NBA 2k10 : My Player UPDATE

most viewed right now
 146
 Article inside RhymeFest getting exposed by former Donda members!!
11 comments
@hiphop
most viewed right now
 94
 Might be the saddest sh-t you’ll see Today! Ugly God and his Senorita?
6 comments
@hiphop
most viewed right now
 88
 NBA Paul George & His Agent Are In Las Vegas Same Time As Kyle Kuzma & Lonzo ?
22 comments
@sports
most viewed right now
 76
Video inside Camels eating cacti with six-inch needles
15 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '07        #261
markjlee101 
space
space
space
$96 | Props total: 0 0
 joshdogg26 said:
lol i'm 70 games through my second season, 6'5" PG. i play on 8 min quarters, average 43 points, 6 rebounds, 15 a.ssists, 8 steals, 2 blocks, 70% FG, 50% 3, 98% FT in 25 mpg. we have yet to lose once lmao.
You've put some time into that game.....
 03-30-2010, 09:05 PM         #262
NYGallday  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
smh i dont wanna start all over man..why it keep freezin:sad5:

the most i ever dropped was 63

HEEEEEELLLP MEEEEE
 8 years ago '05        #263
Da Real Talk 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,992 | Props total: 3 3
 markjlee101 said:
How the hell do yall sit there and play 12 min quarters? Dannng, yall will never finish a season like that. No wonder yall stats are so high. Trying playing on 5 min quarters like me....
Im Used To It It Only Take me Like 2-3 Weeks To Finish A Season If I Dont Play s**t Else
 8 years ago '04        #264
iMaGrOWNassMAN! 
space
avatar space
space
$3,543 | Props total: 0 0
 Da Real Talk said:
Im A 99(6'9 SF) Now On My 3rd Season For The Thunder We 30-0 Right Now LOL My Statline Is Like This

74.7 Pts (League Leader)
11.7 Rebounds
3.3 Steals(League Leader)
4.5 Blocks (League Leader)
39 % From 3
65 % FG (League Leader)
87 & FT
That look like the stats Mike would put up if he played in the Space Jam league his whole career. How many Durant and Westbrook averaging for yall my n*gga?
 03-31-2010, 01:16 AM         #265
HERCH  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
5 mins quarters---

best stat line

46 pts
22 a.ssists
11 steals
4 reb
2 block

--- short pg.

rite now 2nd season i have
22pts
15 ast
6st
---------------------------
never fuked wit 7 min quarters-- smh @ 12.. ill prob get a quad double..
 8 years ago '04        #266
LovaOfDaLadies 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,440 | Props total: 477 477
why do you level down after the end of the season wtf... i got up to like a 72 after winnin the championship.. come back next season and im like a 60 sumthin.. wtf is that
 8 years ago '07        #267
joshdogg26 194 heat pts194
space
avatar space
space
$35,270 | Props total: 14887 14887
 LovaOfDaLadies said:
why do you level down after the end of the season wtf... i got up to like a 72 after winnin the championship.. come back next season and im like a 60 sumthin.. wtf is that
it's f**king retarded. i don't know if it's intentional or not. definitely wouldn't be the first thing they f**ked up... i guess maybe ur supposed to be rusty or not in basketball shape or some gay s**t? i guess they didn't consider that a rookie might spend his summer working out and actually come back having improved?
 8 years ago '07        #268
markjlee101 
space
space
space
$96 | Props total: 0 0
 LovaOfDaLadies said:
why do you level down after the end of the season wtf... i got up to like a 72 after winnin the championship.. come back next season and im like a 60 sumthin.. wtf is that
Thats tough, I would be pissed man.... Cuz that game is very time consuming!
 8 years ago '07        #269
markjlee101 
space
space
space
$96 | Props total: 0 0
 Everest said:
Play 5 min quarters and tell me how you do....
 8 years ago '08        #270
UnkleLuc_ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,472 | Props total: 175 175
this game mode is crack juice




  1 - 2 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 33% 313 (-14) 
  Career: | Aug 16: 1-0, Rank #273 | Aug 09: 35-39, Rank #484 *
 06-01-2010, 08:45 PM         #271
yalo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
how do u increase ur player ratings?

from like a 40 to at least an 80 something, im a scoring pg 6'5

any codes?
 8 years ago '06        #272
youngskits718 2 heat pts
space
space
space
$5,119 | Props total: 16 16
Yo there's definitely some things that need fixing if they're going to continue this mode next year.

After winning my 2nd Championship but this team with the Lakers and heading into my 3rd season they ask if I want to sign with the Bucks, Clippers, Knicks, or stay with Lakers.

Obviously I chose the Lakers but come to find out Kobe goes to the Pacers and Pau Gasol goes to the Bucks along with Melo and Zach Randolph smh.

I wish I had an option to check out their roster first
 8 years ago '05        #273
Da Real Talk 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,992 | Props total: 3 3
 yalo said:
how do u increase ur player ratings?

from like a 40 to at least an 80 something, im a scoring pg 6'5

any codes?
The Fastest Way Without Hacking It Is Offensive & Defensive Awareness Increase Them s**ts
 8 years ago '05        #274
Dun Language 4066 heat pts4066
space
avatar space
space
$79,496 | Props total: 40009 40009
i hate that part of the game i was doing good until the last day at training camp. then i got sent to the d league smh they need to do something about that s**t seriously
 8 years ago '04        #275
nwo504 32 heat pts32
space
avatar space
space
$13,693 | Props total: 8606 8606
still in teh d-league
 06-02-2010, 02:35 AM         #276
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Da Real Talk said:
Im A 99(6'9 SF) Now On My 3rd Season For The Thunder We 30-0 Right Now LOL My Statline Is Like This

74.7 Pts (League Leader)
11.7 Rebounds
3.3 Steals(League Leader)
4.5 Blocks (League Leader)
39 % From 3
65 % FG (League Leader)
87 & FT
 8 years ago '08        #277
UnkleLuc_ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,472 | Props total: 175 175
i been up all night beastin.. currently on a 5 game win streak.. my pacers just got back to .500

i found outt the key to being a layup monstrosity is to attack the edge.. i been unstoppable since




  1 - 2 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 33% 313 (-14) 
  Career: | Aug 16: 1-0, Rank #273 | Aug 09: 35-39, Rank #484 *
 8 years ago '07        #278
Cambury 39 heat pts39
space
avatar space
space
$38,405 | Props total: 10379 10379
yo my s**t froze at the end of the season....so angry...it wont go to the training camps
 8 years ago '05        #279
Da Real Talk 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,992 | Props total: 3 3
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

My s**t Got Deleted Cuz The s**t Froze Up While It Was Saving Damnit My Last Game I Hit 11 3's
 8 years ago '09        #280
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
its my second season, im now an 83 overall pg. with the knicks.

we are in 2nd place in the east.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
38 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
103 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 36
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
46 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Drake- I’m Upset
418 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
43 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
80 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
123 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Video inside Nas Rambling and Stammering Through Vegas Club Gig
73 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy