**Sons Of Anarchy Season 2 Duscussion**

most viewed right now
 113
Video inside F*ucking Black Guy
82 comments
@wild'ish
most viewed right now
 100
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
44 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 67
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
81 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
69 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '08        #21
606robin 24 heat pts24
space
avatar space
space
$5,916 | Props total: 4004 4004
Prolly one of the best opening episodes to a new season for any show on fx next to shield:dancingcool:

But its bout to pop off after gem got r*ped


Last edited by 606robin; 09-09-2009 at 09:34 AM..
 9 years ago '06        #22
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
lol
They r*ped the s**t outta Peggy Bundy....dont know her real name.
This was my first time watching last night.
Good show.
But they r*ped the s**tt outta that hoe.
Bussed all types of nuts in her.:lachen001:

Then the one guy flipped her over and went in for seconds...

This show is pushing tv's limits.
I'm sure they had to f!ght to get that part on the show.


Last edited by kevkhalee; 09-09-2009 at 09:53 AM..
 9 years ago '05        #23
JayThunder 
space
avatar space
space
$2,059 | Props total: 146 146
Is gonna get wildddddddddd this has 2 b the only show worth not download but to actually watch it with commercials ...cuz is so damm good
 09-09-2009, 11:05 AM         #24
Johnny Blaze 
space
space
space
$n/a | Props total:  
henry rollins is definetly gonna fall...


i predict sons gon hit darby & the nords hard to get a lead on the aryans

either way tho, i think thats gonna leave peggy scarred...looks like things are building up for jax and tara to ascend the throne.


Last edited by Johnny Blaze; 09-09-2009 at 11:07 AM..
 09-09-2009, 11:28 AM         #25
BX Fonzereli 
space
space
space
$n/a | Props total:  
last episode was wild i new she should brung the gun with her smh
 09-09-2009, 12:49 PM         #26
Vincent Vega 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Johnny Blaze said:
henry rollins is definetly gonna fall...


i predict sons gon hit darby & the nords hard to get a lead on the aryans

either way tho, i think thats gonna leave peggy scarred...looks like things are building up for jax and tara to ascend the throne.
yah i could see that, it's only a matter of time before jax takes over.
 9 years ago '05        #27
youngvito18 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$14,234 | Props total: 6022 6022
i didnt see that coming............this is gonna be a good season
 9 years ago '04        #28
thekingpin 
space
avatar space
space
$169 | Props total: 0 0
yeah the first episode was crazy. the ending where they r*pe gemma surprised the s**t outta me. ever since the first season i've been hooked to s.o.a.

this season's gonna be crazy clay's def gonna be lookin to merk someone


Last edited by thekingpin; 09-09-2009 at 01:16 PM..
 9 years ago '06        #29
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,881 | Props total: 16128 16128
 606robin said:
Prolly one of the best opening episodes to a new season for any show on fx next to shield:dancingcool:

But its bout to pop off after gem got r*ped
Yea prolly best open to a new season on any show. Crazy good.
 9 years ago '08        #30
606robin 24 heat pts24
space
avatar space
space
$5,916 | Props total: 4004 4004
 kevkhalee said:
lol
They r*ped the s**t outta Peggy Bundy....dont know her real name.
This was my first time watching last night.
Good show.
But they r*ped the s**tt outta that hoe.
Bussed all types of nuts in her.:lachen001:

Then the one guy flipped her over and went in for seconds...

This show is pushing tv's limits.
I'm sure they had to f!ght to get that part on the show.
great recap!
But in all seriousness r*pe is horrible thing i only wanna know how they got that passed the fcc i think thats what it's called?
 9 years ago '04        #31
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,672 | Props total: 1133 1133
They set that s**t off in the first episode. After what happened to Gemma, the war is on! This season is gonna be off the chain!
 9 years ago '04        #32
hockeythug 66 heat pts66
space
avatar space
space
$19,303 | Props total: 848 848
 kevkhalee said:
This show is pushing tv's limits.
I'm sure they had to f!ght to get that part on the show.
Ever watch Nip Tuck? Every season, the show gets progressively more extreme. Fools getting carved up, r*ped, f**ked on balconies and falling off 15 floors, hit by buses. FX>____
 9 years ago '06        #33
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
 hockeythug said:
Ever watch Nip Tuck? Every season, the show gets progressively more extreme. Fools getting carved up, r*ped, f**ked on balconies and falling off 15 floors, hit by buses. FX>____
Actually that was the first i've heard of Nip/tuck was the commercials while watching Sons of Liberty last tuesday.
 9 years ago '06        #34
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
 kuruption81 said:
They set that s**t off in the first episode. After what happened to Gemma, the war is on! This season is gonna be off the chain!
Well hold on there.
We dont know if it was anal r*pe too.
If it was just v*ginal, then Ron Pearlman may just blow it off:

"Meh, she was gonna get it in that hole anyway"

Ron looks like a nasty dude in this show
 09-11-2009, 12:49 PM         #35
Jayborne23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 606robin said:
great recap!
But in all seriousness r*pe is horrible thing i only wanna know how they got that passed the fcc i think thats what it's called?
It's cable, they aren't governed by the FCC if I remember correctly. That's how Comedy Central can run un-edited movies late at night or some channels let words like "s**t" and "n*gga" fly freely. From what I understand, they can broadcast what they want but if they are too crazy, cable companies wouldn't carry the channel. That's a complete guess so....

Anyway, saw the episode 2 days ago. Loved it. Should be a great season.
 9 years ago '05        #36
youngvito18 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$14,234 | Props total: 6022 6022
 kevkhalee said:
Well hold on there.
We dont know if it was anal r*pe too.
If it was just v*ginal, then Ron Pearlman may just blow it off:

"Meh, she was gonna get it in that hole anyway"

Ron looks like a nasty dude in this show
 9 years ago '04        #37
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,370 | Props total: 2484 2484
 hockeythug said:
Ever watch Nip Tuck? Every season, the show gets progressively more extreme. Fools getting carved up, r*ped, f**ked on balconies and falling off 15 floors, hit by buses. FX>____
I used to love Nip/Tuck......I watched the first 3 seasons then after that s**t just got to bizarre for me to even care about it.....
 9 years ago '08        #38
606robin 24 heat pts24
space
avatar space
space
$5,916 | Props total: 4004 4004
Great second episode to the new season even though jax's f***** up
 9 years ago '04        #39
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,337 | Props total: 5654 5654
damn i missed it
 9 years ago '08        #40
606robin 24 heat pts24
space
avatar space
space
$5,916 | Props total: 4004 4004
 C.R.I.P. said:
damn i missed it
I think it replays on friday so u good
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
135 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 19
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
103 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
122 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
61 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 7
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
119 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
622 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
NBA Lebron James joins Allen Iverson as only players to have 6 40-point games ..
49 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy