**NFC Wild Card: Philadelphia Eagles @ Dallas Cowboys**

most viewed right now
 102
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 83
Damn!! Is all I can say
40 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 61
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
39 comments
@news
most viewed right now
 59
Video inside Was there ever a bigger weed carrier than SliffStar
30 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who wins?
Eagles 20 57.14%
Cowboys 15 42.86%
Voters: 35. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 01-09-2010, 07:10 PM         #141
domo360206 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Maroon_Tiger said:
mcnabb is acting a fool


dallas has the best stadium in the game... hands down...those walk-ins are sick
for real. that s**t looked sick. lol at mcnabb.

best stadiums cowboys>colts>arizona>seattle
 01-09-2010, 07:12 PM         #142
HotepSuns 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that was perfect blocking..helmet on helmet..
 8 years ago '07        #143
Prospect Boy 
space
avatar space
space
$1,723 | Props total: 120 120
Love how they are moving the ball so far.
 01-09-2010, 07:13 PM         #144
Young Forever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
come on D
 8 years ago '05        #145
DymeKatcha 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,166 | Props total: 959 959
omg great f**king call, that was a touch down damn.
 01-09-2010, 07:13 PM         #146
Sub 0 
space
space
space
$n/a | Props total:  
these n*ggas about to beat down the eagles again
 8 years ago '07        #147
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,797 | Props total: 14598 14598
Sheldon Brown got held but whatever...
 8 years ago '05        #148
QualityRecords 8 heat pts
space
avatar space
space
$15,119 | Props total: 1568 1568
I swear if I see that stupid a.ss McDonalds commercial again I'm gonna punch someone. They showed it over 15 times during the Jets game and they're already showing it again.
 8 years ago '05        #149
carden2 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,557 | Props total: 1194 1194
damn dallas moving the ball fast.
 8 years ago '07        #150
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
screens k!llin them
 8 years ago '05        #151
DymeKatcha 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,166 | Props total: 959 959
omg f**k, flag... that play is sweet as f**k..
 8 years ago '07        #152
Prospect Boy 
space
avatar space
space
$1,723 | Props total: 120 120
Dang penalties.
 8 years ago '05        #153
DymeKatcha 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,166 | Props total: 959 959
Gurode just let him run by wtf
 01-09-2010, 07:17 PM         #154
Young Forever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
f**k YEA D BRING THAT DAMN PRESSURE!!!!!!!
 8 years ago '07        #155
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
lol dallas stopped dallas
 01-09-2010, 07:17 PM         #156
kingz21 
space
space
space
$n/a | Props total:  
who wanna bet? 100 dollars eagles win. I'm credible too I paid someone on here before
 01-09-2010, 07:18 PM         #157
Young Forever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lets go mac
 8 years ago '09        #158
RdGZkP 30 heat pts30
space
avatar space
space
$3,050 | Props total: 229 229
Good stop birds now let's take this s**t 90 yards n put 7 up
Posted via Mobile Device
 01-09-2010, 07:18 PM         #159
Young Forever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Syphernix said:
lol dallas stopped dallas
lol penalties are a part of the game u stupid s**t.
 8 years ago '05        #160
Afnorth123 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,422 | Props total: 247 247
Emmit sitting wit Former pres. bush two master wordsmiths sitting next to each other
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Steph Kegels
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
109 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
66 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 11
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
107 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
111 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
189 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Ultimate mugen build(tell me the characters and Ill build you a custom game)
52 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
NBA Michael "Walking Bucket" Beasley Highlights vs Thunder | 30pts, 5reb, 4ast
74 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy