after 1 year is the only thing that worries me if he is acquired
 03-25-2010, 04:03 PM         #34
Cheeze 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KeepinItTrill said:
and yours was 37 years ago, point?

my point is, everyone's acting like the Raiders are gonna remain a mediocre/bad team for the rest of the existence of the NFL...
you guys both tried to play it like al davis has been great for you.....yeah 30 yrs ago. Hes been delusional for awhile now; hence, everyone saying you guys wont win s**t till he dies. Tell me how im wrong? Talking about my team doesnt make any sense when its in a raiders thread. Fail.
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #35
twodollars2 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,607 | Props total: 71 71
 Billdotel said:
That's not exactly true. I don't remember the last guy who left cuz he hated the franchise.
when did seymour ever say he hated the raiders???
Posted via Mobile Device


Last edited by twodollars2; 03-25-2010 at 04:22 PM..
 8 years ago '08        #36
[Trini Yute] 8 heat pts
space
avatar space
space
$2,061 | Props total: 579 579
I like this call. That's a very good call.
 8 years ago '10        #37
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$22,559 | Props total: 14745 14745
 KeepinItTrill said:
Super Bowl appearance in 2002, how many fans can say their team has had SB appearances this decade? be real
maybe i should say yall aint done s**t since yall traided and moved to the bay....
 8 years ago '07        #38
kakish 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,315 | Props total: 2285 2285
 U.B.HiRM said:
helllll no...mcnabb aint goin to oakland if he leaves come on now dudes in the latter half of his career last thing n*gga wanna do is f**k with al davis at 32 years old
If McNabb was willing to go to the Rams he should be willing to go to the Raiders...Davis will pay him and we are much closer to being a contender then the Rams or anyone else looking at him.

Like I said if Gradkowski started the season then We wold have at least won 9 games if not 10...now imagine what we could do with McNabb and another good draft and another year of experience for all our young players.
 8 years ago '07        #39
theFREAK 4020 heat pts4020 OP
space
avatar space
space
$57,185 | Props total: 47724 47724
 kakish said:
Like I said if Gradkowski started the season then We wold have at least won 9 games if not 10....
I say 7 maybe 8
 8 years ago '07        #40
theFREAK 4020 heat pts4020 OP
space
avatar space
space
$57,185 | Props total: 47724 47724
UpDATE:


First rumbles of McNabb-to-Raiders trade terms emerge;

Asomugha for McNabb & Asante Samuel


Posted by Mike Florio on March 25, 2010 6:37 PM ET

Every once in a while, we develop a tipster who builds a track record of providing tips that end up being true.

And one of our latest tipsters who has been accurate with past tips (for the most part) has now given us a tip regarding the trade terms that possibly would send Eagles quarterback Donovan McNabb to the Raiders.

Per the tip -- uncorroborated but nevertheless intriguing -- McNabb and cornerback Asante Samuel would go to Oakland, and cornerback Nnamdi Asomugha would go to Philadelphia.

We don't know whether an offer of this nature has been made. We suspect that the Eagles would, at a minimum, want to replace Samuel with Sheldon Brown.

Anyway, stay tuned. This is all uncorroborated, but we know that our friends in Philly are desperate for information, and that our friends in Oakland are desperate for hope.


Last edited by theFREAK; 03-25-2010 at 04:56 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Goddamn Bruh Who Is This?
23 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Let me find out.
23 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 24
Image(s) inside "JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM" Reviews - Certified Rotten
52 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 13
Soldier Kid just dropped a banger "2019"
83 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside Jun 23 - Gang that had 15yo boy Stabbed, apologizes. Mistaken Identity..
255 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Video inside Resident Evil 2 (1998) vs Resident 2 remake (2018)
23 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 7
Drake will be coming at Jay-Z on a song called 23
132 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside Jun 23 - Car drives thru Pittsburgh crowd protesting police shooting d..
64 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy