HOVA'S Sweatpants Appreciation THREAD LMAO

most viewed right now
 245
Kim Kardashian ethers Rhymefest!!
156 comments
@hiphop
most viewed right now
 137
50 cent and floyd mayweather beefing again #getthestrap
30 comments
@hiphop
most viewed right now
 110
Article inside Reboot your router
21 comments
@tech
most viewed right now
 78
Who wrote the Duppy freestyle?
131 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '04        #61
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$23,500 | Props total: 5042 5042
Yall some gays a.ss n*ggas.

This is a dumbass thread
 9 years ago '09        #62
5_star_smitty|m 210 heat pts210
space
avatar space
space
$44,708 | Props total: 4261 4261
just came to me...
jay looks outta place standing beside alicia EXACTLY how Lil Mama looked beside them
jay looks photoshopped in that pic...
how alicia all dressed up & this n*gga Jay dressed like Andre 3000 in the "SORRY MS JACKSON" video?
 9 years ago '07        #63
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,905 | Props total: 29154 29154
 onq said:

[pic - click to view]

:applause:
 9 years ago '09        #64
5_star_smitty|m 210 heat pts210
space
avatar space
space
$44,708 | Props total: 4261 4261
 onq said:

[pic - click to view]

c'mon man...
u acting like Keys got on some fire a.ss revealing outfit.
that has to be the least attractive leather outfit ever.
of course we gonna see a n*gga in Kmart sweats all tucked into his timbs.

if u put a velvet painting of dogs playing poker beside the mona lisa...
best believe people gonna be talking about the dog painting.
SoldiersReturn gave props
 
 9 years ago '04        #65
UF4Soldier 132 heat pts132 OP
space
avatar space
space
$20,138 | Props total: 9067 9067
 5_star_smitty said:
c'mon man...
u acting like Keys got on some fire a.ss revealing outfit.
that has to be the least attractive leather outfit ever.
of course we gonna see a n*gga in Kmart sweats all tucked into his timbs.

if u put a velvet painting of dogs playing poker beside the mona lisa...
best believe people gonna be talking about the dog painting.
seriously why yall mad da s**t is funny n*gga got dem i got it ross sweats on
dats s**t i catching considering the moment yeah keys looking good but what else is new but
jay runnin kneck and kneck with that chopper suit right now
 9 years ago '06        #66
Storchaveli 96 heat pts96
space
avatar space
space
$28,318 | Props total: 5384 5384
Damn another Jay fail.
 9 years ago '07        #67
Bruce Leeroy 
space
avatar space
space
$16,677 | Props total: 837 837
 9 years ago '05        #68
hbk83 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,139 | Props total: 1482 1482
 DJ Maximum said:
lol man n*gga lol

watch n*ggas start rocking that dumb s**t
lol man i put on sweats and timbs everyday doin all my day work... timbs and sweats are the easiest things to put on when you dont feel like getting "dress dress"
 9 years ago '04        #69
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 5 5
Still they can't' focus on them They be talkin' bout me
Talkin' bout what I wear Talkin' bout where I be

Check out my hair These ain't curls these is peas
Peasey head still get paid I'm combin' through G's
Please, We ain't focused on naps
Cuz I don't run rap no more I run the map
A small part of the reason the President is black
I told him I got him when he hit me on the jack
Talkin' bout progress I ain't lookin back
You know I run track Try not to get lapped
 10-07-2009, 12:20 AM         #70
humble08 
space
space
space
$n/a | Props total:  
funniest s**t in a long time
SoldiersReturn gave props
 
 9 years ago '04        #71
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,469 | Props total: 2491 2491
 5_star_smitty said:
c'mon man...
u acting like Keys got on some fire a.ss revealing outfit.
that has to be the least attractive leather outfit ever.
of course we gonna see a n*gga in Kmart sweats all tucked into his timbs.

if u put a velvet painting of dogs playing poker beside the mona lisa...
best believe people gonna be talking about the dog painting.
:applause: thank u
 9 years ago '05        #72
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
WHOA.... i really hope a rapper gets at him with this one...cuz that s**t is too funny..
 9 years ago '04        #73
UF4Soldier 132 heat pts132 OP
space
avatar space
space
$20,138 | Props total: 9067 9067
 Don Peru said:


[pic - click to view]



DAMN JAY....JUST DAMN

HAHAHA, I cant stop laughing at this Hova got them wheelchair forest gump legs


Last edited by UF4Soldier; 06-28-2012 at 01:07 PM..
SoldiersReturn gave props
 
 9 years ago '08        #74
Ron O'Neal 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,501 | Props total: 1679 1679
do those sweats even have pockets??
 9 years ago '08        #75
simmons224 
space
space
space
$559 | Props total: 11 11
wow jay man i can see timbs and sweats to go outside to play in the snow! "But them still cashmere sweats they dont come out til next year but them his last year sweats!"
 9 years ago '08        #76
Gmo BlaZe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$3,932 | Props total: 803 803
this n*gga got swag. lol
Posted via Mobile Device
bx women h8r gave props
 
 9 years ago '08        #77
VerbalAssassin 105 heat pts105
space
avatar space
space
$17,061 | Props total: 4806 4806
Hov rockin' that Anton


[pic - click to view]

 9 years ago '08        #78
The N 545 heat pts545
space
avatar space
space
$49,429 | Props total: 25181 25181
^
 10-07-2009, 08:43 AM         #79
Hip-Hop-Storian 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 onq said:

[pic - click to view]

props!!!!:applause:
 10-07-2009, 08:53 AM         #80
Don Peru 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ChiCity Fingaz said:
@ this thread going 3 pages and people focusing on Camel's Tyrone Biggums look instead of Alicia Keys s3xy a.ss
 UF4Soldier said:
no doubt alicia lookin good but u cant help but glance over to that travesty
oh s**t, n*gga said travesty, im dying over here!

 karr153 said:
Memphis Bleek took time away from his custodial duties to be the yes man in this situation...
SoldiersReturn gave props
 
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
53 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 39
#bigbreasttwitter
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
77 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 22
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1341 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside May 25 - Why Are Californiaís Legal Marijuana Sales So Low?
113 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
44 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Battlefield V - List of Changes
32 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy