Arizona Cardinals @ New York Giants [Game Thread & Avy Bets]

most viewed right now
 98
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
47 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
81 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
61 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
NBA When Doug Collins Switched Michael Jordan To PG Video, 10 Triple Doubles I..
42 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10-25-2009, 09:42 PM         #561
NYGallday 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn if eagles win tomorrow next week its going to b super crazy smh damn eli that was a bad throw
Posted via Mobile Device
 10-25-2009, 09:42 PM         #562
The Blueprint˛ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Giant fans = :sad34:
 9 years ago '06        #563
jj01 
space
avatar space
space
$46,665 | Props total: 7644 7644
 PabloDiablo said:
wow at the very f**king end is when everyone other than main event came in to talk s**t about the giants


umm nah i been here for a minute
 9 years ago '08        #564
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,416 | Props total: 394 394
 Mysteryman said:

[pic - click to view]

lmfao....bx is land of comedy
 10-25-2009, 09:43 PM         #565
The Blueprint˛ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PabloDiablo said:
wow at the very f**king end is when everyone other than main event came in to talk s**t about the giants

hilarious,


at the very very very end is when anyone other than main event came in to talk s**t about the giants
I was here all first half :greetings10:
 9 years ago '07        #566
24/7foamz 
space
avatar space
space
$14,922 | Props total: 535 535
i put this game on feagles and his bad punts.you cant give a good offense short field to play with an expect too hold em.
 9 years ago '07        #567
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 K.B. said:
giants better get they s**t together quickly.


I love it, straight chirping the Giants after being embarassed 2 weeks in a row.

:greetings10:
Giants ain't going to make playoffs.
 9 years ago '07        #568
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,331 | Props total: 65 65
congrats to the cards

our offense lost this game, our defense was actually ok

welp nothing much more to add
 9 years ago '06        #569
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,632 | Props total: 19956 19956
 PabloDiablo said:
eagles fans








mcnabb didnt score a td while losing against the raiders



first team in 3 f**king years not to score a td against the raiders


yall got nowhere to talk
U still wanna say Eli aint give this game away? The defense tried to win us this game he gave it away.
 9 years ago '07        #570
st21 1368 heat pts1368
space
avatar space
space
$58,696 | Props total: 52946 52946
 PabloDiablo said:
wow at the very f**king end is when everyone other than main event came in to talk s**t about the giants

hilarious,


at the very very very end is when anyone other than main event came in to talk s**t about the giants
maybe cuz some of us were actually watching the game

not everyone likes to sit at the computer and keep looking over thier shoulder at the tv while typing a response to every play on a forum.
 9 years ago '06        #571
STILL.DETOX|m 705 heat pts705
space
avatar space
space
$11,582 | Props total: 23 23
f**k!
 9 years ago '07        #572
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,577 | Props total: 557 557
dammit fitz i thought you were gonna throw the game for us :angry12:


[pic - click to view]





  8 - 4 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 66% 101 (0) 
  Career: | Aug 17: 16-22, Rank #607 | Aug 16: 47-24, Rank #82 | Aug 15: 53-44, Rank #135 | Aug 14: 155-91, Rank #48 | Aug 13: 64-32, Rank #54 | Aug 12: 212-123, Rank #30 | Aug 11: 333-187, Rank #38 | Aug 10: 1090-567, Rank #11 | Aug 09: 2-1, Rank #328 | Aug 08: 3-1, Rank #625 *
 10-25-2009, 09:45 PM         #573
The Blueprint˛ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PabloDiablo said:
oh yeah


my prediction is giants by at least 13
fail

 The Blueprint˛ said:
Cards with the upset
called it on page one :dancingcool::dancingcool:
 9 years ago '08        #574
GhostNinja 47 heat pts47
space
avatar space
space
$3,943 | Props total: 0 0
good win arizona

another bump in the road for the giants - we still have a lot of room to improve on. this was a very winnable game
 9 years ago '06        #575
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,632 | Props total: 19956 19956
 24/7foamz said:
i put this game on feagles and his bad punts.you cant give a good offense short field to play with an expect too hold em.
Lol no1 wants to blame Eli? His ints turned to tds he lost us the game.
 9 years ago '06        #576
jj01 
space
avatar space
space
$46,665 | Props total: 7644 7644
 The Blueprint˛ said:
fail



called it on page one :dancingcool::dancingcool:
i forgot about that 1st one, dude was still focusing on that victory over us in like week 2 to even think clearly.
 9 years ago '07        #577
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,331 | Props total: 65 65
 The Blueprint˛ said:
fail



called it on page one :dancingcool::dancingcool:
every team we play you say gonna upset us
 9 years ago '04        #578
Venom 29 heat pts29
space
avatar space
space
$14,201 | Props total: 953 953
 Rareness6 said:
now if only the damn deadskins can pull an upset
you still wouldnt be in first place:finger:
 9 years ago '07        #579
st21 1368 heat pts1368
space
avatar space
space
$58,696 | Props total: 52946 52946
 Rique said:
Lol no1 wants to blame Eli? His ints turned to tds he lost us the game.
you can but the blame on a lot of people. manningham is another one , LMAO @ that drop,

that last pick was all on sheli though.
 9 years ago '08        #580
GhostNinja 47 heat pts47
space
avatar space
space
$3,943 | Props total: 0 0
 The Blueprint˛ said:
fail



called it on page one :dancingcool::dancingcool:
this n*gga:angry12: at least we dont lose to raiders:finger:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
554 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 28
Image(s) inside New Air Jordan 10 Inspired by Russell Westbrook's High School Days
12 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 26
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
108 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
49 comments
19 hours ago
@games
most viewed right now
 21
Image(s) inside Mother of Three
84 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Lil Kim Washed AF!!!
94 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
96 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
126 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy