4,177
 

My Top 100 Albums of All Time (of Hip Hop/Rap)


ADVERTISEMENT
 


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section hiphop
  
 12-20-2004, 03:54 PM         #51
A Son Unique  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
hey yo graphic holla at my aim to trade albums

GetLeanedBack 88 i gots like 500 albums

 12-20-2004, 03:54 PM         #52
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
 ..AMARU.. said
awh man it has to be comin up ne way
personlly my favourite album of all time however
im not as deep into hip hop as you are

this is good sh*t tho
im stayin tuned
The Blueprint is a great album man...but it didnt make my list..::waits for hate::
-1   

 15 years ago '04        #53
..AMARU..  15 heat pts15
space
avatar space
space
$7,445   Props total: 1512 1512
WTF???? ARE U SERIOUS????
YOU HAVE TO BE TAKIN THE PISS
ITS CLASSIC

man im now even gonna give hate or nothin
u know your sh*t and clearly put alot of effort into this
so i already gave props

 15 years ago '04        #54
-Paradox- 
space
avatar space
space
$6,449   Props total: 0 0
A lota good choices there.

 15 years ago '04        #55
EsCaLaDe07 
space
avatar space
space
$2,047   Props total: 0 0
Wow im anxious to see the top 20.. Props for takin the time to do this homie.

 12-20-2004, 04:12 PM         #56
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
20. Bone Thugs N Harmony-E 1999 Eternal



19. Snoop Doggy Dogg-Doggystyle



18. Gangstarr-Moment Of Truth



17. Mobb Deep-Hell On Earth



16. Del Tha Funkee Homosapien-I Wish My Brother George Was Here



15. Kool G Rap & DJ Polo-Live & Let Die



14. Boogie Down Productions-Criminal Minded



13. Jeru The Damaja-The Sun Rises in the East



12. Genius/GZA-Liquid Swords



11. Devin-The Dude


 12-20-2004, 04:13 PM         #57
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
the Top 10..COMING SOON!!!!!!!!!!

 12-20-2004, 04:55 PM         #58
Qwes1  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
That's what I'm Talking. GZA on 12? Could easliy been Top 10.On the Gangstarr"Hard to Earn" that could at been at least top 20? You left out Raekwon"Built For Cuban Links"?
N.W.A Ni99aZ4Life was a dope a*s Album. Let me Guess "Tribe Called Quest" Low end Theory" is Top 10? Good List Graphic that Del Album is dope,he's underated he's gotta be one dopest Emcee out there.


Last edited by Qwes1; 12-20-2004 at 04:56 PM..

 15 years ago '04        #59
~G~ 
space
avatar space
space
$13,748   Props total: 2 2
Cuban Linx better be in the top ten :rolleyes:

 12-20-2004, 05:26 PM         #60
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
10. Wu Tang Clan-Enter the Wu Tang (36 Chambers)



9. UGK-Ridin Dirty



8. Mobb Deep-The Infamous



7. Nas-Illmatic



6. A Tribe Called Quest-A Low End Theory



top 5 coming later :cool:

 15 years ago '04        #61
~G~ 
space
avatar space
space
$13,748   Props total: 2 2
Hmmm...Makaveli, Cuban Linx, Life After death, The Chronic, ??????


^^My guesses

 12-20-2004, 06:00 PM         #62
ImYourBuddy  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
this just proves my point u have no life... who has time to do this... 100 top albums+ pictures wtf is worng with u?


(u got a nice list tho)

 12-20-2004, 06:00 PM         #63
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
 Guru said
Hmmm...Makaveli, Cuban Linx, Life After death, The Chronic, ??????


^^My guesses
2 outta those 4 are in it :D

 12-20-2004, 06:00 PM         #64
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
 ImYourBuddy said
this just proves my point u have no life... who has time to do this... 100 top albums+ pictures wtf is worng with u?


(u got a nice list tho)
lol @ u attempting to clown me

 15 years ago '04        #65
ghffghff 
space
space
space
$2,896   Props total: 11 11
nice list but southernplaylisticcadillacmusic betta than aquemini???


Last edited by ghffghff; 12-20-2004 at 06:05 PM..

 12-20-2004, 06:14 PM         #66
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
 ghffghff said
nice list but southernplaylisticcadillacmusic betta than aquemini???
imo, yeah..the album was just amazing (and still is)

 12-20-2004, 06:15 PM         #67
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
5. Dr. Dre-The Chronic



top 4 coming!!!!!!

 12-20-2004, 06:23 PM         #68
jaycesin  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
not a single eminem album in ur top 100? thats crazy...

 12-20-2004, 06:33 PM         #69
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
 jaycesin said
not a single eminem album in ur top 100? thats crazy...
Eminem is great and has made tight albums, but there are 100 better albums than his :cool:

 12-20-2004, 06:51 PM         #70
Graphic  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
4. Scarface-The Diary



the top 3 are coming

place ya bets now


Last edited by Graphic; 12-20-2004 at 06:52 PM..

 12-20-2004, 07:04 PM         #71
jedi pimp  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
#1: cam'ron - purple haze

 12-20-2004, 07:06 PM         #72
tparks10  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
^lol!!!!!!!

 12-20-2004, 07:07 PM         #73
jedi pimp  OP
space
space
space
$n/a   Props total:  
 tparks10 said
^lol!!!!!!!
i aint jokin doggy

 15 years ago '04        #74
~G~ 
space
avatar space
space
$13,748   Props total: 2 2
It's gotta be Raekwon somewhere in there...

 15 years ago '04        #75
MegaTON  22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,113   Props total: 299 299
as far as most influential i would say bdp-criminal minded is #1 have u heard all the lyrics/choruses/beats/samples jacked from that sh*t



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+34online now  38
Video inside Oct 21 - Fox News Asks Wrong Random Guy A Question (video)
18 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
+91online now  36
Image(s) inside Oct 21 - Black Wallstreet Trending - 1921 Tulsa Massacre
165 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
online now  36
Image(s) inside Official Halloween Dope costume Thread ! 👻👹😈&#..
49 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+47online now  23
Still the greatest kill in cinema history
71 comments
18 hours ago
@movies
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy