Saints taking out their frustrations on the bucs

most viewed right now
 254
Video inside My experience after record deal (warning)
69 comments
@wild'ish
most viewed right now
 85
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
54 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 82
50 Cent Says Jay Z Will Fail In Boxing Promotion....and he was right
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
202 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-27-2009, 06:50 PM         #241
StateZFinest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gotti211 said:
Nah your the b**ch homie. You been making threads about the Saints all year. So who's on who's d*ck f**k boy? You mad cuz we beat the s**t outta your f**got a.ss team...not my fault your such a lame that you wanna be a legend on boxden so you make threads hatin on the Saints cuz you a loser off and on the internet.

StateZFinest = Real life 40 year old virgin.

Bandwagon a.ss n*gga
Lol @ calling me bandwagon cause thas what i called u. Looks like u lack class and imagination u piece of trash.
 8 years ago '05        #242
Gotti211 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,720 | Props total: 6 6
 StateZFinest said:
Lol @ calling me bandwagon cause thas what i called u. Looks like u lack class and imagination u piece of trash.
lol, s**t i could give a f**k less if you call me a bangwagoner f**got i been a saints fan all my life. That s**t don't hurt my feelings. But on the other hand you have no life other than boxden and thats a fact so you lose b**ch
 8 years ago '04        #243
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,020 | Props total: 1829 1829
man im so upset behind this s**t.. 2 losses in a row? at home? when we got somethin to play for (HFA) n*gga i felt sick today i couldnt even do my job at work... man.. im gone i dont even wanna talk about this s**t... f**kin bulls**t
 8 years ago '08        #244
Illuminati 191 heat pts191
space
avatar space
space
$38,730 | Props total: 8955 8955
I was told the Saints lost today, any truth to this?
 8 years ago '04        #245
Dimone293 
space
avatar space
space
$1,582 | Props total: 1 1
who dey............... buc dey
 8 years ago '05        #246
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,417 | Props total: 25021 25021
 StateZFinest said:
Lol @ calling me bandwagon cause thas what i called u. Looks like u lack class and imagination u piece of trash.
...StateZ,You Do Be Hoppin On Bandwagons My n*gga. I Done Seen You Riding On The Cowboys Then Running Back To The Gaints When They Playing Good Then Hop Back Off and Run Towards The Cowboy.

Am I Lying? I Done Seen You Cheering For Too Many Teams & You Got Some Of These Fanbase Looking At You As A Lost Groupie
 8 years ago '07        #247
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
:rolll augh:

THREAD FLOPPED..... @ anyone thinking the Saints are doing a thing in the POFFS.
 12-27-2009, 07:33 PM         #248
HenryTheMenace  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao @ statez getting s**tted on
 12-27-2009, 07:41 PM         #249
StateZFinest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fresh Whyte said:
...StateZ,You Do Be Hoppin On Bandwagons My n*gga. I Done Seen You Riding On The Cowboys Then Running Back To The Gaints When They Playing Good Then Hop Back Off and Run Towards The Cowboy.

Am I Lying? I Done Seen You Cheering For Too Many Teams & You Got Some Of These Fanbase Looking At You As A Lost Groupie
Lmfaooo. Wow. U picked the cowboys, the team i hate the most to make up your little story about how i bandwagon? Ppl kno i been riding for the giants here since forever, so its all good
 12-27-2009, 07:46 PM         #250
StateZFinest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gotti211 said:
lol, s**t i could give a f**k less if you call me a bangwagoner f**got i been a saints fan all my life. That s**t don't hurt my feelings. But on the other hand you have no life other than boxden and thats a fact so you lose b**ch
Thas why ppl sayin i havent been on forever right? U would prolly be on bx all day if your laptop didnt fly away in the hurricane. Ur broke a.ss in the library right now.

 HenryTheMenace said:
lmao @ statez getting s**tted on
whos this lame and why is he followin me?
 8 years ago '08        #251
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,726 | Props total: 11616 11616
 StateZFinest said:
Thas why ppl sayin i havent been on forever right? U would prolly be on bx all day if your laptop didnt fly away in the hurricane. Ur broke a.ss in the library right now.
Low blow
 8 years ago '05        #252
Danger Zone 58 heat pts58
space
avatar space
space
$34,150 | Props total: 18396 18396
 MATIX said:


opps nevermind
Goldberg Wuz DAT n*gga
 8 years ago '09        #253
Acid Rap 78 heat pts78
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 71 71
 StateZFinest said:
Thas why ppl sayin i havent been on forever right? U would prolly be on bx all day if your laptop didnt fly away in the hurricane. Ur broke a.ss in the library right now.
Dirty.
 8 years ago '04        #254
Grisly 29 heat pts29
space
avatar space
space
$6,979 | Props total: 1290 1290
lmao.

3 things i've come to notice on boxden.

1. Saints fans stay lookin' stupid.
2. Giants fans stay lookin' stupid.
3. both em stay hatin' on the eagles lmao.

f**k ya'll, have a nice day.
go eagles.
 8 years ago '08        #255
LegalTrappeRx 39 heat pts39
space
avatar space
space
$9,703 | Props total: 91 91
 Grisly said:
lmao.

3 things i've come to notice on boxden.

1. Saints fans stay lookin' stupid.
2. Giants fans stay lookin' stupid.
3. both em stay hatin' on the eagles lmao.

f**k ya'll, have a nice day.
go eagles.
aside from tha winning streak y'all are on right now, y'all have no room to talk either
 8 years ago '05        #256
Gotti211 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,720 | Props total: 6 6
 StateZFinest said:
Thas why ppl sayin i havent been on forever right? U would prolly be on bx all day if your laptop didnt fly away in the hurricane. Ur broke a.ss in the library right now.



whos this lame and why is he followin me?
WOW is that the best you can do? That justifies why your a pus*y with no life and need the internet for attention? Lmao n*gga get the f**k outta here a lap top is like 4 bills. n*gga got his groupies in here laughing at them weak a.ss jokes. n*gga how many times you gonna use the katrina joke? Bet my life you wouldn't say none of dat s**t down here
 8 years ago '08        #257
LegalTrappeRx 39 heat pts39
space
avatar space
space
$9,703 | Props total: 91 91
 Gotti211 said:
Bet my life you wouldn't say none of dat s**t down here
I'm not from New Orleans, but I know damn well that n*gga can't come down here to Louisiana and go to New Orleans and say some s**t like that... he won't make his flight back home, his new home will be 6 feet deep
 8 years ago '05        #258
grovesoulja 3 heat pts
space
avatar space
space
$870 | Props total: 19 19
 StateZFinest said:
Thas why ppl sayin i havent been on forever right? U would prolly be on bx all day if your laptop didnt fly away in the hurricane. Ur broke a.ss in the library right now.



whos this lame and why is he followin me?
ok the hurricane was 4 years ago bruh...u need a new joke
 8 years ago '06        #259
DJ Endo 
space
avatar space
space
$924 | Props total: 67 67
 Dimone293 said:
who dey............... buc dey
That was lame. stab yourself in the neck.




Does it really matter if we have HFA? NO!!! It hasn't been helping us thus far. The last two home games... saints failed. So, what does it matter at this point. The just need to get their s**t together point blank.

The city has been waiting too long for this & we've grown tired of being hyped up ONLY to be disappointed because the saints didn't deliver at the end. Watching this game was painful. Like finding out your girlfriend just sucked your best friends d*ck or something.
 8 years ago '06        #260
DJ Endo 
space
avatar space
space
$924 | Props total: 67 67
 StateZFinest said:
Thas why ppl sayin i havent been on forever right? U would prolly be on bx all day if your laptop didnt fly away in the hurricane. Ur broke a.ss in the library right now.



whos this lame and why is he followin me?
Yea, keep making katrina jokes on BXDN where it's safe.

This n*gga got over 11k posts and has the nerve to have "Ballllinnnn" under his avatar. The only reason you're not in a library is because you're in your moms basement right now using her s**t. Shut yo bum a.ss up & get a job.


Last edited by DJ Endo; 12-28-2009 at 12:51 AM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
47 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
100 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Article inside How Apple has won (and kept) my business
62 comments
22 hours ago
@tech
most viewed right now
 22
Video inside Sid From Ice Age Says She's Not Black She's "Tan" and "White".
22 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
I love things about her, but I still don't love her
74 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
22 hours ago
@movies
most viewed right now
 13
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
62 comments
1 day ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy