South Park Mid Season Premiere Oct. 7th

most viewed right now
 75
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
137 comments
@hiphop
most viewed right now
 45
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
24 comments
@hiphop
most viewed right now
 39
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
95 comments
@hiphop
most viewed right now
 30
NBA Did LeBron just have 46-11-9(-3)? :mjwtf:
78 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '07        #21
Bkjj11 3746 heat pts3746
space
avatar space
space
$97,193 | Props total: 79938 79938
Lmaooooo @ the judges hahahahahahaha
 9 years ago '04        #22
grydlok 38 heat pts38
space
avatar space
space
$8,999 | Props total: 1671 1671
I saw that DJ AM
 9 years ago '05        #23
IllmaticYungin 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,387 | Props total: 2 2
did anybody see a alien?
 9 years ago '06        #24
Young_Remedy 26 heat pts26
space
avatar space
space
$2,720 | Props total: 475 475
lol yea he had a wig on in the beauty pageant audience :lachen001:
 9 years ago '07        #25
Bkjj11 3746 heat pts3746
space
avatar space
space
$97,193 | Props total: 79938 79938
I'd give this episode a strong 4 out of 5. But still classic s**t lol.
 10-07-2009, 08:40 PM         #26
lightysilo18 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Billy Mays to Patrick Swayze: "I have two easy steps to come over this seat and kick you in f**king nuts!"
 9 years ago '05        #27
IllmaticYungin 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,387 | Props total: 2 2
 young_remedy said:
lol yea he had a wig on in the beauty pageant audience :lachen001:
lmao i just saw it....but did anybody notice chef's parents?
 9 years ago '04        #28
lilsnatch770|M 102 heat pts102
space
avatar space
space
$32,090 | Props total: 2261 2261
 IllmaticYungin said:
lmao i just saw it....but did anybody notice chef's parents?

hahaha nope - This episode got better once MJ entered it. The police arrest the judges hahaha
 9 years ago '07        #29
Bkjj11 3746 heat pts3746
space
avatar space
space
$97,193 | Props total: 79938 79938
 lilsnatch770 said:
hahaha nope - This episode got better once MJ entered it. The police arrest the judges hahaha
Hell yeah, I knew they were gonna fit MJ in there and that s**t was too funny.

Then the judges were jackin off lookin funny as f**k
 9 years ago '06        #30
tdub-zr0 139 heat pts139
space
avatar space
space
$29,379 | Props total: 17478 17478
Did anyone else notice Steve McNair on the plane? And who was the white guy with the glasses who kept complaining and dropping the f-bomb?
 9 years ago '06        #31
01seay 84 heat pts84
space
avatar space
space
$21,270 | Props total: 4694 4694
 tdub-zr0 said:
Did anyone else notice Steve McNair on the plane? And who was the white guy with the glasses who kept complaining and dropping the f-bomb?
Just check Wikipedia in a day or two and they'll break down the whole episode....they do it for all the South Park episodes and most of the Simpsons and Family Guy.


http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Celebrities
 9 years ago '07        #32
Bkjj11 3746 heat pts3746
space
avatar space
space
$97,193 | Props total: 79938 79938
Me and my homie was tryna figure out who that was...that was mcnair lol.
 9 years ago '06        #33
bookerx3 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$907 | Props total: 7 7
I would have never realized that was Mcnair if I didnt read it here. Good episode, glad to have South Park back :applause:
 9 years ago '07        #34
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,101 | Props total: 24061 24061
which guy was mcnair?
 9 years ago '04        #35
grydlok 38 heat pts38
space
avatar space
space
$8,999 | Props total: 1671 1671
The guy sitting behind DJ AM
 10-08-2009, 09:57 AM         #36
JaeRell 
space
space
space
$n/a | Props total:  
...what a weak episode. same old played MJ jokes...seems like they were trying too hard. only things that was funny were the male judges and billy mays threatening swayze.
 9 years ago '07        #37
Ghost Terp 18 heat pts18
space
avatar space
space
$15,931 | Props total: 4074 4074
 minimafia_aj said:
which guy was mcnair?
The black one
 9 years ago '07        #38
tacuna 320 12 heat pts12
space
avatar space
space
$4,173 | Props total: 1583 1583
 ghost8 said:
The black one
I thought that was bernie mac...
 9 years ago '04        #39
lilsnatch770|M 102 heat pts102
space
avatar space
space
$32,090 | Props total: 2261 2261
 tacuna 320 said:
I thought that was bernie mac...
Nah Bernie Mac died in the winter. These were celebrities that died during the course of this summer only I believe?
 10-08-2009, 01:22 PM         #40
KingoBling 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what a piece of s**t episode. i've been watching this show since season on eand this is one of te owrst episodes ever. s**t only gave me a few godd chuckles, not one LOL, and i was blitzed outta y mind.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
FAMILY GUY × "Peter Becomes A Millennial"
41 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 13
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
185 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
I will marry this woman for real.
133 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 5
Zack Snyder's Original Five-Movie Arc Would Have Been Something Special
59 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
SC Football legend Ronaldinho to marry two women at the same time
61 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy