Official Madden 10 Online Franchise *ReLOADED*

most viewed right now
 101
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 70
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
115 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
216 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #81
neworleansavior 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,544 | Props total: 140 140
^^^^^^

greeat comeback. The gifs really show ur originality (like ur the only nerd on boxden who does this) . Since u act like one of my hoez i will not argue with u cuz u seem like it u enjoy it. Ill save it for the field. I need to claim u on my w2 as my child which mean im sonning u. Being artisitic and all id thought u catch it but maybe cuz it may have hit u personally u took it literally. Nevertheless i beat swagga when i waz division champ i hope he comes back cuz he waz a good competitor i wud love to play him again. I like to play eagles too. I expect dolphins to be on the same mold.i cant wait to tag my old qb it will be fun. Thats the only reason im talking shyt to get the good players to step up cuz otherwise the chise has no swag. No competitors just u and ur corny gifs and trades talks that go nowhere. Ex. hey titans ill trade brees for young chris johnson and finnegan. Lol.


Last edited by neworleansavior; 03-03-2010 at 07:11 AM..
 8 years ago '05        #82
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
 neworleansavior said:
^^^^^^

greeat comeback. The gifs really show ur originality (like ur the only nerd on boxden who does this) . Since u act like one of my hoez i will not argue with u cuz u seem like it u enjoy it. Ill save it for the field. I need to claim u on my w2 as my child which mean im sonning u. Being artisitic and all id thought u catch it but maybe cuz it may have hit u personally u took it literally. Nevertheless i beat swagga when i waz division champ i hope he comes back cuz he waz a good competitor i wud love to play him again. I like to play eagles too. I expect dolphins to be on the same mold.i cant wait to tag my old qb it will be fun. Thats the only reason im talking shyt to get the good players to step up cuz otherwise the chise has no swag. No competitors just u and ur corny gifs and trades talks that go nowhere. Ex. hey titans ill trade brees for young chris johnson and finnegan. Lol.














































































































































[pic - click to view]

 8 years ago '05        #83
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
Raiders, I got a proposal for you;

Merriman for McFadden w/your choice of Sproles or L.T. as a replacement.
 03-03-2010, 12:58 PM         #84
domo360206 
space
space
space
$n/a | Props total:  
real talk dont play madden under influence of alcohol. i can see how saints owner lost to the computer if he was drinking. s**t just happened to me. but f**k the saints owner now. you was just dissing me for losing to the computer and you lost to the computer before to. so suck a baby d*ck hoe.
 8 years ago '04        #85
M I 
space
space
space
$451 | Props total: 149 149
 younggangsta_s said:
Raiders, I got a proposal for you;

Merriman for McFadden w/your choice of Sproles or L.T. as a replacement.
sent you an offer....
 8 years ago '05        #86
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
 M I said:
sent you an offer....
Didn't get it...
 03-04-2010, 01:29 AM         #87
domo360206 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo saints owner. how do you lose to the cpu? you trash bro!!!! LOL in the k1kt francise you just lost to the jags. LOL. you can really eat a baby d*ck now. talking all that s**t about me and then you gone lose. you cant say your throwing your season because you have already won some games. and the season just started lol yo check me out in that francise im balling. 4-0 rams. your a.ss lucky we dont play. :angry14:

ne ways ill trade my running back for a 90ovl cb. keyshawn m gets in the 90s in like 2 years. so its a fair trade.
 8 years ago '04        #88
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
...still waiting on the titans
 8 years ago '05        #89
neworleansavior 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,544 | Props total: 140 140
eagles owner wat time u tryna plaY tonight after 11pm or friday between 3pm and 9pm. As 4 broncos owner u smoke meth. U an idiot im not talkn to u. U a d*ckrider. U talk about everybody else but wen u beat me. U noticed how jags owner backd down. His pride didnt wanna admit it but he know i cud have easily crushed him. I literally workd hard to help him win. I put my punter at qb. Did u hear me. I was leading 21- 0 at 2nd quarter and put my punter at qb and wrs at cb. Not in the 4th but in the 2nd lol. My cuz waz literally laughin at how i was lockn him up. Lol. Yall sad i had to work hard for 0-10 wit yall sad n*ggaz. Its bout to be tax time im collectn ssns from yall garbage azz n*ggaz im sonnin yall. I promise superbowl and playoffs who placin bets.
 8 years ago '10        #90
Jostre 
space
avatar space
space
$1,363 | Props total: 1 1
 younggangsta_s said:
Raiders, I got a proposal for you;

Merriman for McFadden w/your choice of Sproles or L.T. as a replacement.
damn i dont know, i gta think about this one cause i have a new package ive been using w mcfadden.

if anything,, your lolb and sproles
for
mcfadden and morrisson?


Last edited by Jostre; 03-04-2010 at 01:15 PM..
 8 years ago '05        #91
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
 Jostre said:
damn i dont know, i gta think about this one cause i have a new package ive been using w mcfadden.

if anything,, your lolb and sproles
for
mcfadden and morrisson?
Deal.
 8 years ago '05        #92
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
Raiders, have to dead the deal. 49ers offered a better proposal.
 8 years ago '05        #93
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
 neworleansavior said:
eagles owner wat time u tryna plaY tonight after 11pm or friday between 3pm and 9pm. As 4 broncos owner u smoke meth. U an idiot im not talkn to u. U a d*ckrider. U talk about everybody else but wen u beat me. U noticed how jags owner backd down. His pride didnt wanna admit it but he know i cud have easily crushed him. I literally workd hard to help him win. I put my punter at qb. Did u hear me. I was leading 21- 0 at 2nd quarter and put my punter at qb and wrs at cb. Not in the 4th but in the 2nd lol. My cuz waz literally laughin at how i was lockn him up. Lol. Yall sad i had to work hard for 0-10 wit yall sad n*ggaz. Its bout to be tax time im collectn ssns from yall garbage azz n*ggaz im sonnin yall. I promise superbowl and playoffs who placin bets.
 8 years ago '05        #94
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
Oh, and we're switching to 3 advances a week. Only 1 person voted for 2 advances a week.

Schedule will be Tuesday, Friday and Sunday @ 11:59 pm (central time).


Last edited by Y.G.; 03-04-2010 at 09:42 PM..
 8 years ago '10        #95
Jostre 
space
avatar space
space
$1,363 | Props total: 1 1
 younggangsta_s said:
Raiders, have to dead the deal. 49ers offered a better proposal.
no problem,,, but if u still wna workout a deal later,, just get back to me.
 8 years ago '05        #96
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
 Jostre said:
no problem,,, but if u still wna workout a deal later,, just get back to me.
I got you.
 8 years ago '05        #97
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,161 | Props total: 707 707
 DaKidB.A.N.K.$ said:
...still waiting on the titans

[pic - click to view]



i gotta play the titans next, be online weis!!
 8 years ago '05        #98
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
Eagles quit so the Saints need to play the CPU tonight or risk a sim loss.
 8 years ago '05        #99
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
Week advanced on you hoes.
 8 years ago '05        #100
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,773 | Props total: 17025 17025
Hit me when you want to play Dolphins.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 101
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
46 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
107 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
Image(s) inside She Paints ...
54 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
NBA This nigga Wilt Chamberlain a hater
63 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 30
I will marry this woman for real.
100 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Article inside Cable customer forced oral sex on repairman:
134 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
 23
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
36 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Amber rose slept with 21 savage best friend
196 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy