[[PIC]] YOUNG MONEY – ‘We Are Young Money’ ALBUM COVER & TRACKLISTING

most viewed right now
 104
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
42 comments
@sports
most viewed right now
 80
Image(s) inside Might let her meet the parents
19 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
79 comments
@hiphop
most viewed right now
 44
 NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
22 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #21
WestbankThugBoy 23 heat pts23
space
avatar space
space
$13,478 | Props total: 2826 2826
 Yung Dilla said:
yeah i knew tyga, drake, nikki


wayne isn't in that damn picture

my bad lol i didn't realize wayne was looking down at them lmfaooooooooooooooo tyga might finally get a gold or plat plaq along with nikki and the other bums i know drake got that on his own n*gga sold 235k of a free mixtap lmfaooooooooo
if u wouldnt have said that, i wouldnt have seen that n*gga at the top

but damn all these muf**kas on here and they can only deliver 14 tracks?? i wanted at least 18
 8 years ago '09        #22
klm1015 10 heat pts10
space
avatar space
space
$5,689 | Props total: 189 189
this s**t is gonna be lame as f**k.
but what would you expect from a bunch of lame n*ggas with no talent
that were signed by a lame n*gga with no talent
 8 years ago '05        #23
HeGotBeatz 6 heat pts
space
avatar space
space
$2,342 | Props total: 557 557
yal dont kno gudda? u gots to kno gudda!
 8 years ago '06        #24
01seay 83 heat pts83
space
avatar space
space
$20,979 | Props total: 3525 3525
Black cards, black cars
All black everything
 8 years ago '07        #25
Fashion78 
space
space
space
$98 | Props total: 0 0
 Get it Right said:
DAMN, that cover is lame, I'm not hating, I'm just keeping it real!
I hear ya'll on the cover opinions (mostly negative). But it's like 10-11 group menbers...what did you expect the cover to be like. Whatever the cover looked like, in the end, it was gonna look crowded. Not too many posses or fancy looks you can really do with that many members of a click.
 8 years ago '06        #26
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,961 | Props total: 13581 13581
 01seay said:
Black cards, black cars
All black everything
dats how it gotta be dogs.
can't be wearing all demy bright a.ss colors.
Posted via Mobile Device
 11-24-2009, 10:02 PM         #27
hiphop4ever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SLR CHOOPA said:
shanell



more pics

she wrote prom queen for wayne
 8 years ago '05        #28
bullack86 34 heat pts34
space
avatar space
space
$2,300 | Props total: 128 128
tha other Young Money chick is also D-Woods sister if y'all didn't know that
 11-24-2009, 10:40 PM         #29
hiphop4ever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Currently Active Users Viewing This Topic: 40 (25 members and 15 guests)
hiphop4ever, disturbed091, circleinsidebox, eric04h, Millionz, bullack86, yung jae e, Maroon_Tiger, Dash420, J-R, Fatphree, nigorito, DJ Gadget, kayne716, sinister88, theking08, klassic-thug, Seventh Sign, krazykid18, Minorities, Young Shotta, skillzbnasty, T_Buck, WOODS5000, 606robin

wayne / young money fans exposed :greetings10:
 8 years ago '04        #30
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,216 | Props total: 2114 2114
 hiphop4ever said:
Currently Active Users Viewing This Topic: 40 (25 members and 15 guests)
hiphop4ever, disturbed091, circleinsidebox, eric04h, Millionz, bullack86, yung jae e, Maroon_Tiger, Dash420, J-R, Fatphree, nigorito, DJ Gadget, kayne716, sinister88, theking08, klassic-thug, Seventh Sign, krazykid18, Minorities, Young Shotta, skillzbnasty, T_Buck, WOODS5000, 606robin

wayne / young money fans exposed :greetings10:
because people want to see the cover of an album they are fans?? If Mc hammer dropped a new album I would want to see what the cover looked like......


Last edited by persuazion; 11-24-2009 at 10:43 PM..
 11-24-2009, 10:50 PM         #31
hiphop4ever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 persuazion said:
because people want to see the cover of an album they are fans?? If Mc hammer dropped a new album I would want to see what the cover looked like......
lol.. why so defensive? hmm.. closet wayne/young money stan perhaps? :confused12:.. dont worry i wont tell anyone ;)
 8 years ago '04        #32
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,216 | Props total: 2114 2114
 hiphop4ever said:
lol.. why so defensive? hmm.. closet wayne/young money stan perhaps? :confused12:.. dont worry i wont tell anyone ;)
Im not defensive just saying.....I like some older Wayne [no autotune] and Drake is aight,but everybody else is just stand ins......why dont they release Drake album before this one?
 11-24-2009, 11:42 PM         #33
ev1lle1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Everybody on here was a Wayne fan before all the mainstream success he is having, n*ggas love to hate.
 11-24-2009, 11:49 PM         #34
ev1lle1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Does drake ever look at the camera??
 11-25-2009, 12:02 AM         #35
D I P S 3 T 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ev1lle1 said:
Everybody on here was a Wayne fan before all the mainstream success he is having, n*ggas love to hate.
Why do you have a picture of yourself shirtless on a male dominated forum?
 8 years ago '04        #36
simonblaze 
space
space
space
$737 | Props total: 0 0
wow...s**t album cover
 11-25-2009, 12:34 AM         #37
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nicki lookin fyne on the cover as usual
 11-25-2009, 12:35 AM         #38
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 XX DIPSET XX said:
Why do you have a picture of yourself shirtless on a male dominated forum?
cuz he wanna show all the fellas wat he workin wit
 11-25-2009, 12:36 AM         #39
hiphop4ever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LAwLB15 said:
nicki lookin fyne on the cover as usual
would u expect anything less :cool-smiley-009:
 8 years ago '07        #40
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,363 | Props total: 184 184
shanell is s3xy u dumbf**ks

[pic - click to view]


this is young money
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
27 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
78 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Here is what Disney now owns.
81 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
147 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
NBA CHARLES BARKELY JUST PUNCHED SHAQ AND RAN FOR HIS LIFE :mjlmao:
65 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy