Official BX Sports Betting Discussion Thread

most viewed right now
 114
Image(s) inside 10 Women Tell Us How They Really Feel About Tiny Penises
161 comments
@misc
most viewed right now
 110
Damn Lloyd Banks got fat
120 comments
@hiphop
most viewed right now
 109
Video inside San Antonio Goon gets his crib pulled up on by Baton Rouge goons?!
106 comments
@hiphop
most viewed right now
 95
Tiny tells T.I. Floyd Mayweather "never stuck his d!ck in me"
63 comments
@hiphop
 

 
sportsbook bxsc sportsbook 


Hello Unregistered, your weekly Power Ranking is not available   *new Power Ranking every Monday

Your Stats:
0 wins and 0 losses.      vote on games | comments, questions, trash talk

 



section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Slaps
 3 years ago '13        #281
10th Wonder 160 heat pts160
space
avatar space
space
$4,895 | Props total: 567 567
how can I know how many games have been played so far this season? I wanted to bet on every single game but I fu*ked up a few times
 3 years ago '05        #282
Krazie 132 heat pts132
space
avatar space
space
$43,605 | Props total: 15226 15226
 10th Wonder said:
how can I know how many games have been played so far this season? I wanted to bet on every single game but I fu*ked up a few times
And I missed a few more lucky for you, otherwise I would be higher than you.

I think we need to set a rule where it needs to be 24 hours before the start of the game, because I noticed Unknown (as hard as he grinds) saving the easiest games to bet on and posting them 6 hours before the game starts. That kind of tarnishes the section a bit, IMO.




  902 - 438 STRK: 6 w in a row WIN PCT: 67% 2 (0) 
  Career: | Aug 16: 2053-798, Rank #2 | Aug 15: 2158-922, Rank #3 | Aug 14: 1325-713, Rank #2 | Aug 13: 737-433, Rank #2 | Aug 12: 1-0, Rank #480 | Aug 11: 18-15, Rank #223 *
 3 years ago '13        #283
10th Wonder 160 heat pts160
space
avatar space
space
$4,895 | Props total: 567 567
 Krazie said:
And I missed a few more lucky for you, otherwise I would be higher than you.


 Krazie said:
I think we need to set a rule where it needs to be 24 hours before the start of the game, because I noticed Unknown (as hard as he grinds) saving the easiest games to bet on and posting them 6 hours before the game starts. That kind of tarnishes the section a bit, IMO.
dunno about that. I usually bet 1 hour before the game starts

one thing that pisses me off is not having every game appear in the "currently open for picks w/ closing dates" list. I hate going through the threads where they are all mixed up, especially on saturdays when u have soccer, ncaaf, ncaab, nba and sometimes even box
 3 years ago '05        #284
Krazie 132 heat pts132
space
avatar space
space
$43,605 | Props total: 15226 15226
 10th Wonder said:




dunno about that. I usually bet 1 hour before the game starts

one thing that pisses me off is not having every game appear in the "currently open for picks w/ closing dates" list. I hate going through the threads where they are all mixed up, especially on saturdays when u have soccer, ncaaf, ncaab, nba and sometimes even box
Yeah that's why I reply to all the threads, it makes it way easier to keep track. It's a pain in the a.ss otherwise.




  902 - 438 STRK: 6 w in a row WIN PCT: 67% 2 (0) 
  Career: | Aug 16: 2053-798, Rank #2 | Aug 15: 2158-922, Rank #3 | Aug 14: 1325-713, Rank #2 | Aug 13: 737-433, Rank #2 | Aug 12: 1-0, Rank #480 | Aug 11: 18-15, Rank #223 *
 3 years ago '12        #285
You Hater 1419 heat pts1419
space
space
space
$41,448 | Props total: 17803 17803
 Krazie said:
Man I took a fu*king plummet this weekend.
I'm coming




  88 - 75 STRK: 3 l in a row WIN PCT: 53% 61 (-2) 
  Career: | Aug 16: 395-308, Rank #44 | Aug 15: 901-538, Rank #23 | Aug 14: 7-3, Rank #244 | Aug 13: 133-80, Rank #40 *
 3 years ago '05        #286
Krazie 132 heat pts132
space
avatar space
space
$43,605 | Props total: 15226 15226
 JamaicanDon92 said:
I'm coming
A little bit too much information, bruh.




  902 - 438 STRK: 6 w in a row WIN PCT: 67% 2 (0) 
  Career: | Aug 16: 2053-798, Rank #2 | Aug 15: 2158-922, Rank #3 | Aug 14: 1325-713, Rank #2 | Aug 13: 737-433, Rank #2 | Aug 12: 1-0, Rank #480 | Aug 11: 18-15, Rank #223 *
 2 years ago '11        #287
Unknown Dude 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,183 | Props total: 87 87
 Krazie said:
That kind of tarnishes the section a bit, IMO.










I need answers




  1055 - 473 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 69% 1 (0) 
  Career: | Aug 16: 2071-764, Rank #1 | Aug 15: 2126-802, Rank #1 | Aug 14: 1132-499, Rank #1 | Aug 13: 13-7, Rank #123 *
 12-16-2014, 07:44 PM         #288
Question 
space
space
space
$n/a | Props total:  
In the past 2 or 3 weeks I'vepassed @mtbatol @I_Am_Hiphop134 and the wanna be @ You dumb mothafuccas should've never been ranked above me in the first place. Don't even respond to this post. Just stay in the place and I'll let you get by.

@JayDay00 and the so called @Superstar are next. They somewhere biting their nails and counting their L's. They know the mothafuccin deal.
 2 years ago '05        #289
Krazie 132 heat pts132
space
avatar space
space
$43,605 | Props total: 15226 15226
@ @

Should I take UConn tomorrow to make up for my error or wait for an even better matchup? I'll let you guys pick the game I put my throwaway vote on.




  902 - 438 STRK: 6 w in a row WIN PCT: 67% 2 (0) 
  Career: | Aug 16: 2053-798, Rank #2 | Aug 15: 2158-922, Rank #3 | Aug 14: 1325-713, Rank #2 | Aug 13: 737-433, Rank #2 | Aug 12: 1-0, Rank #480 | Aug 11: 18-15, Rank #223 *
 2 years ago '11        #290
Unknown Dude 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,183 | Props total: 87 87
 Krazie said:
@ @

Should I take UConn tomorrow to make up for my error or wait for an even better matchup? I'll let you guys pick the game I put my throwaway vote on.
I say when the 76ers play Portland on the 26th just to be safe





U good wit ME tho...like you said its thousands of games to be played (and eventually 1 of us gon pull away). I'm confident in me repeating back to back tho, so i'm not worried




If you do win by a point tho or tied and you're placed 1st ova the tiebreaker by the end of the season, an asterisk should be by your name...or you can use your throwaway then




  1055 - 473 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 69% 1 (0) 
  Career: | Aug 16: 2071-764, Rank #1 | Aug 15: 2126-802, Rank #1 | Aug 14: 1132-499, Rank #1 | Aug 13: 13-7, Rank #123 *


Last edited by Unknown Dude; 12-17-2014 at 04:24 PM..
 2 years ago '05        #291
Krazie 132 heat pts132
space
avatar space
space
$43,605 | Props total: 15226 15226
 Unknown Dude said:
I say when the 76ers play Portland on the 26th just to be safe





U good wit ME tho...like you said its thousands of games to be played (and eventually 1 of us gon pull away). I'm confident in me repeating back to back tho, so i'm not worried




If you do win by a point tho or tied and you're placed 1st ova the tiebreaker by the end of the season, an asterisk should be by your name...or you can use your throwaway then
I just wanna get it out of the way before I forget.

Even if it's just one point, I don't like having an unfair advantage due to an error. Gotta keep the #1 spot fair and square.




  902 - 438 STRK: 6 w in a row WIN PCT: 67% 2 (0) 
  Career: | Aug 16: 2053-798, Rank #2 | Aug 15: 2158-922, Rank #3 | Aug 14: 1325-713, Rank #2 | Aug 13: 737-433, Rank #2 | Aug 12: 1-0, Rank #480 | Aug 11: 18-15, Rank #223 *
 2 years ago '13        #292
10th Wonder 160 heat pts160
space
avatar space
space
$4,895 | Props total: 567 567
 Krazie said:
@ @

Should I take UConn tomorrow to make up for my error or wait for an even better matchup? I'll let you guys pick the game I put my throwaway vote on.
nah I don't care
it's just 1 game
 2 years ago '05        #293
Krazie 132 heat pts132
space
avatar space
space
$43,605 | Props total: 15226 15226
 10th Wonder said:
nah I don't care
it's just 1 game
I'm taking my damn L whether you guys like it or not.





  902 - 438 STRK: 6 w in a row WIN PCT: 67% 2 (0) 
  Career: | Aug 16: 2053-798, Rank #2 | Aug 15: 2158-922, Rank #3 | Aug 14: 1325-713, Rank #2 | Aug 13: 737-433, Rank #2 | Aug 12: 1-0, Rank #480 | Aug 11: 18-15, Rank #223 *
 2 years ago '13        #294
10th Wonder 160 heat pts160
space
avatar space
space
$4,895 | Props total: 567 567
 Krazie said:
I'm taking my damn L whether you guys like it or not.

but it wasn't ur fault
 2 years ago '05        #295
Krazie 132 heat pts132
space
avatar space
space
$43,605 | Props total: 15226 15226
 10th Wonder said:
but it wasn't ur fault
It technically was since I hit the button. I was just drunk that night and wasn't paying enough attention.

timdog gets a sliver of the blame, he stays fu*king up the dates




  902 - 438 STRK: 6 w in a row WIN PCT: 67% 2 (0) 
  Career: | Aug 16: 2053-798, Rank #2 | Aug 15: 2158-922, Rank #3 | Aug 14: 1325-713, Rank #2 | Aug 13: 737-433, Rank #2 | Aug 12: 1-0, Rank #480 | Aug 11: 18-15, Rank #223 *
 2 years ago '11        #296
Unknown Dude 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,183 | Props total: 87 87
 Krazie said:
timdog gets a sliver of the blame, he stays fu*king up the dates
timdog got a weird obsession of orlando playin atlanta



Last night he made anotha match-up of them playin each otha when it wasn't even on the schedule...


[pic - click to view]






I was gonna temporarily leave it there just to get the "they always playin each other " comment but sum1 deleted it before it happened




  1055 - 473 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 69% 1 (0) 
  Career: | Aug 16: 2071-764, Rank #1 | Aug 15: 2126-802, Rank #1 | Aug 14: 1132-499, Rank #1 | Aug 13: 13-7, Rank #123 *


Last edited by Unknown Dude; 12-18-2014 at 01:44 AM..
 2 years ago '12        #297
Julian 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,472 | Props total: 1807 1807
Most of y'all just lucky I starting voting late.
 2 years ago '14        #298
mumbosauce 231 heat pts231
space
space
space
$8,545 | Props total: 8701 8701
Jumped 77 spots this week
 01-07-2015, 12:04 PM         #299
Question 
space
space
space
$n/a | Props total:  
The past few days I been bettin gettin hella sloppy with my homework and my overall approach. Today will be my last sloppy day. What does this mean? It means you clowns better take advantage of today, because after today, it's back to excellence.
 2 years ago '14        #300
WETHENORTH 64 heat pts64
space
avatar space
space
$8,795 | Props total: 1454 1454
do yall bet on all the games or the teams you only know?
@ @

Home         
  
 

 






most viewed right now
 36
Consequence of Reducing the Skill Gap
43 comments
23 hours ago
@games
most viewed right now
 33
Video inside The first ever female Super Saiyan transformation
120 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 33
Image(s) inside EyeCandyKO: Alicia Keys vs Gabrielle Union
42 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Video inside What the Bible Doesn't Say - Why I don't believe in God
331 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Video inside Yall See The Hidden McBain Movie Edited from The Simpsons Episodes Lol
31 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 18
Image(s) inside May 28 - Twitter Finger Trump Summed Up In Four Pics
65 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 16
Image(s) inside "I'll have 2 number 9's, a number 9 large, a number 6 with extra dip..."
27 comments
23 hours ago
@games
most viewed right now
 9
Video inside Boskoe to Game: "As Much As This Pains Me. #FlagOnThePlayBlood. " (Jokes)
71 comments
23 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy