Young Juve-Skinny Jeans Are Gay[D.O.S.J[Death Of Skinny Jeans

most viewed right now
 83
Video inside This was by far the best catfish
44 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
NBA KD just pulled Barkley's card
71 comments
@sports
most viewed right now
 64
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
37 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
90 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 09-24-2009, 09:03 PM         #21
Heartless Dream  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
you can run better with skinny jeans btw..
 09-24-2009, 09:08 PM         #22
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Heartless Dream said:
you can run better with skinny jeans btw..
how are you gonna run with no circulation going through your legs...?
 9 years ago '04        #23
doczdaname 31 heat pts31
space
avatar space
space
$13,871 | Props total: 6470 6470
skinny jeans just dont look right..u got fat dudes tryin to rock em but they obviously cant and then you got boney a.ss dudes rockin em looking like little girls..its a fashion, i accept fashion but dont you look into the mirror and wonder what the hell am i thinking?
 9 years ago '04        #24
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,127 | Props total: 9040 9040
 Jersey826 said:
I support it, dudes rockin skinny jeans is f**kin ridiculous.

Skinny jeans were originally made for females, then gay dudes started rockin the skinny jeans, and now all of a sudden it's cool? f**k outta here!
n*ggaz saw they favorite rapper wearing em and say hey why not
only dudes rockin skinny before Ye came thru was gothic kids
n*ggaz will do anything a rapper does
 09-24-2009, 09:41 PM         #25
Rowe  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gilbydakid said:
man you stay defending these f**got give ya a.ss a yeast infection pants. you must get beat up everytime you leave the house with them on.

you be able to atleast run if you had pants with alittle more bag and alittle less f*g.
WTF r u talking about? I never even said anything about skinny jeans in any other thread, nor did I ever defend them

I wasnt defending the pants.. i dont wear skinny jeans.

I was saying the song is pointless.. who is this dude to tell someone else what they can and cant wear?

worrying about what some other man is wearing is just as feminine as the man wearing the feminine attire.
 9 years ago '04        #26
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,127 | Props total: 9040 9040
 Rowe said:
I wasnt defending the pants.. i dont wear skinny jeans.

I was saying the song is pointless.. who is this dude to tell someone else what they can and cant wear?

worrying about what some other man is wearing is just as feminine as the man wearing the feminine attire.
i feel that but when that mans on tv and u got a 6 year ols seein it daily then

it kinda heats u up
 09-24-2009, 09:47 PM         #27
Rowe  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 UF4Soldier said:
i feel that but when that mans on tv and u got a 6 year ols seein it daily then

it kinda heats u up


What 6 year old?

If you dont want your 6 year old to see someone in skinny jeans then be a parent and properly monitor what your child is watching.

the most f**ked up thing about people who become parents in todays world is that they blame their child being f**ked up on everything but how they raised them.
 09-24-2009, 09:48 PM         #28
Rowe  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yall act like this s**t hasnt happened before n*ggas was wearing skinny jeans in the 80s this s**t is not coming out of nowhere.
 9 years ago '04        #29
R-iZZy 13 heat pts13
space
avatar space
space
$4,115 | Props total: 780 780
Yo, I just came across this video on Facebook through one of my homies. This s**t had me rollin' for real. I'ma give this song the thumbs up, cuz that skinny jeans s**t is f**kin' gay as hell. Leave that s**t for the emo rockers, cuz that s**t ain't hip-hop man.
 09-24-2009, 10:12 PM         #30
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Rowe said:
Yall act like this s**t hasnt happened before n*ggas was wearing skinny jeans in the 80s this s**t is not coming out of nowhere.
I'm curious..which n*ggas were sporting this look in the 80's?

[pic - click to view]

 09-24-2009, 10:49 PM         #31
Rowe  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Michael_Moore said:
I'm curious..which n*ggas were sporting this look in the 80's?

[pic - click to view]

black people werent doing it but people were wearing skinny jeans.

@ that pic tho that s**t is most definitely over exaggerated.. I aint seen nobody in Detroit wearin skinny jeans, tho so I could be wrong.
 09-25-2009, 07:51 AM         #32
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Rowe said:
black people werent doing it but people were wearing skinny jeans.

@ that pic tho that s**t is most definitely over exaggerated.. I aint seen nobody in Detroit wearin skinny jeans, tho so I could be wrong.
we call those ppl homos3xuals....
 9 years ago '09        #33
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
yeah and people wore togas way back in the day.


is that the next f*g trend? togas? is that whats hot in the streets? togas?
 09-25-2009, 11:12 AM         #34
Quasi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Peterparker said:
you crazy and I can't stand that jerk n bull s**t..but come to Houston

if you in a mall on friday and satruday and you see teenagers from 13-18 in the mall or out in public..w/ skinny jeans n what not...walk past a HOT TOPIC..them mothaf**kas are jerkin.. trust me...my lil bro n high school was picken his azz up from a party..I see a 100 high school kids w/ skinny jeans n s**t on..males n females doing

"UR A JERK, UR A JERK, UR A JERK, UR A JERK"..it def. aint just a westcoast thing..more like alot of young kids doing that bulls**t
I've seen the skinny jeans but never the Jerk movement here. What I meant was that they aren't setting a trend that will last. The "Jerk" style of music isn't goin to catch on to the point that it's going to takeover the radio.. Crumpin had it's 15 minutes but I think this whole movement is just a fad that will fade soon. No one is wearing vans anymore, it's too stupid and juvenile to have longevity.
 9 years ago '04        #35
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,458 | Props total: 2472 2472
best track of 09
 09-25-2009, 01:23 PM         #36
D I P S 3 T  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Heartless Dream said:
you can run better with skinny jeans btw..
You stay defending skinny jeans.
 09-25-2009, 03:21 PM         #37
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 polorsport2345 said:
best track of 09
:dancingcool::cool-smiley-009:
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 38
Video inside The Deep Dark Web
121 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
65 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 19
bad bi-ch she's so thick, I don't even need a pill
16 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Colin Farrell destroying bullys dad
60 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
99 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
130 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy