Lil Mama Crashes Jay Z and Alicia Keys Performance at the VMAs/Lil Mama Release Statement of Apology

most viewed right now
 41
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
41 comments
@wild'ish
most viewed right now
 36
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
98 comments
@wild'ish
most viewed right now
 31
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
37 comments
@hiphop
most viewed right now
 21
NBA James Harden just PERMANENTLY ENDED Draymond Green tough guy career :mjlmf..
28 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '05        #81
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,336 | Props total: 780 780
I'm so confused right now.. wtf happened at the vmas? lol
 09-13-2009, 11:40 PM         #82
BX Fonzereli  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i cant stop laughin What a f**kin Loser WHo Does She think She Is
 9 years ago '04        #83
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,466 | Props total: 2480 2480
damn this was the biggest FAIL I think I ever seen in my lifetime
 9 years ago '06        #84
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,467 | Props total: 836 836
 Main Event said:
Atleast her lip gloss is poppin
 9 years ago '04        #85
grydlok 38 heat pts38
space
avatar space
space
$8,994 | Props total: 1671 1671
sorry i had to jump in that trendy topic
 9 years ago '07        #86
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 MELODY said:
YO IS IT ME OR DO YOU HEAR HIM TELL LIL MAMA WHILE ALICIA IS SINGING

"YOU TPAIN TONIGHT HUH?"

I knew I heard that when I just watched the performance.
 9 years ago '06        #87
Jhnnyblz427 187 heat pts187
space
avatar space
space
$38,079 | Props total: 24104 24104
 Cartel-Clipz said:
@ this n*gga, he went in
he said who gave kanye the shyt lmfaooo
 9 years ago '04        #88
Hood_Rich 7 heat pts
space
avatar space
space
$16,238 | Props total: 756 756
what in the world was she thinking?!?!?

Jay was looking at her all crazy, he aint want to stand nowhere near her

how people just walking on stage like that tho??
 09-13-2009, 11:50 PM         #89
onq  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Maybe she thought it would be like when Snoop , Nelly and everyone got on stage the 1st time Jay-Z did h to the izzo on stage.


lol
 9 years ago '07        #90
MELODY 62 heat pts62
space
avatar space
space
$11,875 | Props total: 4060 4060
JUST NOTICED JAY TRIED TO SWIPE HER OFF STAGE WITH THE SLAP

 9 years ago '08        #91
Imagin3 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,472 | Props total: 3468 3468
 MELODY said:
YO IS IT ME OR DO YOU HEAR HIM TELL LIL MAMA WHILE ALICIA IS SINGING

"YOU TPAIN TONIGHT HUH?"

i thought you was jokin...but i heard that s**t when i listened again.
idk.
im somewhere on mars just chillin right now.
she lost hard.
 9 years ago '06        #92
Jhnnyblz427 187 heat pts187
space
avatar space
space
$38,079 | Props total: 24104 24104
jay-z will make takeover 2 tomrrow dissing lil mama
 9 years ago '07        #93
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,453 | Props total: 671 671
 09-13-2009, 11:57 PM         #94
tj.iscool  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
alicia always lookin good
 9 years ago '07        #95
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,798 | Props total: 28964 28964
 LowaEastSide5 said:
LMFAO i never seen someone take a L like that
yeah, s**t was awkward as hell but she brought that on herself.

Did anyone else feel like her career completely ended in that moment?
 09-14-2009, 12:03 AM         #96
Krazy K  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yooo he def did say "You T-Pain tonight huh?"

And did they just let her go one or was there no guards because any fan could have just strolled up on stage
 9 years ago '04        #97
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,466 | Props total: 2480 2480
 The Bully said:
what career?
i'm saying
 9 years ago '08        #98
Deion 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,167 | Props total: 5 5
I really thought ya'll was bulls**tting about the T-Pain s**t, but he really said that s**t. Thats f**king crazy! She deserves to get rode on for that s**t. This was just dumb, what good could have come out of this? Then he tried to shoe her away, then purposely hugged Alicia and turned his back on that lame b**ch, they just left her there looking like a duck.
 9 years ago '07        #99
Bkjj11 3745 heat pts3745
space
avatar space
space
$97,173 | Props total: 79880 79880
I just seen it on tv again, and she was just so out of place. Lol are u serious?

And she was grillin hov down bouncin her head n s**t like she was in the ranks of keys and hov

Haha damn, she didn't get any love on that stage after it, like damn!!! Are u serious??? Haha
 9 years ago '04        #100
YoungForcers 
space
avatar space
space
$2,128 | Props total: 237 237
since they are both from Brooklyn i guess she thought that she could get a pass from Hov to jus hop on stage like that but in actuality she really just made herself look like a damn fool
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
130 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
58 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Motion Capture King Andy Serkis Takes On Jungle Book In First Trailer For ‘Mow..
33 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 7
Video inside Jose Guapo out here down bad
61 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 7
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
91 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
58 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 2
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
102 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy