Eagles vs Saints - 11 PM - Game Thread

most viewed right now
 179
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
168 comments
@hiphop
most viewed right now
 144
Migos clown Joe Budden to oblivion
112 comments
@hiphop
most viewed right now
 127
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
36 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 98
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
82 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who u got
Eagles 24 36.92%
Saints 41 63.08%
Voters: 65. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 09-13-2009, 11:02 PM         #1
17348 pageviews
886 comments


DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Eagles vs Saints - 11 PM - Game Thread
 

 
Sunday, September 20. FOX, 1:00PM ET

lets start this early because I'm tired of the saint fans thinking they're all that because they beat the lionsimage. They think just because brees put up points on the lions this is their yearimage Yall forgot one thing, the lions put up 27 points. The eagles will crush them


AVY bet also


Last edited by DrX; 09-13-2009 at 11:28 PM..

886 comments for "Eagles vs Saints - 11 PM - Game Thread"

 8 years ago '05        #2
Switchc2390 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,965 | Props total: 3222 3222
You're overlooking that the Eagles may start Kolb.
 8 years ago '05        #3
matt8301 1 heat pts
space
space
space
$236 | Props total: 0 0
don't get me wrong i'm a huge philly fan...saints had a huge game...mcnabb may not play and vick can't be in there until the following week...i'm sayin, i think we can get it done but i'm not gonna lie i'm worried about this game....
 09-13-2009, 11:06 PM         #4
The Blueprint˛  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^I dont give a f**k who we got back there, our D s**tting on n*ggas.

I cant wait till brees starts throwing picks like we all are accustom too.

Eagles still got this.

Avy is on the line, if any of you f**gots got the nuts to bet me.
 8 years ago '08        #5
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
haha good idea..
Aints fans are losing their damn mind
They better get ready to rock an avy after next sunday
U should make an avy list like Blue did
Im in
 09-13-2009, 11:09 PM         #6
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Blueprint˛ said:
^I dont give a f**k who we got back there, our D s**tting on n*ggas.

I cant wait till brees starts throwing picks like we all are accustom too.

Eagles still got this.

Avy is on the line, if any of you f**gots got the nuts to bet me.
this why I f**k with u print. we gonna take this no matter what. ashanti and sheldon about to have a career day back there
 8 years ago '06        #7
banga 8 heat pts
space
avatar space
space
$31,348 | Props total: 5497 5497
fans of both teams talk too much s**t. I hope it ends up being a tie. mcnugget is good for those.

at ashanti
 09-13-2009, 11:12 PM         #8
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bangab**ch said:
fans of both teams talk too much s**t. I hope it ends up being a tie. mcnugget is good for those.

at ashanti
lol at least out QB dont need to depend on the best RB in the game. without AP. vikings =
 8 years ago '05        #9
Bourbon Finest 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,624 | Props total: 410 410
ill take that bet f**k the eagles
 8 years ago '98        #10
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$30,187 | Props total: 3564 3564
I think I'm gonna have to say the Saints take this one with 3TDs by Brees. Eagles D is solid, but w/o a decent backup QB week 2... dunno man, offense looks weak.
 8 years ago '06        #11
banga 8 heat pts
space
avatar space
space
$31,348 | Props total: 5497 5497
 DrX said:
lol at least out QB dont need to depend on the best RB in the game. without AP. vikings =
your QB needs to depend on getting one of these


[pic - click to view]



ol charmin a.ss n*gga.
 09-13-2009, 11:25 PM         #12
The Blueprint˛  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 J.R. Hyphy said:
let's avy bet!

and yeah...you guys played the panthers
The same panthers that won your division last year?

I love how panthers are garbage all of a sudden after we made them our b**ch.

They were 8-0 last year at home, dumbass.

yall played a f**kin rookie making his first damn start.
 09-13-2009, 11:26 PM         #13
The Blueprint˛  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bangab**ch said:
your QB needs to depend on getting one of these


[pic - click to view]



ol charmin a.ss n*gga.
the same n*gga that took a big ol s**t on your team in the po's last year?

It was a dirty late hit that f**ked him up.
 8 years ago '06        #14
banga 8 heat pts
space
avatar space
space
$31,348 | Props total: 5497 5497
 The Blueprint˛ said:
the same n*gga that took a big ol s**t on your team in the po's last year?

It was a dirty late hit that f**ked him up.
that was last year like I said :finger:

it's going to be funny whether yall lose or not.

saints fans won't hear the end of it if they lose to the eagles without mcnabb

and eagles fans won't hear the end of it from saints fans if yall lose. (we beat them with gus :greetings10:)
 09-13-2009, 11:41 PM         #15
NYGallday  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Saints got this by 10-20..kolb 3 interceptions..brees 4 td's
 09-13-2009, 11:44 PM         #16
The Blueprint˛  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 J.R. Hyphy said:
he didn't defend 45 points. Why are you bringin up last year? Stop getting emotional.
@ me being emotional because i backed up all my points with facts. Why wont i bring up last year? Its only week 1, obviously im going to go back to last year, carolina returned all of its offensive starters and all of its defense except for one player.
 8 years ago '07        #17
Captain Fresh 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,001 | Props total: 7476 7476
Saints got this game by 10-15 depending on if our special teams show up and how many bush muffed punt returns....Kolb wont score enough to beat us
 8 years ago '05        #18
katalist 229 heat pts229
space
avatar space
space
$36,986 | Props total: 1312 1312
This is going to be a SERIOUS battle.
Just wondering whos going to be playing at QB for the Eagles.

I think the Eagles D will do alot better then the Lions D this week though to be honest.
 8 years ago '05        #19
trackmanxs 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,470 | Props total: 139 139
i cnat believe saints fans are talking crazy cause they beat the lions....c'mon son(ed lover voice). you think if kolb is playing like trash they gonna let him keep throwing the ball......c'mon son. they gonna slow the tempo of the game if mcnabb aint playing. we at least gonna have 2 picks if brees wants to air it out. we did have the no. 3 or 4 defense last year. held carolina to 10 points less than 100 yds passing and rushing. c'mon son if you think we gonna lose by 10-20




  8 - 2 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 80% 69 (-2) 
  Career: | Aug 17: 12-12, Rank #523 | Aug 16: 7-5, Rank #193 | Aug 15: 62-28, Rank #86 | Aug 11: 4-1, Rank #229 | Aug 10: 39-20, Rank #135 | Aug 08: 1-0, Rank #932 *
 09-14-2009, 12:31 AM         #20
The Blueprint˛  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
McNabb's status will hinge on pain tolerance
Posted by Mike Florio on September 13, 2009 5:02 PM ET
The specific availability of Eagles quarterback Donovan McNabb, who suffered a broken rib against the Panthers, for Week Two and beyond currently is unknown.

But, as one league source explains it, the key will be whether and to what extent McNabb can tolerate the pain.

Another consideration is whether and to what extent he's willing to risk further injury to the broken bone.

Here's the reality. With Mike Vick waiting in the wings and with the Eagles a.ssessing (we believe, and we've been told) whether Vick could become the new starter in 2010 and beyond, there's no way McNabb will be missing any time.

Even if the pain is too great to allow McNabb to play in Week Two against the Saints, we're certain that he'll be back for Week Three, since that's the day Mike Vick is eligible to return from his two-game suspension.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
93 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
42 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
93 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Article inside How Apple has won (and kept) my business
55 comments
20 hours ago
@tech
most viewed right now
 16
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
130 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
I love things about her, but I still don't love her
73 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Fans Find Doo Doo Condoms and Lube While Digging into Zac Efrons Trash!
227 comments
22 hours ago
@misc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy