Battlefield: Bad Company 2

most viewed right now
 94
NBA Bron and the Cavs been on they sh-t since ...
30 comments
@sports
most viewed right now
 85
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
85 comments
@wild'ish
most viewed right now
 68
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
137 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
yukmouth responded to gonzoe
20 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #1101
erickonasis 20 heat pts20
space
avatar space
space
$26,926 | Props total: 17531 17531
Failed to Connect to EA Online
 8 years ago '04        #1102
d2921 2850 heat pts2850
space
avatar space
space
$24,537 | Props total: 5415 5415
holla at ya boy my psn : d2921
 8 years ago '04        #1103
nando 7 heat pts
space
avatar space
space
$2,018 | Props total: 249 249
 e G o Maniac said:
Nah, there are no stationary RPGs. I'm talking about the waypoint on the right side of the map. Theres only 1 RPG, and it's the kind you hold/doesn't have a lock on. It's the one where you f!ght inside that courtyard and that chopper drops in those extra troops. You get through and go up some stairs and as soon as u get to the top there are a bunch of dudes, a building to the right, and a gazebo looking thing to the north where the computer terminal is. Next to the terminal is one RPG, and I think a machine gun may be around there somewhere, but yea. If there are any stationary RPGs in this area then they are invisible (and the walkthroughs I've looked at dont mention them).
I've been looking 4 a walkthrough but haven't found any, mind sharing a link?
Posted via Mobile Device
 03-18-2010, 11:24 PM         #1104
PR0TENTIAL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[video - click to view]

 03-18-2010, 11:47 PM         #1105
tecboi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
um.... yea.....




so where can I download the demo for this game?
 03-19-2010, 12:02 AM         #1106
PR0TENTIAL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tecboi said:
um.... yea.....




so where can I download the demo for this game?
The demo is done.
 8 years ago '09        #1107
SumNigga313 2 heat pts
space
avatar space
space
$254 | Props total: 0 0
 OoChiLLoO said:
Damn there's like 10 plate lickers with that same avy cuzz...at least 2 of em was in this thread.
LMAO U A CLOWN JAE (insider)
 03-19-2010, 05:55 PM         #1108
PR0TENTIAL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Battlefield's website finally fixed the leaderboards and the veteran page.

Veteran:

Leaderboards:
 8 years ago '08        #1109
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,533 | Props total: 283 283
Damn kegar that one site still can't find my gamertag
 03-19-2010, 07:25 PM         #1110
PR0TENTIAL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Glad I don't have to deal with this s**t anymore!


[video - click to view]

 03-19-2010, 07:25 PM         #1111
PR0TENTIAL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 AyeDre said:
Damn kegar that one site still can't find my gamertag
I told you, the internet hates you. Just give it some time.

EDIT: For some reason, my veteran status is 4 and it gave me two games I never played.
 8 years ago '04        #1112
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
ill be back on tomorrow night for my PSN fam...Good to see that they fixed the stats, gonna check it out now.
 03-20-2010, 01:10 PM         #1113
LOX311  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I was playing a motherf**ker k!lled me like 10 times in a raw with the Saiga Shotgun i was like wtf it takes him 1-2 shots from far away with a gay a.ss shotgun to k!ll..I got mad i though f**k it I'll try that s**t out and guess what i got like 60 k!lls in one round using that s**t its f**kin' nasty


[pic - click to view]

 8 years ago '08        #1114
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,396 | Props total: 1655 1655
 LOX311 said:
I was playing a motherf**ker k!lled me like 10 times in a raw with the Saiga Shotgun i was like wtf it takes him 1-2 shots from far away with a gay a.ss shotgun to k!ll..I got mad i though f**k it I'll try that s**t out and guess what i got like 60 k!lls in one round using that s**t its f**kin' nasty


[pic - click to view]

That's dope. I never had a game with over 40 k!lls.

I'm bout to start back playing this on the regular, gotta get my skills back up so holla at me.
 03-20-2010, 01:14 PM         #1115
PR0TENTIAL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
What did you get your two platinum stars with?
 8 years ago '04        #1116
deziking 81 heat pts81
space
avatar space
space
$19,591 | Props total: 5299 5299
how do you find out there is enemy mine close to me? Does it show up on the map?
 03-20-2010, 01:22 PM         #1117
LOX311  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kegar89 said:
What did you get your two platinum stars with?
M16 and Tanks

 deziking said:
how do you find out there is enemy mine close to me? Does it show up on the map?
You gotta listen he be always like "Hey watch out enemy AT mine over there"


Last edited by LOX311; 03-20-2010 at 01:24 PM..
 8 years ago '04        #1118
Desert eagle 
space
space
space
$96 | Props total: 1 1
anyone wanna run online hit me on 360 or ps3 datruth92803
 03-20-2010, 01:51 PM         #1119
LOX311  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yo yall seen those cats on top of the Leaderboards?
They Rank 50 got less than 2.000 k!lls they must be playin' as a medic the whole time or some thing

 8 years ago '04        #1120
deziking 81 heat pts81
space
avatar space
space
$19,591 | Props total: 5299 5299
 LOX311 said:
M16 and Tanks



You gotta listen he be always like "Hey watch out enemy AT mine over there"
yea but I still can't locate em.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 89
Image(s) inside trust a big butt and smile
34 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 60
Video inside So Maliah blessed us this morning
74 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Damn!! Is all I can say
89 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
35 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 31
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
65 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
vida guerra
84 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
193 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
57 comments
21 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy