Miguel Cotto vs Yuri Foreman[6-5-10][HBO]

most viewed right now
 185
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 136
NBA Klay Thompson is OFFICIALLY NO LONGER eligible for the SUPER MAX :mjdamn:
39 comments
@sports
most viewed right now
 87
Article inside Cable customer forced oral sex on repairman:
85 comments
@misc
most viewed right now
 81
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
84 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Winner
MC by KO 12 60.00%
MC by Dec 4 20.00%
Draw 0 0%
YF by KO 1 5.00%
YF by Dec 3 15.00%
Voters: 20. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '06        #221
jj01 
space
avatar space
space
$46,725 | Props total: 7769 7769
 akademiks said:
I agree..

When his knee went out, he didn't have a chance after that..

Mercante did the right thing for the fans, but it was obvious that Foreman was gonna walk into punches and couldn't box with Cotto.. You sometimes gotta save the boxer from himself and doing long term damage if he takes the wrong shot..

I want to see a rematch, but with how much Cotto dominated him before the injury, I don't see it happening.

ya right before it ended i was going to say he should quit because he was obviously f**ked up and didnt want to do more damage to his knee and since he had no chance to win. cotto looked better than he has in a long time. yuri was the champ and cotto should give him a rematch if he wants it.
 06-05-2010, 10:25 PM         #222
Haziede_520 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thanks for the link
 8 years ago '04        #223
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$23,469 | Props total: 5001 5001
yuri got heart
 8 years ago '06        #224
jj01 
space
avatar space
space
$46,725 | Props total: 7769 7769
lol at max tryin to get him to say it was the cornerman who threw it. dude dodged it nicely tho
 8 years ago '08        #225
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
 jj01 said:
lol at max tryin to get him to say it was the cornerman who threw it. dude dodged it nicely tho
That referee needs to ref all the big f!ghts. Broke up clinches with the quickness. Was yelling at n*ggas. Told the commissioner to get out of the ring.

good ref son
 8 years ago '06        #226
kmstokes 
space
avatar space
space
$11,035 | Props total: 2062 2062
 Main Event said:
You still aint s**t Cotto :disdain2:


I wanna see a Cotto/Berto bout


yeah I wouldn't mind seeing that myself, I def agree.

I hope foreman gets a shot against another pretty good boxer though..




  3 - 0 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 100% 114 (+3) 
  Career: | Aug 17: 88-54, Rank #34 | Aug 16: 724-310, Rank #13 | Aug 15: 932-380, Rank #14 | Aug 14: 717-345, Rank #11 | Aug 13: 355-198, Rank #9 | Aug 12: 829-367, Rank #2 | Aug 11: 1617-815, Rank #3 | Aug 10: 521-236, Rank #21 *
 8 years ago '05        #227
Sizzler01 18 heat pts18
space
avatar space
space
$5,353 | Props total: 1749 1749
Yuri Foreman is a phuckin Soldier-Kellen Winslow
 8 years ago '06        #228
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,882 | Props total: 16129 16129
Great f!ght. Yuri had heart but Cotto whooped that a.ss. My boy Emanuel done saved another career.
 06-05-2010, 10:44 PM         #229
HotepSuns 
space
space
space
$n/a | Props total:  
foreman was still gonna lose whether he hurt his leg,or not...but he got a lot of heart for still trying to f!ght it out....


looks like emanuel steward was the difference...at least in this f!ght...had cotto with the great footwork,and working his jab the entire f!ght,and not falling into getting hook crazy...which all set up that body blow to end it...however this f!ght is not indictative of what he has in store for him at 154....good win though.
 8 years ago '05        #230
J 39 heat pts39
space
avatar space
space
$17,243 | Props total: 4029 4029
props to Yuri for goin at it like a warrior.......


BORICUAS STAND UP, COTTO IS BACK!!!!!!!!


really want to see CottoVs.Margarito2 so my n*gga can get his revenge
 06-05-2010, 10:48 PM         #231
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
foreman just won over a knew fan. he fought with heart. cotto looked good but martinez would destroy him. i think he could whoop paul williams a.ss tho
 8 years ago '09        #232
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$38,201 | Props total: 23630 23630
great f!ght...cotto won like i thought suprised foreman didn't use his leg as a excuse props for that
 8 years ago '05        #233
Sizzler01 18 heat pts18
space
avatar space
space
$5,353 | Props total: 1749 1749
won't be surprised if Atlas says he was looking for a way out, Teddy never thinks anyone is injured
 8 years ago '06        #234
kmstokes 
space
avatar space
space
$11,035 | Props total: 2062 2062
 Sizzler01 said:
won't be surprised if Atlas says he was looking for a way out, Teddy never thinks anyone is injured


yeah that ish be funny




  3 - 0 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 100% 114 (+3) 
  Career: | Aug 17: 88-54, Rank #34 | Aug 16: 724-310, Rank #13 | Aug 15: 932-380, Rank #14 | Aug 14: 717-345, Rank #11 | Aug 13: 355-198, Rank #9 | Aug 12: 829-367, Rank #2 | Aug 11: 1617-815, Rank #3 | Aug 10: 521-236, Rank #21 *
 8 years ago '06        #235
RAZAH CUTS 6067 heat pts6067
space
avatar space
space
$55,964 | Props total: 24535 24535
 Birdman's Back said:
Great f!ght. Yuri had heart but Cotto whooped that a.ss. My boy Emanuel done saved another career.
someone gets it....

and props my dude...
 8 years ago '07        #236
stogz 18 heat pts18
space
avatar space
space
$42,757 | Props total: 38123 38123
I been gone for a minute... y'all gonna have to catch me up on what's been going on around here.


I went to the f!ght, the atmosphere was pretty cool... I was so shocked to see RJJ at ringside doing analyst work, had no clue he was back. I gotta catch the replay on HBO... how did he do?

Anyway... Cotto didn't look so good to me. He looked 'open', and kinda sluggish. When Foreman was throwing, Cotto, usually, reacted a split second too late when trying to slip punches. I don't think it would be a good idea for him to ever be matched up with someone who has fast hands AND a bit of power, ever again. I think Spinks/Bundrage winner would be a good f!ght at 154 for him but definitely not the elite guys like Williams or Martinez. At 147, I don't like any of the guys there for him either.
 8 years ago '04        #237
slimyellow 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,492 | Props total: 2050 2050
it'd would be best for him to just hang around at 154, but he said lastnight that he only wanted "big names, big f!ghts"
 8 years ago '04        #238
nitetrain8601 23 heat pts23
space
avatar space
space
$15,549 | Props total: 5056 5056
Cotto looked ok. Footwork did look much better. I swear though, his career could've been way different if he didn't have yes men in his camp for so long.
 8 years ago '06        #239
Maddog345 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,908 | Props total: 314 314
 stogz said:
I was so shocked to see RJJ at ringside doing analyst work, had no clue he was back.
Roy Jones was there filling in for Emanuel Steward (since he was training Cotto). Cotto looked good tonight. Not great but good. This was a solid rebound perfomance by Cotto. I was glad to see him bounce back. I'm interested to see who he will f!ght next. The f!ght I would like to see most is a rematch between him & Antonio Margarito. I don't think Cotto is ready for the likes of Paul Williams or Sergio Martinez.
 8 years ago '06        #240
philly337 21 heat pts21
space
avatar space
space
$30,097 | Props total: 13865 13865
 stogz said:
I been gone for a minute... y'all gonna have to catch me up on what's been going on around here.


I went to the f!ght, the atmosphere was pretty cool... I was so shocked to see RJJ at ringside doing analyst work, had no clue he was back. I gotta catch the replay on HBO... how did he do?

Anyway... Cotto didn't look so good to me. He looked 'open', and kinda sluggish. When Foreman was throwing, Cotto, usually, reacted a split second too late when trying to slip punches. I don't think it would be a good idea for him to ever be matched up with someone who has fast hands AND a bit of power, ever again. I think Spinks/Bundrage winner would be a good f!ght at 154 for him but definitely not the elite guys like Williams or Martinez. At 147, I don't like any of the guys there for him either.
u already know jones was good lol

as for cotto i agree..they was suckin stewart off for workin kinks out and s**t but for real i thought cotto looked pretty s**tty.He looked real slow at this weight and felt he actually looked worse in this f!ght then in his last few f!ghts just had a guy who didn't have that type of speed,activity,and power.If he fought pacman last night he prob woulda took a worse beating then the first time

i'm just goin to chalk it up to havin a new trainer and them tryin to change too much too quick...should be sharper in the next f!ght
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
condoms are lame as fu-k
60 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
32 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
70 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 21
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
82 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
269 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
40 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
50 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy