*Damn Homie* Mariah Carey Spits Out Mint And Makes Nick Cannon Hold It During Oscar's Red Carpet Int

most viewed right now
 284
Video inside My experience after record deal (warning)
69 comments
@wild'ish
most viewed right now
 98
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
54 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 90
50 Cent Says Jay Z Will Fail In Boxing Promotion....and he was right
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 73
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
202 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #21
ruff 6 heat pts
space
avatar space
space
$26,643 | Props total: 2647 2647
 NO RELIGION said:
n*ggas in here fronting trying to clown Nick Cannon.

If Mariah told one of you fruit roll-up a.ss n*ggas to hold her mint on live tv you n*ggas would.be shuckin n jiving gettin your best **** impression on f**k outta here
Aw lawdy!
 8 years ago '08        #22
M 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,162 | Props total: 5222 5222
 MyZ28 said:
I dont understand the problem with it......Its just a damn mint. She didnt ask him to hold a bloody tampon or anything.
exactly
 8 years ago '08        #23
Effit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,992 | Props total: 7 7
Still waiting for Nick Cannon and Mariah to end Eminem's career................ (still waiting)
 8 years ago '04        #24
ruff 6 heat pts
space
avatar space
space
$26,643 | Props total: 2647 2647
 MyZ28 said:
I dont understand the problem with it......Its just a damn mint. She didnt ask him to hold a bloody tampon or anything.
If yo girl spat some gum out an told you to hold onto it in front of yo folks, you'd have no problem doin it?

What's worse is that this L was seen by EVERYONE and is forever in internet history.

No defending this kinda s**t, that s**t is demeaning.
 8 years ago '04        #25
Don Savant|S 3 heat pts
space
avatar space
space
$21,517 | Props total: 17 17
Y'all are hilarious...

y'all acting like she LITERALLY spat it in his hand...but as you can see...she removed it from her mouth and handed it to him. Y'all really need to grow up. if something this trivial bothers you..good luck holding on to and having a real relationship.
 8 years ago '08        #26
fly_society_05 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,293 | Props total: 26 26
f**kk that he soft for that, he got the same amount of balls as his wife
Posted via Mobile Device
 8 years ago '08        #27
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,406 | Props total: 421 421
 Michael_Moore said:
well you might not have any self respect for yourself & will allow yourself to be humiliated by someone that says you're their significant other..but why exactly should every one else follow your lead & be a b**ch a.ss n*gga..?

celebrity or not...if she claims to love him like she says she does..she wouldn't have done that..it's emasculating you get it now?
^^^ This. I mean if I was Nick Cannon I would have played it off and ate the mint. But by in NO WAY your WIFE should put you in that situation. This also goes the other way around. I don't care how bad she is. She is your WIFE. I feel sorry for some of you guys that sees this as acceptable. Don't be a b*tch kids
 8 years ago '04        #28
ruff 6 heat pts
space
avatar space
space
$26,643 | Props total: 2647 2647
 Don Savant said:
Y'all are hilarious...

y'all acting like she LITERALLY spat it in his hand...but as you can see...she removed it from her mouth and handed it to him. Y'all really need to grow up. if something this trivial bothers you..good luck holding on to and having a real relationship.
Good luck wearing the jeans in your relationship. :dancingcool: :dancingcool: :dancingcool:
 03-08-2010, 01:15 PM         #29
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this just speaks to the point i'm always making about why celebrities are used as pawns by the elite to further their agenda's..because they know there's clowns out there like the fools in this thread that'll place them on such a pedastal that they'd even allow them to be publicly demeaned just because they've seem them on a t.v screen or heard their album..
 8 years ago '08        #30
M 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,162 | Props total: 5222 5222
 Michael_Moore said:
this just speaks to the point i'm always making about why celebrities are used as pawns by the elite to further their agenda's..because they know there's clowns out there like the fools in this thread that'll place them on such a pedastal that they'd even allow them to be publicly demeaned just because they've seem them on a t.v screen or heard their album..
OR some of us just don't see how a HUSBAND holding a mint for his WIFE is demeaning
 03-08-2010, 01:22 PM         #31
evici1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
It's Nick Cannon.. Obviously His Gona Hold Her Mint.
Why Yall Shocked?
& Thats Why Shes Wid Em In First Place Anyways... Shes Properly The Type That Wants A b**ch
 03-08-2010, 01:23 PM         #32
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 M said:
OR some of us just don't see how a HUSBAND holding a mint for his WIFE is demeaning
do you think that was posted on thisis50 because there's not a problem with what she did?
 8 years ago '06        #33
NOCCOWT 9 heat pts
space
avatar space
space
$5,475 | Props total: 255 255
s**t I'D HOLD A MINT FOR MY WIFE, BUT SHE WOULD HAVE TO PUT IT IN MY MOUTH, I WOULDN'T HOLD IT IN MY HAND. I DON'T SEE s**t WRONG WITH THIS
 8 years ago '06        #34
lexball50 
space
avatar space
space
$2,107 | Props total: 191 191
n*ggas need to stop it, thats his wife. Wait till a lot of you young a.ss mofo's get married. That botch gonna be calling you in the bathroom to wipe her a.ss after she s**ts and you gonna come running.
 8 years ago '08        #35
M 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,162 | Props total: 5222 5222
 Michael_Moore said:
do you think that was posted on thisis50 because there's not a problem with what she did?
omg I didn't even see the source, I completely forgot thisis50 is the final say on what is and isn't acceptable behavior between a husband and wife
 8 years ago '04        #36
erickonasis 20 heat pts20
space
avatar space
space
$26,781 | Props total: 17141 17141
 NO RELIGION said:
n*ggas in here fronting trying to clown Nick Cannon.

If Mariah told one of you fruit roll-up a.ss n*ggas to hold her mint on live tv you n*ggas would.be shuckin n jiving gettin your best **** impression on f**k outta here
 8 years ago '04        #37
Prodigy 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,152 | Props total: 1 1
 Michael_Moore said:
do you think that was posted on thisis50 because there's not a problem with what she did?
lmao @ this f**got... thisis50 gives you all your tips on life huh?

anyways, i woulda just put the mint in my mouth or some s**t... n*ggas overreacting n s**t
 8 years ago '07        #38
Ham Rove 3510 heat pts3510
space
avatar space
space
$55,185 | Props total: 19735 19735
f**k what you guys are talking about, i would not let some girl just spit something in my hand like im an ashtray or something lol. even tho shes fine and rich as f**k, i am not her servant lol
 8 years ago '04        #39
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,593 | Props total: 1013 1013
They are Husband and wife, I'm pretty sure she didn't go into it trying to son dude. BX n*ggas is too gully for words I tell ya. n*ggas be on BX talking about the things they let some random chick do to them, but dude can't do this for his wife. He should have just throw it away, but still it's his wife, not some random jumpoff or even some chick he's just dating.


Last edited by KURUPTION!!!; 03-08-2010 at 02:03 PM..
 03-08-2010, 02:04 PM         #40
deLeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NO RELIGION said:
n*ggas in here fronting trying to clown Nick Cannon.

If Mariah told one of you fruit roll-up a.ss n*ggas to hold her mint on live tv you n*ggas would.be shuckin n jiving gettin your best **** impression on f**k outta here
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
99 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
46 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Article inside How Apple has won (and kept) my business
61 comments
22 hours ago
@tech
most viewed right now
 19
Video inside Sid From Ice Age Says She's Not Black She's "Tan" and "White".
21 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
I love things about her, but I still don't love her
74 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
131 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 16
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
62 comments
1 day ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy