Dexter - Season 4

most viewed right now
 142
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
120 comments
@hiphop
most viewed right now
 128
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
38 comments
@news
most viewed right now
 71
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
84 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
NBA Breakfast Club interviews Lavar Ball & Sons On Family Business, Discipline..
69 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '09        #41
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,536 | Props total: 3829 3829
smashing the motion sensor lights...
 8 years ago '07        #42
Ham Rove 3511 heat pts3511 OP
space
avatar space
space
$55,224 | Props total: 19975 19975
thanks lol.
 8 years ago '05        #43
I'm The Dan 7 heat pts
space
avatar space
space
$11,571 | Props total: 148 148
yeah she's going to think he's the vandal now...

i like deb's character.. rita is getting a little annoying, but she has always been like that.

i think dexter will end up k!lling the neighbor though.. the dude that always takes the little kid to the pool and s**t. not sure why, but he remins me of a shady person.
 8 years ago '04        #44
knotmydayever 
space
avatar space
space
$2,872 | Props total: 425 425
So what man will Trinty target for the blugoning.
 8 years ago '07        #45
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,782 | Props total: 14589 14589
 knotmydayever said:
So what man will Trinty target for the blugoning.
Lundy or Quinn I'm joking but something is gonna happen to one of them.
 10-14-2009, 04:51 PM         #46
Atlanta 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the reporter woman has a nice a.ss....damn
 8 years ago '04        #47
jsmooth-117 12 heat pts12
space
space
space
$11,535 | Props total: 6457 6457
For those that need the links i posted 3RS links in the jukebox in my official Dexter thread

 8 years ago '09        #48
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,536 | Props total: 3829 3829


this episode started off so slow, i was actually gonna change the channel...
then BAM!!!! (emeril voice).
great episode, 1 of the best i can remember since doakes got murked.
dexter is still slippin' though...
too many lil mistakes, gonna catch up on him sooner rather than later.

***SPOILER ALERT***
turn away if u ain't watched the episode yet.

i like how he dealt with the cop... played his cards right on that 1.
when lundy & his sis were in the parking lot, at 1st i thought antone was lurking/spying on their a.sses... u know any time the camera is real tight, something is going on in the background.

anyway DEXTER >>>>>>>>>>>> bears vs falcons
 8 years ago '08        #49
supervillain 244 heat pts244
space
avatar space
space
$13,157 | Props total: 7 7
yeah, that cop chick(Christina Cox) was bad f**k....i was hoping dexter hit that s**t but i was like nah, that would leave traces of semen...lol

The parking lot scene, i thought 2 things:

1. Anton was watching them and he was the one that
[spoiler - click to view]

.i was like noooooo, Anton...you f**kin up...

2. The Trinity k!ller was watching them and waiting for deb to leave and he was gonna grab Lundy on his way back to his room..


Last edited by supervillain; 10-19-2009 at 09:29 AM..
 8 years ago '07        #50
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,782 | Props total: 14589 14589
 Mathematic said:
yeah, that cop chick(Christina Cox) was bad f**k....i was hoping dexter hit that s**t but i was like nah, that would leave traces of semen...lol

The parking lot scene, i thought 2 things:

1. Anton was watching them and he was the one that shot
[spoiler - click to view]

..i was like noooooo, Anton...you f**kin up...

2. The Trinity k!ller was watching them and waiting for deb to leave and he was gonna grab Lundy on his way back to his room..
I think it was 1 but who knows...


Last edited by TH35; 10-19-2009 at 12:01 PM..
 8 years ago '07        #51
Bigakathebeast 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,060 | Props total: 137 137
 Rico23 said:

[pic - click to view]





wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooow
word man

had that same reaction at the end wondering wtf......even though you kinda knew something was gonna happen...but damn
 8 years ago '04        #52
class01 
space
space
space
$358 | Props total: 36 36
im thinkin anton and the trinity k!ller was lurkin. trinity popped them, anton saw it all but its gonna be real suspicious of him and everybody gonna think he did it
 8 years ago '05        #53
rawchester 14 heat pts14
space
avatar space
space
$5,393 | Props total: 4454 4454
 class01 said:
im thinkin anton and the trinity k!ller was lurkin. trinity popped them, anton saw it all but its gonna be real suspicious of him and everybody gonna think he did it
true, never thought of that.
 10-19-2009, 10:37 PM         #54
Atlanta 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 class01 said:
im thinkin anton and the trinity k!ller was lurkin. trinity popped them, anton saw it all but its gonna be real suspicious of him and everybody gonna think he did it
I dun think so...

it was the tourist k!ller..they were by a hotel and dude was rockin some expensive s**t

but...he meant to k!ll lundy and only wound debra...s**t is interesting.......
 8 years ago '04        #55
RuFfRyDa_336 
space
avatar space
space
$887 | Props total: 38 38
 Atlanta said:
I dun think so...

it was the tourist k!ller..they were by a hotel and dude was rockin some expensive s**t

but...he meant to k!ll lundy and only wound debra...s**t is interesting.......
good point, I agree with this....we'll see next week

btw, that cop was badddd....for a minute thought Dex was going to hit it
 8 years ago '07        #56
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,782 | Props total: 14589 14589
 Atlanta said:
I dun think so...

it was the tourist k!ller..they were by a hotel and dude was rockin some expensive s**t

but...he meant to k!ll lundy and only wound debra...s**t is interesting.......
That could be right too... damn there is too much going on
 8 years ago '06        #57
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$15,783 | Props total: 2280 2280
damn best episode of the season by far.
 8 years ago '07        #58
Ham Rove 3511 heat pts3511 OP
space
avatar space
space
$55,224 | Props total: 19975 19975
damn just caught this cuz i was watching the aforementioned bears falcons game unfortunately lol. i thought anton capped that two timin b**ch and gramps...and damn just saw the clips for next week...they k!lled lundy damn liked dude


Last edited by Ham Rove; 10-20-2009 at 04:01 AM..
 8 years ago '04        #59
class01 
space
space
space
$358 | Props total: 36 36
 Atlanta said:
I dun think so...

it was the tourist k!ller..they were by a hotel and dude was rockin some expensive s**t

but...he meant to k!ll lundy and only wound debra...s**t is interesting.......

could be,forgot bout the tourist k!ller...but whoever grabbed the watch off lundy had on gloves. i dont think they were that smart,someone wanted it to look like a robbery
 8 years ago '04        #60
Jasonb619 
space
avatar space
space
$3,242 | Props total: 60 60
 class01 said:
could be,forgot bout the tourist k!ller...but whoever grabbed the watch off lundy had on gloves. i dont think they were that smart,someone wanted it to look like a robbery
Based on previews for next week it seems it was Trinity trying to make it seem like the vacation robbers.

But LOL @ Dexter when he told the cop chick "why does it always have to be r*pe with you?"

So far I'm liking season 4 way better than 3.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
78 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
53 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 19
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
114 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
98 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
255 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
85 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy