BLUEPRINT 3 sells 465,000 & raekwon sells 65,000..... IN FIRST WEEK

most viewed right now
 136
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
44 comments
@sports
most viewed right now
 128
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
68 comments
@wild'ish
most viewed right now
 123
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
73 comments
@hiphop
most viewed right now
 108
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
67 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '05        #81
youngvito18 8 heat pts
space
avatar space
space
$14,233 | Props total: 6022 6022
 Triple3Rydah said:
Everyones all on the sales #'s tip, some folks gon call OB4CL2 a flop for pushing 65K,
65k first week number independtly is great....budden did what....10k his first week , slaughterhouse did what 20k

this is good for rae
 9 years ago '08        #82
HHJ66 
space
space
space
$308 | Props total: 0 0
 youngvito18 said:
props to hov, i thought he was gonna sell around 300k........now n*ggas cant say defjam bought 200k copies
thats around what he really moved but he or the label bought albums.
 9 years ago '05        #83
youngvito18 8 heat pts
space
avatar space
space
$14,233 | Props total: 6022 6022
oh yeah.......jay still cant sell out any show anywhere in the world within 2 minutes.......lets not forget that
 09-15-2009, 07:56 PM         #84
luda06  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Jay supposed to do huge numbers when n*ggas bootleg his s**t 2 weeks in advance? Just saying...

Also, Jay doesn't get promo. People will always be on his d*ck album or not. He just takes advantage of the situations he's put in. Radio stations, tv hosts, etc. call him not the other way around.

BTW what is Roc Nation? Better yet Live Nation? That's not a part of any of the majors is it?
Posted via Mobile Device
 09-15-2009, 08:06 PM         #85
deejay_emcee  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yall kids seem not to remember that jay never really has big first week sales, he never really has a single or controversy or buzz strong enough to create the hype for that to happen.. that kinda stuff is for eminem (controversy), 50 & wayne (smash singles, well 50's first two albums) and others...

jay on the other hand puts out arguably the best albums year in and year out, but that doesnt always generate to big numbers first week..

big numbers first week are more based on the former examples i gave than the ladder ones...
 9 years ago '04        #86
money36 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,698 | Props total: 133 133
Jay Z just off of name will sell. Its sort of like madden football. I would of liked to have seen cuban linx 2 get to 100,000 but it was undershipped.
 09-15-2009, 08:55 PM         #87
ceo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 deejay_emcee said:
yall kids seem not to remember that jay never really has big first week sales, he never really has a single or controversy or buzz strong enough to create the hype for that to happen.. that kinda stuff is for eminem (controversy), 50 & wayne (smash singles, well 50's first two albums) and others...

jay on the other hand puts out arguably the best albums year in and year out, but that doesnt always generate to big numbers first week..

big numbers first week are more based on the former examples i gave than the ladder ones...
latter
 9 years ago '07        #88
killahkazi 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,800 | Props total: 56 56
 hiphop4ever said:
thought jay would of sold more
why? imma hov fan and I wasn't buying that s**t
 9 years ago '07        #89
DiplomatMagic 16 heat pts16
space
avatar space
space
$5,402 | Props total: 36 36
Yeah thats weak for Jay.
 9 years ago '04        #90
The Go 2 Guy 31 heat pts31
space
space
space
$3,716 | Props total: 11 11
the camel sold more records, so what? he can't out rhyme raekwon or even come close to seeing him in a freestyle or diss.
 9 years ago '08        #91
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,346 | Props total: 98 98
damn he sold more than i predicted
 9 years ago '06        #92
pa_general 134 heat pts134
space
avatar space
space
$6,868 | Props total: 577 577
n*gga basically went gold first week with a pushed up release date and n*ggaz yelling flop? Lol yall n*ggaz are pure haters
Posted via Mobile Device
 09-15-2009, 10:04 PM         #93
The Blueprint²  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 pa_general said:
n*gga basically went gold first week with a pushed up release date and n*ggaz yelling flop? Lol yall n*ggaz are pure haters
Posted via Mobile Device
Look at the sig homie.
 9 years ago '05        #94
LiquidSwordsman 
space
avatar space
space
$319 | Props total: 14 14
65k for raekwon is straight, he had no promo, just the "pt 2" hype and s**t, but no radio songs or nothing, thats not bad, i was thinking he was gonna flop real bad til i went up to best buy last wednesday and the s**t was sold out, granted they prolly didnt think he'd do numbers so there was prolly what..20ish copies of it there, but still even when i finally got it there were only like 3 left.
 09-15-2009, 11:12 PM         #95
domo360206  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
those are some good numbers for this day and age. props to jay.
 9 years ago '06        #96
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,467 | Props total: 836 836
He was projected at 350 earlier last week....to jump another 100 k is great and its still one of his best release weeks
 9 years ago '06        #97
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,467 | Props total: 836 836
 DiplomatMagic said:
Yeah thats weak for Jay.
Is that Hate...465k is more than most rappers have done in months...of course he wouldnt outsell em on this release em hadnt been out in 4 or 5 damn years , and relapse faded away rather quickly
Hows max B's sales going??
 9 years ago '05        #98
Danger Zone 60 heat pts60
space
avatar space
space
$35,166 | Props total: 21474 21474
 DiplomatMagic said:
Yeah thats weak for Jay.
Like i said before, Jay could sell almost half a mill and sum n*ggaz wud stil say he failed. It dnt matta wut he sold on his previous albums, now a dayz his numbers is like platinum. CONGRATS 2 JAY:applause:
 09-16-2009, 02:23 AM         #99
Krazy K  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Drake dropped a 9 track EP with only one brand new song. On 106 dude even said fans don't gotta cop because it's not the album. He'll be lucky to do Raekwon's numbers
 9 years ago '05        #100
awall 
space
space
space
$3,332 | Props total: 38 38
its gonna take him 6 months to do another 465k total.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 62
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
60 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
150 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
60 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
121 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 15
Video inside This was by far the best catfish
118 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
177 comments
23 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy