Hookers & Johns: Trick or Treat

most viewed right now
 207
Video inside My experience after record deal (warning)
28 comments
@wild'ish
most viewed right now
 116
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 101
Migos clown Joe Budden to oblivion
134 comments
@hiphop
most viewed right now
 96
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
187 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #1
6687 pageviews
6 comments


nicoled985 21 heat pts21
space
avatar space
space
$14,322 | Props total: 4301 4301
Hookers & Johns: Trick or Treat
 

 
Anyone watchin this? lol it's hilarious

6 comments for "Hookers & Johns: Trick or Treat"

 8 years ago '04        #2
damjr87 1 heat pts
space
space
space
$2,133 | Props total: 7 7
Not just hilarious, it is a great documentary that delivers the real. Yes it has some funny parts, but it just shows the real gritty reality, that people in poverty are having to resort to doing such things in this country is just sad. Not everyone has the kind of life they've dreamed of, so you just gotta get it how you live. People need help to rise above s**t like this, but the truth is no one cares. Thanks to the dude who makes these documentaries. Peace.
 8 years ago '06        #3
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
Nah never heard of it...
but thanks.
I will be checking on it.
 8 years ago '06        #4
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
oh i have seen parts of this one as a kid.
Now watchin it as an adult its even better.

Firstly, htf are you gonna sample some pus*y and head?
Second, that main character is a retard. n*gga actually spittin game to hoes.
f**k conversation, just offer them money.

3rd, f**k the police for hatin on people trying to make a living.
If you want to stop crackheads, thats a different thing.
Policing prostitution is like cutting the weed off at the top of the weed.
You gotta pull weeds out from the roots.
Leave the girls alone.

Finally, that is Philly where the retard guy is....i have never seen a collection of wh0ores like that here.
 8 years ago '04        #5
madness 15 heat pts15
space
space
space
$13,018 | Props total: 2910 2910
@those dudes eatin out a stripper on stage:sick:
 8 years ago '04        #6
txraised 
space
avatar space
space
$456 | Props total: 4 4
I don't think any part of this was new. Just a remix of different olllllllddd eps of Hookers at the Point.
 8 years ago '05        #7
543210 2 heat pts
space
avatar space
space
$629 | Props total: 215 215
lmao i remember watchin it first time when i was like 13. seen it yesterday n da s**t was in HD lol. but anyway dat one n*gga dat be like "can i get a conversatiooonnnnnn?" had me rollin. when he was describing da type of females he like dude said "i like em lightskin, thin, pateek(dats how he said petite lol)". then when he f**ked da one girl da condom broke n as there is akward silence for bout 15 seconds as she tryin to get da c*m out her pus*y he gon say "i like ya cowboy hat" lolol.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Article inside How Apple has won (and kept) my business
56 comments
21 hours ago
@tech
most viewed right now
 29
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
95 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
I love things about her, but I still don't love her
74 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 22
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
59 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 20
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
131 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
93 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy