EMINEM -vs- JESUS

most viewed right now
 87
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
45 comments
@wild'ish
most viewed right now
 86
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
42 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 80
Video inside This was by far the best catfish
49 comments
@wild'ish
most viewed right now
 61
NBA KD just pulled Barkley's card
73 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

WHO YALL ROLLIN WIT?
EMINEM 82 57.75%
JESUS 60 42.25%
Voters: 142. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 12-12-2009, 11:10 AM         #81
wtfchrlz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Eminem exists and jesus is just a figment of mans imagination. Em wins.
 8 years ago '04        #82
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,370 | Props total: 2484 2484
s**t Jesus isnt even the best imaginary character...
Zeus> Jesus
Bigfoot> Jesus
The Kool Aid Man> Jesus
 8 years ago '04        #83
VickVega 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,768 | Props total: 160 160
i can't believe i even clicked on this thread....:sad-smiley-060:
 12-12-2009, 12:19 PM         #84
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 deLeet said:
These little eminems are crazy


[pic - click to view]

 12-12-2009, 12:33 PM         #85
Kal Tourette  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 .aviator.man. said:
fail...this is the hiphop section, and jesus dont rap..........calm down...ur obviously tryna point out somethin that is becomin super repetitive. u mad? over the em vs. wayne poll. just accept defeat.
wasn't that another rappe em s**tte
on?
Posted via Mobile Device
 8 years ago '07        #86
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
Alright I'ma close this thread out.......
y'all watch this.


[video - click to view]



There ain't no f**kin' Jesus......so Eminem > This made up piece of f**k.
 8 years ago '04        #87
JBeezy 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,014 | Props total: 519 519
 persuazion said:
s**t Jesus isnt even the best imaginary character...
Zeus> Jesus
Bigfoot> Jesus
The Kool Aid Man> Jesus
Santa > Jesus
Poseidon, even though he was a real a**hole to Odysseus > Jesus
Aries > Jesus
 12-12-2009, 01:25 PM         #88
lazerface  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 persuazion said:
LoL so now we cant listen to the music they make? I like Tom Cruise movies but I think Scientology is just as stupid as Christianity......I listen to Beans and Free but Im not Muslim... No s**t Jesus is talked about....you learn who he is as a baby before your even old enough to think.....hopefully 50 years now less people will be talking about him.Dont be mad more and more people are catching on to the biggest hoax in the world.
:agreement6: props...
 8 years ago '08        #89
lifetimez 
space
avatar space
space
$2,807 | Props total: 0 0
 m-f said:
Alright I'ma close this thread out.......
y'all watch this.




There ain't no f**kin' Jesus......so Eminem > This made up piece of f**k.
LOL @ Zeitgeist.

Choose a better 'documentary' than that.
 8 years ago '06        #90
Knockout5 7 heat pts
space
avatar space
space
$773 | Props total: 51 51
 UnkleLuc_ said:
he had mad holyspirt writers
Fixed
 12-12-2009, 03:14 PM         #91
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fly or Die said:
Em Stans are definetly the worst as you can see
I told yall....
 8 years ago '08        #92
Effit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,993 | Props total: 8 8
 xyz11scorp21xyz said:
that's it. this is my last post. i'm done with HHS. i'll stick to my VIP discussion, nothing but a bunch of f**gots in here

You asked me who the f**k I was to address you like that but i don't know who the f**k you think you are coming in any thread even one as rediculous as this one, acting like you are too good for everyone else here. Take you're bad a.ss back to the V.I.P. thread then like it makes you someone. This is boxden. You're butthurt private messaging me, am I right? Get a life.
 8 years ago '08        #93
Effit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,993 | Props total: 8 8
 xyz11scorp21xyz said:
n*gga i propped you

and i did that cause i didn't wanna post in this stupid a.ss thread any more but i'm making an exception now, and i meant what i said, who the f**k are you to talk to me like that, i never even seen your a.ss around here before

you should get a life, responding and trying to start beefs with people you ain't never met, obviously i said something that caught a nerve

You called everyone in this thread a f**got, so from me to you, on behalf of everyone else in the thread, f**k your sorry emo b**ch a.ss, here's a box of tissues, welcome back to the trenches.
 8 years ago '04        #94
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,370 | Props total: 2484 2484
 JBeezy said:
Santa > Jesus
Poseidon, even though he was a real a**hole to Odysseus > Jesus
Aries > Jesus
yeah Santa goes hard.....that jolly muf**ka never did any harm to anybody and at least grown folks realize hes not real......
 8 years ago '04        #95
King Kusanagi 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,019 | Props total: 3382 3382
lmao @ this thread & the votes! I love this site. #1 on my favorites. Always get a laugh from here.
 8 years ago '09        #96
McmasterlockPt2 42 heat pts42
space
avatar space
space
$13,001 | Props total: 954 954
There's a lot of people going to hell in this thread
Posted via Mobile Device
 8 years ago '07        #97
Three 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,083 | Props total: 1116 1116
 McmasterlockPt2 said:
There's a lot of people going to hell in this thread
Posted via Mobile Device
well i never heard jesus spit
 8 years ago '07        #98
killahkazi 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,800 | Props total: 56 56
i went with em cuz jesus trys to hard pretending to be white
 12-12-2009, 09:15 PM         #99
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 McmasterlockPt2 said:
There's a lot of people going to hell in this thread
Posted via Mobile Device
lol.. them em stans gonna fry for this one
 12-12-2009, 10:33 PM         #100
Kal Tourette  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 McGuire said:
Slim Shady LP >>> New Testament
real talk LOL
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
67 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 32
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Video inside The Deep Dark Web
123 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
bad bi-ch she's so thick, I don't even need a pill
16 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
135 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Image(s) inside reppin my flag right
43 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Colin Farrell destroying bullys dad
63 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy