50 Cent Tia and Rick Ross's Son at Floyd Mayweathers House Chilling [Video added on 1st Page]

most viewed right now
 131
 Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
55 comments
@wild'ish
most viewed right now
 118
 Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
202 comments
@hiphop
most viewed right now
 72
 NCAAF Georgia LB Natrez Patrick was arrested for this amount of weed
26 comments
@sports
most viewed right now
 63
 NBA KD is easily the best player in the NBA
32 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '06        #101
PokeyG82 
space
avatar space
space
$281 | Props total: 0 0
Damn thats f*cked up if this is ross kid. How in the hell is your child kicking it wit tha enemy.
 11-15-2009, 07:50 PM         #102
TiPZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PokeyG82 said:
Damn thats f*cked up if this is ross kid. How in the hell is your child kicking it wit tha enemy.
Ross groupies...answer this

And don't say he doesn't care, that will and could never be the excuse
 11-15-2009, 07:55 PM         #103
TiPZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Da Gooneyz said:


He did warn the n*gga
I'm gonna f**k your life up, for fun

Damn I feel bad for Ross, did you watch that whole video? Ether
 8 years ago '08        #104
606robin 24 heat pts24
space
avatar space
space
$5,683 | Props total: 3423 3423
50 too legit
 8 years ago '04        #105
kreuzberg61 20 heat pts20
space
avatar space
space
$3,227 | Props total: 133 133
Damn... 50 warned him...

"I'm deciding to f**k your life up. For fun"
 11-15-2009, 08:04 PM         #106
ferrari f-50 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kreuzberg61 said:
Damn... 50 warned him...

"I'm deciding to f**k your life up. For fun"


yep he warned him.
 11-15-2009, 08:14 PM         #107
TiPZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ferrari f-50 said:
yep he warned him.
more like told
 8 years ago '09        #108
kingstown04 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,544 | Props total: 87 87
 11-15-2009, 08:19 PM         #109
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ghost8 said:
Yep...
she what i'm saying, Ross don't care about her or the kid, so why ya'll caring

ya'll apparently more worried about it then him, ya'll just suck off 50 Cent d*ck every chance ya'll get

i got to show my n*ggaz this message board so they can get a laugh out you soft, simp, b**chmade gossiping mediatakeout a.ss n*ggaz

s**t is pathetic B
 8 years ago '07        #110
MELODY 25 heat pts25
space
avatar space
space
$10,419 | Props total: 1865 1865
 kreuzberg61 said:
Damn... 50 warned him...

"I'm deciding to f**k your life up. For fun"
"WHERE I COME FROM IT TAKES A AK 47 TO DO THAT" - RICK ROSS

:greetings10:
 8 years ago '09        #111
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,247 | Props total: 19358 19358
 Phicmagic said:
Its funny people say s**t about him having security with him...Find someone else worth any substantial amount of money without Protection...Thats half a billion dollars and an empire walking outta that airport.


You think Russell Simmons dont have security?...You think Diddy dont have security?...Lemme guess Bill Gates walks around free as a bird without a single guard huh...

Security isnt there to protect anything rap, or "Street" related at all. These are Wealthy people, NOT rich...But wealthy. People who have never even heard a single rap song in their life will target something worth that much.


Plus as far as his dealings the hip hop community go...Hip Hop cops are watching these artists 24/7 365...So all your favorite "Rap Artists" with a "Hard image/Gangsta Image" is surrounded right now whether theyre paying for that security or not.

I Think its corny for "Gangsta Rappers" to have guards and s**t myself...But it happens...Its still entertainment at the end of the day.
they stop packin heat imo back in 04 they still had guns and no need for security...but now all the rappers get locked up for a year and 50 aint trynna see jail time.
 8 years ago '05        #112
Da Gooneyz 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,045 | Props total: 824 824
 TiPZ said:
I'm gonna f**k your life up, for fun

Damn I feel bad for Ross, did you watch that whole video? Ether
haha I bet them zzzzzzs on his belly are talkin to him, cuz the people around him obviously aint saying s**t, Abe Lincoln looking real tight on his right titty. I wonder what he's saying?


[pic - click to view]

 11-15-2009, 08:27 PM         #113
TiPZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Da Gooneyz said:
haha I bet them zzzzzzs on his belly are talkin to him, cuz the people around him obviously aint saying s**t, Abe Lincoln looking real tight on his right titty. I wonder what he's saying?


[pic - click to view]

gross wtf
 11-15-2009, 08:30 PM         #114
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MELODY said:
"WHERE I COME FROM IT TAKES A AK 47 TO DO THAT" - RICK ROSS

:greetings10:
exactly, like n*ggaz from the south give a flying f**k about these f**king f**k faces thats blogging lol, wtf!! wrong with these n*gga mane
 8 years ago '07        #115
MELODY 25 heat pts25
space
avatar space
space
$10,419 | Props total: 1865 1865
 braided_uppimp said:
exactly, like n*ggaz from the south give a flying f**k about these f**king f**k faces thats blogging lol, wtf!! wrong with these n*gga mane
HE JUST KNOWS HE CAN'T BEAT ANYONE WITH MUSIC. SO HE HAS TO STEP OUTSIDE THE HIP HOP ELEMENT, AND THESE STANS FEED INTO IT CAUSE THEY THINK HIS FEELINGS MIGHT BE GETTING HURT OR SOMETHING LIKE IT WAS HIS WIFE . BUT ITS OKAY, GUNIT MUSIC IS OVER, CURLY'S NUMBERS ARE COMING IN NEXT WEEK, WONDER WHAT THE STANS GONNA SAY ABOUT THAT? :dancingcool:
 8 years ago '04        #116
Myworld82 
space
avatar space
space
$2,586 | Props total: 110 110
I'm a fan of both of these n*ggas, so with a straight face, I don't see how ya'll DON'T see this as a L for Ross. Dude has your son, YOUR son chillin wit him and Floyd, both of your so called enemies. Not only that, your baby moms lettin em do that s**t. Wonder what else she lettin em do ...Be real, stop being a fan for a second and look at it as a man to man situation, that s**t is f**ked up period. Ross needs to just let this s**t go and keep it moving. He lost this one a LONG time ago. Stick to making music, man.
 8 years ago '05        #117
Da Gooneyz 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,045 | Props total: 824 824
 braided_uppimp said:
she what i'm saying, Ross don't care about her or the kid, so why ya'll caring

ya'll apparently more worried about it then him, ya'll just suck off 50 Cent d*ck every chance ya'll get

i got to show my n*ggaz this message board so they can get a laugh out you soft, simp, b**chmade gossiping mediatakeout a.ss n*ggaz

s**t is pathetic B
What makes you think you aint gonna get laughed at for being on here?

"One of us, Bart! One of us! One of us! One of us!"
 11-15-2009, 08:44 PM         #118
TiPZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Myworld82 said:
I'm a fan of both of these n*ggas, so with a straight face, I don't see how ya'll DON'T see this as a L for Ross. Dude has your son, YOUR son chillin wit him and Floyd, both of your so called enemies. Not only that, your baby moms lettin em do that s**t. Wonder what else she lettin em do ...Be real, stop being a fan for a second and look at it as a man to man situation, that s**t is f**ked up period. Ross needs to just let this s**t go and keep it moving. He lost this one a LONG time ago. Stick to making music, man.
Melody, tupacnasfan, and that nicca with the mustang in his avy are Triple C's :dancingcool:

BAWSE!
 11-15-2009, 08:44 PM         #119
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Da Gooneyz said:
What makes you think you aint gonna get laughed at for being on here?

"One of us, Bart! One of us! One of us! One of us!"
for being on here, i come on here to get music, but as i stumble across a few posts, this s**t is laughable, ya'll dudes are pathetic, real n*ggaz don't GIVE A f**k ABOUT BABY MOMS, i would understand if dude was crazy about the broad or something, the dude don't even try to even see his kid , Tia have to beg the dude to see the kid, he don't care...point blank period, get it thru ya;ll heads
 11-15-2009, 08:45 PM         #120
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TiPZ said:
Melody, tupacnasfan, and that nicca with the mustang in his avy are Triple C's :dancingcool:

BAWSE!
lmao @ Mustang...i don't drive Fords fam


look at that s**t again, SS2 n*gga
Home      
  
 

 






most viewed right now
 63
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
21 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 57
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
87 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 55
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
43 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
99 comments
18 hours ago
@games
most viewed right now
 35
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
45 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
56 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 32
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
105 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
135 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy