Real World/Road Rules: The Ruins

most viewed right now
 93
Video inside My experience after record deal (warning)
126 comments
@wild'ish
most viewed right now
 72
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
37 comments
@hiphop
most viewed right now
 44
Image(s) inside Only 500 followers, catch her before she blow as a ig thot
31 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
38 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '08        #201
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,726 | Props total: 11618 11618
 jj01 said:
has danny ever not lost to an above average player in a 1on1?
Danny has always been a.ss....Dude lost to the gay guy on 1 challenge thats when i knew this dude wasnt anything
 8 years ago '04        #202
Tastemaker331 46 heat pts46
space
avatar space
space
$39,155 | Props total: 9563 9563
god damn id f**k the s**t outta veronica
raw too
isnt she like 30 somethin tho?
 8 years ago '04        #203
Tastemaker331 46 heat pts46
space
avatar space
space
$39,155 | Props total: 9563 9563
id f**k flames outta ibis and katie too
 8 years ago '07        #204
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,474 | Props total: 409 409
 CoDe said:


Ibis myspace

giggidy!
wow she went to the U :agreement6: i gotta get down there asap if this is what miami is producing
 8 years ago '09        #205
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,461 | Props total: 909 909
 ErnieB said:
id f**k flames outta ibis and katie too
 8 years ago '05        #206
DaViLLe726 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,312 | Props total: 270 270
just so yall know and get ready for it im friends with paula she dates my boy and she told me Brad gets the s**t kicked out of him realll bad by Darrell. So theres a spoiler.
 8 years ago '04        #207
unkn0wn 
space
avatar space
space
$4,536 | Props total: 24 24
 DaViLLe726 said:
just so yall know and get ready for it im friends with paula she dates my boy and she told me Brad gets the s**t kicked out of him realll bad by Darrell. So theres a spoiler.
not really a spoiler since the preview of the season you can see Brad bloody up and Darrell hitting someone...
 8 years ago '06        #208
jj01 
space
avatar space
space
$44,935 | Props total: 4619 4619
 Main Event said:
Danny has always been a.ss....Dude lost to the gay guy on 1 challenge thats when i knew this dude wasnt anything
lol ya i knew he was trash since he caught that beatdown on the austin season of rr.

its great watching dude fail after he thinks he runs things
 8 years ago '06        #209
jj01 
space
avatar space
space
$44,935 | Props total: 4619 4619
 DaViLLe726 said:
just so yall know and get ready for it im friends with paula she dates my boy and she told me Brad gets the s**t kicked out of him realll bad by Darrell. So theres a spoiler.


lol i knew it was brad and not derrick on that preview knocked the f**k out:applause:

sucks tho because that means dirrell doesnt win so its probably one of those 3 lames that does
 10-22-2009, 10:08 AM         #210
billieskeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Skateboard T said:

[pic - click to view]

wats wrong wit katie?
 10-22-2009, 10:37 AM         #211
billieskeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Skateboard T said:

[pic - click to view]



:badtaste7:
I ask again what's wrong with katie?
 8 years ago '07        #212
Ghost Terp 18 heat pts18
space
avatar space
space
$15,605 | Props total: 3231 3231
 billieskeet said:
I ask again what's wrong with katie?
Everything
 8 years ago '09        #213
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
 DaViLLe726 said:
just so yall know and get ready for it im friends with paula she dates my boy and she told me Brad gets the s**t kicked out of him realll bad by Darrell. So theres a spoiler.
paulas kinda crazy it seems, she gets that crazy look in here eye when shes all pissed.


but tell us why they got in the f!ght.


brads a big dude but im pretty sure darrells a boxer.
 8 years ago '09        #214
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
 billieskeet said:
I ask again what's wrong with katie?
shes just not really a good lookin broad
 8 years ago '08        #215
M 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,162 | Props total: 5222 5222
Holy s**t Tonya is completely insane

Evan, Johnny, and Kenny. Evan only cared after he pushed Tonya over the edge then he tried to blame it all on Veronica
 8 years ago '06        #216
j-gip 4 heat pts
space
space
space
$2,328 | Props total: 573 573
 PabloDiablo said:
paulas kinda crazy it seems, she gets that crazy look in here eye when shes all pissed.


but tell us why they got in the f!ght.


brads a big dude but im pretty sure darrells a boxer.

Spoiler...





Don't know if its totally true, but I heard Brad got mad that Casey threw a mission and Darrell defended her. Brad got pissed at Darrell and they got into a argument. Brad threw the first punch and Darrell served his a.ss. This is from someone who posts on youtube and claims he knows Darrell...I kind of believe the guy for some reason though.


Last edited by j-gip; 10-22-2009 at 03:08 PM..
 8 years ago '06        #217
banga 8 heat pts
space
avatar space
space
$31,348 | Props total: 5497 5497
I did not know Veronica was carrying that trolley on her back. I'd pummel that a.ss. Ibis can catch the jimmy dean too.
 8 years ago '09        #218
kingstown04 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,543 | Props total: 87 87
 bangab**ch said:
I did not know Veronica was carrying that trolley on her back. I'd pummel that a.ss. Ibis can catch the jimmy dean too.
cosign
 8 years ago '05        #219
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,050 | Props total: 644 644
 kraYz13 said:
wow she went to the U :agreement6: i gotta get down there asap if this is what miami is producing
she did her undergrad at UF tho...
but f**k it who cares if shes a gator...she can stil get it with quickness
 8 years ago '04        #220
Tastemaker331 46 heat pts46
space
avatar space
space
$39,155 | Props total: 9563 9563
 Skateboard T said:

[pic - click to view]

yea i guess im supposed only want to f**k the b**ches that you want to f**k
lol f**k outta here
Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Article inside ‘Star Wars: The Last Jedi’ Early Buzz: A Surprising, Funny and Jaw-Dr..
41 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 13
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
105 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Article inside How Apple has won (and kept) my business
66 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 9
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
75 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
I love things about her, but I still don't love her
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Video inside Dec 8 - Tom Down! TV One Cancels NewsOne Now Bye Bye Roland
41 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy