JANUARY 2010 post your new pickups thread

most viewed right now
 129
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
129 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
106 comments
@news
most viewed right now
 73
Image(s) inside 50 cent Ex likes photo of his shooter Hommo on IG
49 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
54 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #221
Wondah_Woman 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,027 | Props total: 6184 6184

[pic - click to view]



had 'em for a while and just now posting them.
 8 years ago '06        #222
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,525 | Props total: 3467 3467
^Fit the same
 8 years ago '06        #223
mikeydooodie 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,910 | Props total: 209 209
banga are the silver anniversary xi gr??? can your man hook me up with a 13? lol ill go get em since im in nyc

missed out on the space jams so i need a new pair of 11s in my life
 8 years ago '06        #224
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,525 | Props total: 3467 3467
 mikeydooodie said:
banga are the silver anniversary xi gr??? can your man hook me up with a 13? lol ill go get em since im in nyc

missed out on the space jams so i need a new pair of 11s in my life
no way near a GR...extremely limited and ur looking at $250+ on the tag.

i can find out if my spot is getting size 13.
 8 years ago '06        #225
mikeydooodie 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,910 | Props total: 209 209
 NYC-Banga said:
no way near a GR...extremely limited and ur looking at $250+ on the tag.

i can find out if my spot is getting size 13.
lemme know pls
 01-24-2010, 07:42 PM         #226
Father Aftermath 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I was so 50/50 on picking these up, but ended up grabbing em. May have some more things this week.


[pic - click to view]

 8 years ago '04        #227
Myworld82 
space
avatar space
space
$2,586 | Props total: 110 110
 NYC-Banga said:
no way near a GR...extremely limited and ur looking at $250+ on the tag.

i can find out if my spot is getting size 13.
If they are that limited, I'm coppin my s**t right now, I'm not even gonna wait. Is there even a set release date for them?
 8 years ago '06        #228
mikeydooodie 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,910 | Props total: 209 209
 Myworld82 said:
If they are that limited, I'm coppin my s**t right now, I'm not even gonna wait. Is there even a set release date for them?
second week in feb
 01-25-2010, 12:07 AM         #229
motojax 
space
space
space
$n/a | Props total:  
today is my bday. stay tuned... :dancingcool:
 8 years ago '05        #230
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,727 | Props total: 2180 2180
man i hate nigguhs that still wear dunks and forces...smh
 01-25-2010, 07:42 AM         #231
CHRONICLE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 motojax said:
today is my bday. stay tuned... :dancingcool:
 8 years ago '06        #232
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,525 | Props total: 3467 3467
 Gm0ney85 said:
man i hate nigguhs that still wear dunks and forces...smh
cause u cant afford them or what?
 01-25-2010, 07:43 AM         #233
CHRONICLE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
man i hate nigguhs that still wear dunks and forces...smh
Why?.
 8 years ago '06        #234
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,525 | Props total: 3467 3467
 motojax said:
today is my bday. stay tuned... :dancingcool:
you know what ur starting to freak me out.

same likes.
same kicks.
rock kicks the same way.

now ur birthday is jan 25th

my f**king birthday is jan 27th.

HAPPY BIRTHDAY, JAX!!!!!!

:jumping0045::mj2:
 8 years ago '05        #235
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,727 | Props total: 2180 2180
 CHRONICLE said:
Why?.
i mean to each they own...

i just feel like they played out... theres still ones i think are nice and s**t...

but i would go with some CLAE's way before i would ever go back to the dunk or forces...
 8 years ago '05        #236
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,727 | Props total: 2180 2180
 NYC-Banga said:
cause u cant afford them or what?
this has to be the #1 thing said in the kick n clothing section.... smh.... you nigguhs is lame...
 8 years ago '06        #237
NYC-Banga 107 heat pts107 OP
space
avatar space
space
$13,525 | Props total: 3467 3467
 Gm0ney85 said:
this has to be the #1 thing said in the kick n clothing section.... smh.... you nigguhs is lame...
actually ur a f**king lame for HATING someone for still rocking some s**t, that you dont like...

u sound like a girl.

smh @ clae's.

sometimes it's just best to keep dumb s**t to urself, ull look smarter.
 01-25-2010, 12:13 PM         #238
Mr. Oxford 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
i mean to each they own...

i just feel like they played out... theres still ones i think are nice and s**t...

but i would go with some CLAE's way before i would ever go back to the dunk or forces...
what shoes you rock supras?
 01-25-2010, 12:40 PM         #239
motojax 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NYC-Banga said:
you know what ur starting to freak me out.

same likes.
same kicks.
rock kicks the same way.

now ur birthday is jan 25th

my f**king birthday is jan 27th.

HAPPY BIRTHDAY, JAX!!!!!!

:jumping0045::mj2:
yay! thank you! that's too funny man its starting to get a little creepy lol.
 8 years ago '05        #240
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,727 | Props total: 2180 2180
 Mr. Oxford said:
what shoes you rock supras?
nah supras got played out as soon as every flea market started making fakes...

i really just be rocking vans, clae's, and different type of airmax's...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 26
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
82 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 23
Erykah badu shows that fur burger
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside Might let her meet the parents
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Article inside Dad challenges daughter’s boyfriend to video game grudge match, gets ..
18 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 9
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
163 comments
24 hours ago
@sports
most viewed right now
 7
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
278 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside Dec 15 - This Colorado city declined to allow pot sales. Now it's havi..
29 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
What's the best punchline you heard this year?
95 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy