EMINEM -vs- JESUS

most viewed right now
 86
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
80 comments
@wild'ish
most viewed right now
 82
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
50 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
NBA KD just pulled Barkley's card
83 comments
@sports
most viewed right now
 62
Video inside This was by far the best catfish
55 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

WHO YALL ROLLIN WIT?
EMINEM 82 57.75%
JESUS 60 42.25%
Voters: 142. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '08        #21
UnkleLuc_ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,472 | Props total: 175 175
he had mad ghostwriters
 8 years ago '12        #22
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,052 | Props total: 1323 1323
Gotta put my deciding vote on Em for this one!
 12-11-2009, 01:51 PM         #23
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
its gotta take a miracle for jesus to win this one
 12-11-2009, 01:57 PM         #24
blumani0612  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lyrically: Eminem
Everything else: Jesus

I vote Eminem because this is the hip-hop section. Plus if you compare Eminem's Tim Westwood Freestyle to the one Jesus did, there's really no comparison.
 12-11-2009, 01:58 PM         #25
blumani0612  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphop4ever said:
its gotta take a miracle for jesus to win this one
Out of curiosity, who did you vote for?
 8 years ago '09        #26
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$38,169 | Props total: 23603 23603
did people actually vote Em over Jesus??? the f**k
 8 years ago '07        #27
advance won 2 heat pts
space
avatar space
space
$660 | Props total: 147 147
 xyz11scorp21xyz said:
that's it. this is my last post. i'm done with HHS. i'll stick to my VIP discussion, nothing but a bunch of f**gots in here
i feel you
 12-11-2009, 02:05 PM         #28
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 thegoldenhero said:
did people actually vote Em over Jesus??? the f**k
lol.. u sound surprised
 12-11-2009, 02:06 PM         #29
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fly or Die said:
lol at Buddens losing his poll tho. n*gga can't win anything
 12-11-2009, 02:20 PM         #30
blumani0612  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphop4ever said:
I take it that you voted Jesus cuz you avoided my question and cuz ur a hater
 8 years ago '04        #31
STUNTIN 
space
avatar space
space
$914 | Props total: 0 0
 thegoldenhero said:
did people actually vote Em over Jesus??? the f**k
most ppl dont believe in jesus.. they know he was a man.. but they dont believe he is god's son.. ppl are starting to come off religion
 12-11-2009, 02:31 PM         #32
U_Turn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Quasi said:
Jesus, he died for our sins. I'm sure he would regret that if he knew how many stupid were created as a result of his sacrifice.
oh u were there?how does he look like?
 8 years ago '08        #33
Tecnique 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,439 | Props total: 371 371
 blumani0612 said:
I take it that you voted Jesus cuz you avoided my question and cuz ur a hater
Lil Wayne wasnt an option so he didnt vote
 12-11-2009, 02:35 PM         #34
blumani0612  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Tecnique said:
Lil Wayne wasnt an option so he didnt vote
drake4ever doesn't vote unless wayne or drake is an option i guess
 12-11-2009, 03:05 PM         #35
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 AlexG1989 said:
Well Eminem of course... walking on water was so yesterday, plus jebus was a f*g... Eminem >>>>> Jebus

[pic - click to view]



[pic - click to view]

 12-11-2009, 03:16 PM         #36
kmj2318  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
real people > made up people
 12-11-2009, 03:49 PM         #37
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol.. no love for jesus?
 8 years ago '08        #38
LegalTrappeRx 39 heat pts39
space
avatar space
space
$9,738 | Props total: 114 114
how tha f**k is Eminem beating Jesus in tha poll? Y'all disgust me
 12-11-2009, 04:33 PM         #39
Kal Tourette  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JCWhy83 said:
its hard to compare eras. em has much better equipment then Jesus ever had. its not fair to Jesus cuz he never even got to use 1 Dre beat
plus eminem actually exists
Posted via Mobile Device
 12-11-2009, 04:36 PM         #40
Kal Tourette  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphop4ever said:
lol.. no love for jesus?
nah, inever was into believing fairy tales
Posted via Mobile Device
Home      
  
 

 






most viewed right now
 30
Video inside The Deep Dark Web
127 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
71 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 27
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Colin Farrell destroying bullys dad
66 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 13
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
143 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 11
bad bi-ch she's so thick, I don't even need a pill
18 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside May 19 - Countries Are Starting To Dump The US Dollar... EU Consider D..
40 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 10
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
91 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy