Eminem isnt relevant anymore - Didn't make MTV Hottest MC In The Game List

most viewed right now
 145
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
22 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 137
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
78 comments
@wild'ish
most viewed right now
 114
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
95 comments
@games
most viewed right now
 84
NFL Aaron Hernandez' widow reveals she is pregnant, 13 months after his death
133 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10-05-2009, 04:28 PM         #201
Jde313  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
thing about it like this...AND U CAN TELL BY ALL THE EM THREADS RIGHT NOW...


nigguhs that really like eminem are the same people that really watch MTV...


so now they beloved corny station...the same station that is so pop-culture oriented just disregarded eminem - the same person that stays puttin out the CORNIEST POP-CULTURE songs...


its like...damn HE NO LONGER RELEVENT...EVEN TO THE CORNY PEOPLE!!....
HOLD UP AND WHAT THE f**k YOU LISTENIN TO n*gga
 9 years ago '05        #202
DaOmega_1 276 heat pts276
space
avatar space
space
$14,269 | Props total: 5406 5406
 Gm0ney85 said:
thing about it like this...AND U CAN TELL BY ALL THE EM THREADS RIGHT NOW...
FAIL.

But, are y'all seriously arguing on the "relevance" of Eminem as if it is a serious topic...

Y'all are f*ckin losers.

None of these rapper, NONE OF THEM, is relevant to anyopne. because, half of everything out in the mainstream f*ckin sucks. Including Relapse, including, Blueprint 3, including whatever other bullsh*t y'all call "hip hop"...
 9 years ago '05        #203
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 m-f said:
thats the dumbest s**t I ever heard, it means theres even more bulls**t out there to not listen to and listen to Em like its 2000 again.
how bout some local acts...or some non-mainstream cats...

so much music out there..so u just proved me CORRECT with your stuck in the box a.ss...
 9 years ago '05        #204
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 Jde313 said:
HOLD UP AND WHAT THE f**k YOU LISTENIN TO n*gga
everything and anything nigguh...

not ONE PERSON like u are...stan...
 9 years ago '05        #205
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 DaOmega_1 said:
FAIL.

But, are y'all seriously arguing on the "relevance" of Eminem as if it is a serious topic...

Y'all are f*ckin losers.

None of these rapper, NONE OF THEM, is relevant to anyopne. because, half of everything out in the mainstream f*ckin sucks. Including Relapse, including, Blueprint 3, including whatever other bullsh*t y'all call "hip hop"...
aint u arguing now nigguh?...next time...count to 10, calm down..and GTFOH!..
 10-05-2009, 04:36 PM         #206
Jde313  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
everything and anything nigguh...

not ONE PERSON like u are...stan...
LOL STAN HUH? GTFOH WITH THAT s**t.... EVERYTHING AND ANYTHING LETS HEAR SOME NAMES WHAT YOU SCARED OF
 10-05-2009, 04:37 PM         #207
Jde313  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
:violent-smiley-070:
 Gm0ney85 said:
aint u arguing now nigguh?...next time...count to 10, calm down..and GTFOH!..
:violent-smiley-070: WESLEY SNIPES AVATAR HAVIN a.ss MOTHERf**kER
 9 years ago '05        #208
DaOmega_1 276 heat pts276
space
avatar space
space
$14,269 | Props total: 5406 5406
 Gm0ney85 said:
aint u arguing now nigguh?...next time...count to 10, calm down..and GTFOH!..
Nope. Just making a point. Go ahead and continue arguing with other people so I can laugh at all of you nerds.
 9 years ago '07        #209
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 Gm0ney85 said:
how bout some local acts...or some non-mainstream cats...

so much music out there..so u just proved me CORRECT with your stuck in the box a.ss...


You wanna take a look at my computer and the music I have on it for yourself?

People acting like they know someone is some funny s**t.

95% of this thread are haters period.

Lack of knowledge, common sense, and dignity.


Anyone who takes hiphop4ever, or any other f*g in this thread serious.
 10-05-2009, 04:42 PM         #210
.aviator.man.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
*Looks at pages on thread*...*Looks at comments on MTV.com*...Thread starter lost, no matter how much you try to reply with comments cause the numbers are there. Sry man.
 9 years ago '05        #211
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 Jde313 said:
LOL STAN HUH? GTFOH WITH THAT s**t.... EVERYTHING AND ANYTHING LETS HEAR SOME NAMES WHAT YOU SCARED OF
i dont talk to u all caps a.ss nigguhs...
 9 years ago '05        #212
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 DaOmega_1 said:
Nope. Just making a point. Go ahead and continue arguing with other people so I can laugh at all of you nerds.
if i'm puttin a smile on your face thats good...i like to make people happy...i'm here to pass time at work...
 10-05-2009, 04:46 PM         #213
Danja2Society  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
EDIT:got damn grammar police!
thinK about it like this...AND U CAN TELL BY ALL THE EM THREADS RIGHT NOW...


nigguhs that really like eminem are the same people that really watch MTV...


so now they beloved corny station...the same station that is so pop-culture oriented just disregarded eminem - the same person that stays puttin out the CORNIEST POP-CULTURE songs...


its like...damn HE NO LONGER RELEVENT...EVEN TO THE CORNY PEOPLE!!....




And @ this entire thread reaching 15 pages.
 9 years ago '05        #214
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 m-f said:


You wanna take a look at my computer and the music I have on it for yourself?

People acting like they know someone is some funny s**t.

95% of this thread are haters period.

Lack of knowledge, common sense, and dignity.


Anyone who takes hiphop4ever, or any other f*g in this thread serious.
We dont believe u, u need more smileys...
 10-05-2009, 04:50 PM         #215
The Blueprint²  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
EDIT:got damn grammar police!
thinK about it like this...AND U CAN TELL BY ALL THE EM THREADS RIGHT NOW...


nigguhs that really like eminem are the same people that really watch MTV...


so now they beloved corny station...the same station that is so pop-culture oriented just disregarded eminem - the same person that stays puttin out the CORNIEST POP-CULTURE songs...


its like...damn HE NO LONGER RELEVENT...EVEN TO THE CORNY PEOPLE!!....


ether
Posted via Mobile Device
 10-05-2009, 04:53 PM         #216
.aviator.man.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Blueprint² said:


ether
Posted via Mobile Device
16 pages and growing...Em's old irrelevant a.ss :greetings10:...or u mad Jay couldn't touch his 1st week sales?!? At least I heard Relapse from cars around here, I have yet to hear anyone bumping B3...
 10-05-2009, 04:54 PM         #217
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
EDIT:got damn grammar police!
thinK about it like this...AND U CAN TELL BY ALL THE EM THREADS RIGHT NOW...


nigguhs that really like eminem are the same people that really watch MTV...


so now they beloved corny station...the same station that is so pop-culture oriented just disregarded eminem - the same person that stays puttin out the CORNIEST POP-CULTURE songs...


its like...damn HE NO LONGER RELEVENT...EVEN TO THE CORNY PEOPLE!!....
close thread..
 10-05-2009, 04:56 PM         #218
The Blueprint²  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 .aviator.man. said:
16 pages and growing...Em's old irrelevant a.ss :greetings10:...or u mad Jay couldn't touch his 1st week sales?!? At least I heard Relapse from cars around here, I have yet to hear anyone bumping B3...
Of course its 16 pages look at all u hoes defending a man who don't give a s**t about you....& I except them to bump some eminem in the trailorpark
Posted via Mobile Device
 9 years ago '05        #219
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 .aviator.man. said:
16 pages and growing...Em's old irrelevant a.ss :greetings10:...or u mad Jay couldn't touch his 1st week sales?!? At least I heard Relapse from cars around here, I have yet to hear anyone bumping B3...
you a got damn lie...

WHERE THEY DO THAT AT!?!

u in the suburbs? in a trailer park??
 9 years ago '06        #220
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$16,197 | Props total: 3006 3006
How can someone have the highest selling album of the year and NOT be relevant? and not be in the top 10 list of hottest MCs?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
80 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
73 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Video inside Jose Guapo out here down bad
57 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 25
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
114 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
52 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 18
Article inside Jet Li battling thyroid condition. Does not look good
50 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 13
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
133 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
136 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy