Video model puts Saigon on Blast - Saigon lost

most viewed right now
 60
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
16 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
111 comments
@sports
most viewed right now
 51
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
61 comments
@games
most viewed right now
 34
NBA CHARLES BARKELY JUST PUNCHED SHAQ AND RAN FOR HIS LIFE :mjlmao:
58 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-10-2009, 08:46 PM         #41
Meatballer 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Simpgon's picture just got initiated into Webster's Dictionary right next to the word thirsty.
 8 years ago '05        #42
Bobby's World 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,742 | Props total: 4818 4818
That b**ch is kinda wacky d mayne.

Damn Sai.
 8 years ago '06        #43
Da Realness 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,417 | Props total: 4 4
 PBoy03 said:
she aint even that hot either... por dude.
LMAO That's extacly what I was finna type too. She look good, but I expected her tobe a badddd a.ss b**ch for this dude to be goinc razy over like that. siagon is that n*gga. I love his music, especially his earlier s**t, but damn... n*gga desperate as f**k. LOL He lost.
 8 years ago '08        #44
topshotta22 
space
avatar space
space
$4,646 | Props total: 1191 1191
 Meatballer said:
Simpgon's picture just got initiated into Webster's Dictionary right next to the word thirsty.

simpgon

this n*gga is a thirsty muthaf**ka...
 8 years ago '06        #45
Yung Dilla 1479 heat pts1479
space
avatar space
space
$54,904 | Props total: 25788 25788
 onq said:
Where is MissLoveOne?
4 real she run to the budden threads tho
 8 years ago '09        #46
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,536 | Props total: 3829 3829
 Peterparker said:
lmaoooooooooo..this n*gga said Ice Cream



CLASSIC TRACK THOUGH :dancingcool:
 8 years ago '08        #47
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$34,765 | Props total: 12257 12257
Fuk Sai

Fuk bithes like her

Get money n*ggas
 8 years ago '05        #48
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,446 | Props total: 25130 25130
....This Is What Saigon Have To Say After n*ggas Been Clowing Him On Twitter.

 Saigon said:
@ReneeDivine You really have the whole wide world believing U shot me down... U did some kyser sozay s**t. lol. I gotta laugh at the s**t..

to ReneeDivine@RonnieT205 you U do...Here's proof...

reply to The_CoSigner - @NIKKI488 @ What U talking about, Thats my boo.....

@The_CoSigner mediatakeout is a fakeout...I been talking to shawty for minute a**hole... n*gga I aint go no feelings..U late

@The_CoSignerShe ran to twitter with that fake s**t like 'Im putting this on twitter'.. The real story comes on radio.. Im bigger than twitter....lol

[pic - click to view]



My n*gga f!ghting This Like A Michael Vick Case....
 8 years ago '05        #49
Da Gooneyz 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,045 | Props total: 824 824
This dude using his mother's death to catch gyal online
 11-10-2009, 09:35 PM         #50
Meatballer 
space
space
space
$n/a | Props total:  
SMH. These rappers gonna have to start hiring people to tweet for em. Damn shame.
 8 years ago '06        #51
Yung Dilla 1479 heat pts1479
space
avatar space
space
$54,904 | Props total: 25788 25788
lol this dude got saigon mad (read bottom to top)


[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


]
[pic - click to view]

 8 years ago '05        #52
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,446 | Props total: 25130 25130
 Dipset905 said:
lol
make music and shut up

damn
joey fans are disrespectful
They Ride & Die For There Sweet Black Eye U-Streaming a.ss Buddens....
 11-10-2009, 10:22 PM         #53
onq 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Yung Dilla said:
lol this dude got saigon mad (read bottom to top)


[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


]
[pic - click to view]


[pic - click to view]




[pic - click to view]





[pic - click to view]

 11-10-2009, 10:27 PM         #54
ferrari f-50 
space
space
space
$n/a | Props total:  
saigon is a lame.
 8 years ago '06        #55
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
 onq said:
Where is MissLoveOne?
i was about to say the samething

where is she to explain to us why this is infact a good look for Saigon and how it's gonna help him land more big roles in blockbuster movies
 11-10-2009, 10:56 PM         #56
onq 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 coolio said:
i was about to say the samething

where is she to explain to us why this is infact a good look for Saigon and how it's gonna help him land more big roles in blockbuster movies
I bet if this was a Joe Budden Thread she would be here, right on time!

telling us that Saigon would never do anything like that!
 11-11-2009, 12:42 AM         #57
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ayo this is worse than Rick Rawse getting exposed as a C.O....I mean atleast Rawse was getting paid for his deception....n*ggas a lame still but....


This might make Saigon the lamest n*gga in rap, Ever...Im sorry.
 11-11-2009, 12:44 AM         #58
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Saigons Wackass said:
# On my Mama, she lying!! She just kept asking for my number instead and I won't talk abt this s**t again.. Its getting quite corny..about 1 hour ago from mobile web
Wow I cant believe this n*gga is this corny....LOL and i used to f**k with Sons music b
 8 years ago '09        #59
EnricoChiesa 30 heat pts30
space
avatar space
space
$4,418 | Props total: 762 762
thats what you get for bein on twitter...i mean twitter wtf?!
 11-11-2009, 03:09 AM         #60
HotepSuns 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hip hop get's more corny everyday...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 73
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
39 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 69
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
14 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
99 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
118 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 42
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
162 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
228 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Image(s) inside Ayo Cardi B sister tho.....!!!
67 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Lil Duval with the joke of the year
49 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy