Boxden NBA 2k10 League

most viewed right now
 109
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 80
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
114 comments
@sports
most viewed right now
 70
Childish Gambino is the offspring of 50 Cent and Kanye West
21 comments
@hiphop
most viewed right now
 59
NBA LaVar Ball Argues Why Lakers Would Never Trade Lonzo Ball For Kawhi Leonard
25 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 04-03-2010, 04:02 PM         #221
ceo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JimDinO77 said:
i kno.....i lost 66-67 after the igudala trade, only because I jacked 2 free throws at the last second cuz i didn't know homies release....but I'm still in this.....:dancingcool:

them bobcats look ready tho
what's up with the 2nd league...is it active or are you gonna delete it?
 8 years ago '05        #222
JimDinO77 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$23,050 | Props total: 5833 5833
 ceo said:
what's up with the 2nd league...is it active or are you gonna delete it?
it was alot of other people talking about they wanted in, I'm waiting for it to atleast get to 10....its on 9 now.....
 8 years ago '06        #223
KingK 28 heat pts28
space
space
space
$15,250 | Props total: 748 748
Jim just kicked my a.ss worst game I Eva played good game to Jim though imma get u next time
 8 years ago '05        #224
JimDinO77 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$23,050 | Props total: 5833 5833
should of gave me ariza, cuz shannon was goin off jk.... I'm gettin sick with Iggy tho....time to get over .500 whose on tonight?
 8 years ago '07        #225
Supercoolbert 123 heat pts123
space
avatar space
space
$7,227 | Props total: 1396 1396
imma be on at 11pm eastern, if anyone wanna run against the heat
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #226
JimDinO77 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$23,050 | Props total: 5833 5833
me.........


advancing schedule .....juanb n jahnee......try to atleast one game in


Last edited by JimDinO77; 04-03-2010 at 08:27 PM..
 8 years ago '07        #227
Supercoolbert 123 heat pts123
space
avatar space
space
$7,227 | Props total: 1396 1396
any 1 playing?
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #228
JimDinO77 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$23,050 | Props total: 5833 5833
get on ^^
 8 years ago '05        #229
JimDinO77 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$23,050 | Props total: 5833 5833
nm.....shorty just hit me up.....thought u was gettin on at 11.....lets go 2moro
 8 years ago '07        #230
Supercoolbert 123 heat pts123
space
avatar space
space
$7,227 | Props total: 1396 1396
 JimDinO77 said:
nm.....shorty just hit me up.....thought u was gettin on at 11.....lets go 2moro
yea, my fault. ill be on tmrw after 5pm.
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #231
I Am... 5 heat pts
space
space
space
$2,208 | Props total: 49 49
you should let 2 more ppl from the other joint into this one cuz johnee is movin or sumthin he doesnt have time to play and i made the orlando dude quit
 8 years ago '07        #232
Supercoolbert 123 heat pts123
space
avatar space
space
$7,227 | Props total: 1396 1396
 I Am... said:
you should let 2 more ppl from the other joint into this one cuz johnee is movin or sumthin he doesnt have time to play and i made the orlando dude quit
damn it was that bad of a beatdown that he quit?
 8 years ago '05        #233
I Am... 5 heat pts
space
space
space
$2,208 | Props total: 49 49
 bertini22 said:
damn it was that bad of a beatdown that he quit?
nah not even, i think i won by like 8 or sumthin. he prolly got tite cuz his team was computer picked but he had arenas, roy, gerald wallace, josh smith and camby. that ain half bad


Last edited by I Am...; 04-04-2010 at 10:10 AM..
 8 years ago '04        #234
juanb13 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,314 | Props total: 92 92
Im bout to be on now if anybody wants to run one
 8 years ago '05        #235
JimDinO77 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$23,050 | Props total: 5833 5833
 I Am... said:
you should let 2 more ppl from the other joint into this one cuz johnee is movin or sumthin he doesnt have time to play and i made the orlando dude quit
tried to.....2k fukked up the process tho.....they let me send invites, but the person who gets it choses teams that aren't already picked....and then when they try to pick em, it says.."League FuLL"....its BS
 8 years ago '07        #236
Supercoolbert 123 heat pts123
space
avatar space
space
$7,227 | Props total: 1396 1396
 JimDinO77 said:
tried to.....2k fukked up the process tho.....they let me send invites, but the person who gets it choses teams that aren't already picked....and then when they try to pick em, it says.."League FuLL"....its BS
slowly but surely we're all starting to remember the reason this game has been catching dust
 8 years ago '05        #237
remy 
space
space
space
$265 | Props total: 0 0
im in there
 8 years ago '04        #238
juanb13 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,314 | Props total: 92 92
So my firewall is blocking people so imma let my brother take over in my spot tburnsfreshman =psNid WHO EVER THE COMMISH IS please drop me send him the invite and he can take the Cavs
 8 years ago '05        #239
remy 
space
space
space
$265 | Props total: 0 0
damn good game..u got a f**kin bomb squad.
 8 years ago '05        #240
remy 
space
space
space
$265 | Props total: 0 0
Does anyone want to deal a trade with rondo, ginobili, and/or david lee?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 74
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
135 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
108 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Most dangerous gym fails :obamalmao:
93 comments
23 hours ago
@misc
most viewed right now
 27
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
102 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
91 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 24
Video inside The Deep Dark Web
144 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
64 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy