Who is the gayest rapper ever?

most viewed right now
 143
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
44 comments
@sports
most viewed right now
 126
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
68 comments
@wild'ish
most viewed right now
 116
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
67 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 106
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
73 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Whos the gayest? (no homo)
Redman 0 0%
Eminem 15 10.49%
Tufagg Shaker 3 2.10%
Kangay West 23 16.08%
Lupegay Fiasco 1 0.70%
The Gayme 10 6.99%
Little Wayne 55 38.46%
Birdman 11 7.69%
Little Bow Wow 8 5.59%
Little Romeo 5 3.50%
DMX 0 0%
Piggie Smalls 1 0.70%
Nas lost 2 1.40%
J Camel lost 9 6.29%
Voters: 143. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 11-11-2009, 01:12 PM         #61
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SBSUAVE said:
Wayne just of that line in every girl "my neck game is stupid her head is the dumbest"he got the gay title
u would think wayne is gay over something he said rather than what he did?..why not just say he's gay for the most obvious reason?..he kisses men..
 11-11-2009, 02:13 PM         #62
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
..ooohh the hate for wayne is strong in here...lol
lol.. indeed.. they just mad wayne selling more records then there favorite rapper now (eminem) :greetings10:
 11-11-2009, 03:10 PM         #63
IKeepsItTrill100  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphop4ever said:
lol.. indeed.. they just mad wayne selling more records then there favorite rapper now (eminem) :greetings10:
Be prepared to get bum rush by the Stans
 9 years ago '06        #64
MΛζ†Д VεNфM™ 
space
avatar space
space
$2,552 | Props total: 2 2
it's between birdman and little wayne, u decide!
 9 years ago '09        #65
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$38,177 | Props total: 23616 23616
 Michael_Moore said:
the line is suspect but at least it was aimed at a b**ch..and it was said ina song..weezy physically planted a kiss on birdman in real life at on 2 instances...
3 instances...once in the pic, second on 106, third on a wayne video...
 11-11-2009, 03:29 PM         #66
IKeepsItTrill100  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 thegoldenhero said:
3 instances...once in the pic, second on 106, third on a wayne video...
Damn, you're really counting, huh?

SMH @ Lil Wayne being "gay"

Well if that's the case, I bet some of y'all n*ggas wish y'all were "gay" like Lil Wayne so you could pipe down Lauren London.


Last edited by IKeepsItTrill100; 11-11-2009 at 03:30 PM..
 9 years ago '07        #67
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,577 | Props total: 557 557
 KingStarbury3 said:
every rapper on my list is/was suspect except biggie
you mean the guy that said a girl looks so good he would suck her fathers d*ck? are you talking about him? really?
 11-11-2009, 03:33 PM         #68
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
birdman cuz he molested wayne
 9 years ago '09        #69
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$38,177 | Props total: 23616 23616
 imsothoed said:
Damn, you're really counting, huh?

SMH @ Lil Wayne being "gay"

Well if that's the case, I bet some of y'all n*ggas wish y'all were "gay" like Lil Wayne so you could pipe down Lauren London.
Saluting your general Wayne like hell aren't you? hop off the mans d*ck i aint here to flame the dude it aint my fault he kissin n*ggas...i mean he do what he do i don't really care much lol i mean he f**kin girls obviously by his kid count but he also kisses baby...i didn't even vote for Wayne so...:fawkdance:
 11-11-2009, 03:59 PM         #70
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LOpacino said:
Guess Ja still has some fans left
what are u on drugs?..look at more than half of my posts...especially the ones where I son Melody..just because I'm a 50 fan that doesn't mean I have to except everything 50 puts out as gospel..
 11-11-2009, 04:03 PM         #71
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphop4ever said:
lol.. indeed.. they just mad wayne selling more records then there favorite rapper now (eminem) :greetings10:
or maybe thet're just don't like him because he's gay..
 11-11-2009, 04:05 PM         #72
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 imsothoed said:
Damn, you're really counting, huh?

SMH @ Lil Wayne being "gay"

Well if that's the case, I bet some of y'all n*ggas wish y'all were "gay" like Lil Wayne so you could pipe down Lauren London.
i've said this before....u sleep with a million women and manage to kiss just one man ..YOU'RE A f*g
 11-11-2009, 04:25 PM         #73
Quasi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Kangay West:
DaDirtiest, davon4204, Dipset905, donchichi, DOUGHBOY3226, eNcrypTioN, eza, Gm0ney85, HHJ66, j da pimp, Kal Tourette, Kumble90, macoeric, ncsupack87, Pass the Blunt, thegoldenhero, theking08
all of you are closet queers^^
 11-11-2009, 04:36 PM         #74
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Quasi said:
all of you are closet queers^^
GTFOH!!


[pic - click to view]




kanye more fruity then a lady gaga tour


[pic - click to view]

 9 years ago '05        #75
BaLLa4LiFe 
space
space
space
$1,444 | Props total: 22 22
Weezy is a f*g.
 11-11-2009, 09:24 PM         #76
KingStarbury3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
tufaggit only has 3 votes? what the fukk?

anyone that doesnt think kangay man brea$t is gay is a f*ggit themselves...go shave your buttholes and fukk each other f*ggits :violent-smiley-078:


Last edited by KingStarbury3; 11-11-2009 at 09:25 PM..
 9 years ago '05        #77
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,925 | Props total: 13337 13337
Wayne kissed a man. Baby kissed a man. How much clearer can I make it?
Posted via Mobile Device
 11-12-2009, 09:46 AM         #78
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 THEINFAMOUS said:
Wayne kissed a man. Baby kissed a man. How much clearer can I make it?
Posted via Mobile Device
I don't know my dude....seems pretty straight forward to me..
 11-12-2009, 09:54 AM         #79
1blood  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphop4ever said:
GTFOH!!


[pic - click to view]




kanye more fruity then a lady gaga tour
 9 years ago '08        #80
demha88 3 heat pts
space
avatar space
space
$682 | Props total: 48 48
da brat


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 65
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
60 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
150 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
60 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
121 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 18
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
177 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 12
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Video inside This was by far the best catfish
118 comments
23 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy