Reischea Canidate Vs. Sage Steele

most viewed right now
 139
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
194 comments
@sports
most viewed right now
 87
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
83 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Akademiks low-key proved he lurks here
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 73
Image(s) inside Suavementeee Besameee
25 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Reischea Canidate Vs. Sage Steele
Reischea Canidate 45 70.31%
Sage Steele 19 29.69%
Neither 0 0%
Voters: 64. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '05        #1
34257 pageviews
93 comments


WestbankThugBoy 23 heat pts23
space
avatar space
space
$13,472 | Props total: 2822 2822
Reischea Canidate Vs. Sage Steele
 

 

[pic - click to view]




[pic - click to view]



While i was flipping channels between espn n espn 2 i said 2 my self that both of them can get it .... but if i had 2 choose it would b reischea... who yall think is better

93 comments for "Reischea Canidate Vs. Sage Steele"

 02-01-2010, 03:02 PM         #2
Thee504Legend 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Me and my cousins had THE SAME debate last week. Ms. Canidate won. She's baaad!
 8 years ago '09        #3
TheG1ftedOne 4 heat pts
space
avatar space
space
$8,183 | Props total: 24 24
Resichea by a long shot :agreement6:

and thats a bad picture to pick for Sage Steele, she look better than that
Famous Flex slapped this ish
 
 8 years ago '08        #4
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,406 | Props total: 422 422
"s3xy" Sage Steele. I saw another side of her when she interviewed 50.
 8 years ago '05        #5
WestbankThugBoy 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,472 | Props total: 2822 2822
gnr if u find a better 1 b my guest 2 post it
 8 years ago '05        #6
killacali86 
space
avatar space
space
$2,154 | Props total: 18 18
canidate would be wifey, sage would be a jumpoff. Something about Sage Steele tells me she's either crazy or a square.
 8 years ago '08        #7
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,728 | Props total: 11620 11620
Imma ride with Sage on this one
 8 years ago '06        #8
youngral 
space
avatar space
space
$6,649 | Props total: 628 628
Reischea Canidate gets my vote

Thats a bad pic of Sage by the way
 8 years ago '09        #9
TheG1ftedOne 4 heat pts
space
avatar space
space
$8,183 | Props total: 24 24
 WestbankThugBoy said:
gnr if u find a better 1 b my guest 2 post it
Aint no other good pictures but when I watch SC she look better than what that picture shows
 02-01-2010, 03:13 PM         #10
dre4dollas 
space
space
space
$n/a | Props total:  
reischea got the body
 8 years ago '06        #11
tdub-zr0 139 heat pts139
space
avatar space
space
$26,862 | Props total: 14716 14716
They're both gorgeous and you really can't go wrong either way but If I had to choose one, I would go with Sage Steele by a small margin.

BTW, that is a terrible and unflattering picture of Sage Steele.


Last edited by tdub-zr0; 02-01-2010 at 03:17 PM..
 8 years ago '05        #12
WestbankThugBoy 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,472 | Props total: 2822 2822
gnr i couldnt find a better pic of Sage... She look way better on tv... i didnt do it on purpose
 8 years ago '06        #13
tdub-zr0 139 heat pts139
space
avatar space
space
$26,862 | Props total: 14716 14716

[video - click to view]

Damn, Reischea is thick as hell! She looks so good in this outfit. Kinda makes me wanna change my pick.
 02-01-2010, 03:32 PM         #14
Thee504Legend 
space
space
space
$n/a | Props total:  
She is nice and thick!
 8 years ago '09        #15
TheG1ftedOne 4 heat pts
space
avatar space
space
$8,183 | Props total: 24 24
 tdub-zr0 said:

Damn, Reischea is thick as hell! She looks so good in this outfit. Kinda makes me wanna change my pick.
:wow: @ her in That outfit right there
 8 years ago '05        #16
WestbankThugBoy 23 heat pts23 OP
space
avatar space
space
$13,472 | Props total: 2822 2822
 tdub-zr0 said:

Damn, Reischea is thick as hell! She looks so good in this outfit. Kinda makes me wanna change my pick.
:agreement6::agreement6::agreement6::agreement6::a greement6::agreement6:
 8 years ago '05        #17
twodollars2 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,607 | Props total: 70 70
reischea hands down been tellin n*ggas bout dat bad b**ch
 8 years ago '07        #18
dionedre3000 
space
avatar space
space
$8,971 | Props total: 791 791
 killacali86 said:
canidate would be wifey, sage would be a jumpoff. Something about Sage Steele tells me she's either crazy or a square.
LOL close to what I was thinking.
 8 years ago '09        #19
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$41,639 | Props total: 2745 2745
Reischea when she dressed up as Danica Patrick for Halloween with those tights on did it for me
 8 years ago '07        #20
Cambury 39 heat pts39
space
avatar space
space
$38,313 | Props total: 10059 10059
I will take Canidate but I do admit she might b too much of a sports geek...Sage seem like she down for wateva
Posted via Mobile Device
Home      
  
 

 






most viewed right now
 70
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
80 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
42 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Video inside My experience after record deal (warning)
288 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
67 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
35 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
60 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
47 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 8
audio inside Quavo & Lil Yachty “Ice Tray” (Joe Budden Diss)
70 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy