Lil B - "Nicki Minaj..I'm the Finest b**ch Out You Feel Me"

most viewed right now
 159
Niggas just crucified Lil Kim
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 128
Article inside George Zimmerman threatens to beat hov up over Trayvon Martin documen..
83 comments
@hiphop
most viewed right now
 119
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
55 comments
@hiphop
most viewed right now
 95
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
64 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '07        #61
theFREAK 3682 heat pts3682
space
avatar space
space
$53,712 | Props total: 38565 38565
that Gucci Wings sh*t go sumthin vicious! boutta get that as the ringtone on the G-1 have the hoes like
 8 years ago '07        #62
theFREAK 3682 heat pts3682
space
avatar space
space
$53,712 | Props total: 38565 38565
Lil B in the video! S Beezy's right hand man. Lil B Influenced track "Pretty Boy Swag"

[video - click to view]



Last edited by theFREAK; 03-03-2010 at 12:35 AM..
 8 years ago '04        #63
Budala 418 heat pts418 OP
space
avatar space
space
$12,323 | Props total: 1298 1298
 Chance902 said:
i like the beat Loool i guess this wut 8uwin means 8 long = 8 inch d*ck, 8uwin = 8long d*ck u win < lol a comment by sumone


yo n*gga we didnt really need the in depth d*ck explanation
 8 years ago '08        #64
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 41 41
lil b the wackest best rapper., i listen to him when i wanna laugh .n*gga pop too much, just listen to that "Meet Life Tonight" damn he so funny,


[video - click to view]

plz listen to this tell me you want laugh..funniest b track ever..

"omg im going to go study"


Last edited by Showtimegp; 03-03-2010 at 04:17 AM..
 8 years ago '04        #65
rasheedwallace 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,340 | Props total: 11257 11257
this CD is interesting if nothing else. beats are CRAZY, it's like a new genre a rap. check it out. lil b the based god, b**ch.


[pic - click to view]



 8 years ago '07        #66
MiseryCityTexas 19 heat pts19
space
space
space
$20,601 | Props total: 4206 4206
this n*gga is pretty decent. the pop songs he does are trash though.
 8 years ago '07        #67
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$39,844 | Props total: 4830 4830
"went to tha mall wit my dykin a.ss b**ch,she a f**got b**ch an she still sucked my d*ck"

"yeah tha n*gga rap but do he got b**ches"

realest talk i eva heard
 8 years ago '08        #68
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 41 41
real talk i think lil b probably an actor, cause he actually an speak well spoken

[video - click to view]

 8 years ago '06        #69
youngskits718 2 heat pts
space
space
space
$5,119 | Props total: 16 16
This s**t is dope you n*ggas are foolish
 8 years ago '04        #70
ncwarrior24 10 heat pts10
space
avatar space
space
$1,800 | Props total: 1186 1186
I hate the way he be calling himself a god, a devil, and a pretty b**ch and s**t but
That being said this n*gga can actually flow on beats even tho he can't rap worth s**t. He is a very entertaining moron.
The 2010 Crunchy Black lol
Posted via Mobile Device


Last edited by ncwarrior24; 03-03-2010 at 10:43 AM..
 8 years ago '05        #71
OG T Gutta N|M 9 heat pts
space
avatar space
space
$6,739 | Props total: 1823 1823
This n*gga been smokin coke, use to listen a bit back when the pack was just a bunch of dusty n*ggas from berkely, but now some of the s**t is wtf.


[video - click to view]



[video - click to view]

 8 years ago '10        #72
ReelCeasar 182 heat pts182
space
avatar space
space
$6,030 | Props total: 4299 4299
 Budala said:
yo n*gga we didnt really need the in depth d*ck explanation
i was just saying I didnt no wut it ment...Its wut u get for makin a lil b thread tho
 8 years ago '04        #73
Budala 418 heat pts418 OP
space
avatar space
space
$12,323 | Props total: 1298 1298
 Chance902 said:
i was just saying I didnt no wut it ment...Its wut u get for makin a lil b thread tho
 8 years ago '04        #74
rasheedwallace 55 heat pts55
space
avatar space
space
$25,340 | Props total: 11257 11257

[pic - click to view]




[pic - click to view]



attention: closet boxden members

lil' b loves you.



...
 03-03-2010, 03:42 PM         #75
evici1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what a goof
 8 years ago '05        #76
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,080 | Props total: 6978 6978
 ncwarrior24 said:
I hate the way he be calling himself a god, a devil, and a pretty b**ch and s**t but
That being said this n*gga can actually flow on beats even tho he can't rap worth s**t. He is a very entertaining moron.
The 2010 Crunchy Black lol
Posted via Mobile Device

[pic - click to view]

 03-04-2010, 12:06 AM         #77
FaceMob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Most of this s**t is utter trash but the s**t is very entertaining. That Good Morning beat goes super stupid. What a waste.
 8 years ago '04        #78
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 2 2
LOL sounds like music from the Boondocks cartoon
 8 years ago '07        #79
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,901 | Props total: 1146 1146
 Fly or Die said:
:agreement6::agreement6::agreement6:



:agreement6::agreement6::agreement6:
This dude is so WHACK



BUT GOD DAMN THIS BEAT!!!! WHO HAS THIS BEAT!!! i looked on youtube and theres a bunch of loops, SOMEONE FIND ME THIS s**t PLEASE
 8 years ago '08        #80
skimma 
space
avatar space
space
$197 | Props total: 1 1
wtf.. is this dude talking about this b**ch n*gga is hot garbage juice.. i used to love hip hop and look what these lame a.ss dudes are doing to it
:sad5:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
Image(s) inside Might let her meet the parents
70 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
191 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Erykah badu shows that fur burger
76 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
NBA Did This NBA Announcer Stole Boxden Lingo?
27 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 19
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
77 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 18
pocaahantus
24 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Video inside Get abused in an employee meeting brehs lol
55 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Phat ass white girl for real
63 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy