Tiger Wood Jamie Grubbs Text Messages

most viewed right now
 152
Phat ass white girl for real
53 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 92
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
122 comments
@hiphop
most viewed right now
 76
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
141 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
34 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '06        #61
Bedlam 
space
avatar space
space
$4,630 | Props total: 1 1
 Cap Peeler said:
Does that n*gga sound kinda jealous right there or is it just me ?
really jealous... Why is he trying to guilt trip his pus*y so much? You're just supposed to be f**king it dude, it's not a relationship. This dude is acting like he needs to be in a relationship and know everything about all the girls he f**ks
 8 years ago '06        #62
teh truth 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,186 | Props total: 38 38
 hockeythug said:
All you people making fun of his text messages should post yours and we can see how lame they are.
probably huh??

but its jus so funny man its tiger woods dude seems all shy n s**t

then wen you read all this its jus funny man hahaah
 12-10-2009, 05:42 PM         #63
Narcz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JeeQ said:
Dead

And stop acting like you guys don't send texts to chicks that sound exactly like this, gtfoh with those ducktales.
worrd
 8 years ago '06        #64
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
I mean you don't need to have game when you got money like that but this n*gga sounds like he's in love with chick & that gets a
Posted via Mobile Device
 8 years ago '04        #65
JordanMPM 7 heat pts
space
avatar space
space
$5,011 | Props total: 226 226
 cjstewar8 said:
where is tiger's game at?
ah its in his checkbook man!!
 8 years ago '05        #66
Switchc2390 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,981 | Props total: 3261 3261
Damn..they're really doin Tiger dirty over this s**t.
 8 years ago '07        #67
WILLCO08 
space
space
space
$18 | Props total: 0 0
Leave tiger alone
 8 years ago '07        #68
WILLCO08 
space
space
space
$18 | Props total: 0 0
not da big of a deal
 12-10-2009, 07:06 PM         #69
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao tiger got no game.....

"but u are my first, last and only black guy! U should feel special"

lol yeah right b**ch
 8 years ago '05        #70
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,515 | Props total: 49 49
LMAO this s**t is f**kin hilarious

Tiger>>>>>>
 8 years ago '06        #71
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,301 | Props total: 538 538
:jay::sadcam:
 8 years ago '07        #72
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
 VerbalAssassin said:

[pic - click to view]




Mac-A-RONI!!!!!!


what did he say that on ??...i forgot but when he said that s**t i was dying
 8 years ago '07        #73
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
and lol @ i will wear you out soon

lmao yall n*ggas clowning tiger but thats as goon as its gonna get for him
 8 years ago '07        #74
stogz 18 heat pts18
space
avatar space
space
$41,095 | Props total: 30433 30433
Damn.... They goin' in on Tiger.

Tiger's rep going down worse than hip-hop record sales.
 8 years ago '04        #75
biggsteel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$2,127 | Props total: 438 438
tiger aint corny.. he a bone thug.. said it himself
 8 years ago '07        #76
JamcnPrettyboy 96 heat pts96
space
avatar space
space
$23,478 | Props total: 6146 6146
shawty just text me, said she wanna s3x me

LOL :)
LOL :)


Last edited by JamcnPrettyboy; 12-11-2009 at 12:07 AM..
 8 years ago '05        #77
Micheal C. Will 18 heat pts18
space
avatar space
space
$28,218 | Props total: 15783 15783
 N I K E said:
Yea.. Maybe not all corny like this n*gga. but n*ggas do be sendin the text to hoes..


But if I'm a sports legend and I got 300,000,000+, there's no way I'm talkin like that to hoes..

Im sayin "B_tch get that p_ssy ova here rite now so I can smack it wit hundred dollar bills"!

I know right....I would be smutting out a new b**ch every month.
 8 years ago '05        #78
Micheal C. Will 18 heat pts18
space
avatar space
space
$28,218 | Props total: 15783 15783
 JeeQ said:
I wouldn't say Tiger had no game though, he was f**king with at least 12 confirmed different women (i bet the house on it there's more) at the same time and I know none of yall can say that. And not just any women either, all these women are fine as hell too. Dude would've been perfectly fine too balancing all these women but that National Enquirer posted that major c*ckblock.

Yall want to talk dudes with no game look at Kobe and Big Ben. They slept around and ended up with r*pe accusations.
Only because of his bank account...if this n*gga was working at Mcdonald's with lines like those he would probably be a 30 year old virgin.
 8 years ago '08        #79
returnofthemack 2 heat pts
space
avatar space
space
$740 | Props total: 2 2
This shows he has no PIMP game. EVERY n*gga in the game knows you can't leave digital footprints of cheating, ESPECIALLY if you got status like him(Tiger) this s**t is a straight SMH. I agree with cat when he said
Tiger was a lame/nerd before blowing up, now that he has all this money, power, respect hes f**king left and right. Any other man at that age would be over that phase cause they been f**kkin
Tiger is a weakkkkkkkk a.ss n*gga for this. letting a snow bunny hook him like a fish. n*gga was just gettin baited.

LIKE this n*gga got caught so clean he can't even LIE about it, that is a MAJOR L.


Last edited by returnofthemack; 12-11-2009 at 01:51 AM..
 8 years ago '06        #80
Kjizzle03 37 heat pts37
space
avatar space
space
$25,271 | Props total: 7403 7403
 cjstewar8 said:
where is tiger's game at?
The Bank




  426 - 199 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 68% 11 (0) 
  Career: | Aug 17: 408-255, Rank #9 | Aug 16: 530-318, Rank #23 | Aug 15: 723-350, Rank #21 | Aug 14: 830-506, Rank #15 | Aug 13: 509-349, Rank #8 | Aug 12: 209-112, Rank #25 | Aug 11: 12-7, Rank #173 | Aug 10: 857-514, Rank #19 | Aug 09: 168-132, Rank #58 | Aug 08: 988-553, Rank #6 *
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
62 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
166 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 35
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
261 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
164 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
115 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 11
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
151 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
113 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
20 comments
2 days ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy