New Boyz = gay, literally

most viewed right now
 132
 NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
46 comments
@sports
most viewed right now
 96
Eminem's First Week numbers for every album ranked
30 comments
@hiphop
most viewed right now
 86
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
197 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
NBA Jayson Tatumís stats for the month of December so far
39 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-04-2009, 03:31 PM         #1
6700 pageviews
32 comments


TimeIsMoney 
space
space
space
$n/a | Props total:  
New Boyz = gay, literally
 

 
First time i listen to "You're A Jerk" track image

32 comments for "New Boyz = gay, literally"

 8 years ago '07        #2
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,363 | Props total: 184 184
that song is hot....
 8 years ago '07        #3
genobee 21 heat pts21
space
avatar space
space
$2,486 | Props total: 390 390
most of these young niccas are gay and soft, its ready been established!! just let these young niccas be.
 8 years ago '08        #4
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 41 41
nah man is just the way the kids are wearing these days, looks gay but i doubt they gay..same how the old heads willl be calling the youth gay cause they was sagging..just times right now
 8 years ago '05        #5
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,721 | Props total: 2161 2161
 genobee said:
most of these young niccas are gay and soft, its ready been established!! just let these young niccas be.
please let the young nigguhs be...im sick of people talkin about people doing they thang...

if it aint hurtin you--SHUT THE FUK UP YOU LAZY BIITCH....
 09-04-2009, 04:06 PM         #6
Es0_puka  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i wouldn't even let it concern me
 8 years ago '08        #7
The N 466 heat pts466
space
avatar space
space
$45,511 | Props total: 17102 17102
Jay z was getting at these queers on that DOA....
 8 years ago '07        #8
genobee 21 heat pts21
space
avatar space
space
$2,486 | Props total: 390 390
 1ironboy1 said:
OHHH shiiittt.....fiiiiiiiiiiightt!!!!
nicca all i said is that them young cats are gay, my boi's brother(and friends) dress like the new boyz and them dudes are hella soft. but they still ma dudes and i still got love for them.

thats why i said live them young cats alone.

if he took that as me talking s**t then that's all him.
 09-04-2009, 04:20 PM         #9
Got Cheeve?  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
don't it seem like nowadays people are always calling things gay way more than they used to? I mean its like every other day i see a headline on boxden about so and so is gay or something its like jesus, did everyone develop gay-dar in the last couple years or something?

crazy.
 09-04-2009, 04:30 PM         #10
Heartless Dream  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
its all fads.. all yal n*ggas gettin butthurt off of s**t..

wearing jeans backwards = fad
sagging = fad
fitted/tight jeans = fad
leather suits = fad..

we can do this for weeks
 8 years ago '08        #11
Hawkey 6 heat pts
space
space
space
$1,123 | Props total: 278 278

[pic - click to view]

 8 years ago '05        #12
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,721 | Props total: 2161 2161
 genobee said:
nicca all i said is that them young cats are gay, my boi's brother(and friends) dress like the new boyz and them dudes are hella soft. but they still ma dudes and i still got love for them.

thats why i said live them young cats alone.

if he took that as me talking s**t then that's all him.
lol..nah i wasnt trippin...

but i guess u still on that I'M THE HARDEST NIGGUH IN THE HOOD shiit....

u do that...but all that hard s**t is for undercover soft nigguhs, for them Down LOW nigguhs...

nigguh WE OFF THAT - lol..lighten up..leave the young bruthas alone..
 8 years ago '04        #13
cincinnati_kidd 
space
avatar space
space
$886 | Props total: 21 21
i'm not rockin no fuccin nutt hugger yeast infection pants ..call it young call it new call it whatever....i'm cool wit regular pants ...made 4 men .. if you an yo b**ch mix yall pants up an u gotta actually squeeze yo a.ss into them to see if they yours ...u doin too much ..
 8 years ago '09        #14
Two Five Design 7 heat pts
space
space
space
$2,186 | Props total: 16 16
Still searching for the point to this thread?

Listen to music you like and don't complain

/thread
 09-04-2009, 05:10 PM         #15
Heartless Dream  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cincinnati_kidd said:
i'm not rockin no fuccin nutt hugger yeast infection pants ..call it young call it new call it whatever....i'm cool wit regular pants ...made 4 men .. if you an yo b**ch mix yall pants up an u gotta actually squeeze yo a.ss into them to see if they yours ...u doin too much ..
here we go with a retard who attempts to think
 09-04-2009, 05:11 PM         #16
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMAo this tight jean s**t will fade away... do you really see these guys wearing tight jeans at the age of 25?

Plus Americans are obese so this s**t won't last long.
 8 years ago '07        #17
MythMade 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,728 | Props total: 5 5
Yall old heads do realize that when you were young doing your "fads" that older people did not think highly of you right?
 8 years ago '05        #18
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,721 | Props total: 2161 2161
 Get it Right said:
LMAo this tight jean s**t will fade away... do you really see these guys wearing tight jeans at the age of 25?

Plus Americans are obese so this s**t won't last long.
LOL thats funny....

u know how yo biitch got some old clothes she tries to fit into...

now nigguhs gonna be pullin out shiit like "i wonder if i can still fit into my skinny jeans"
 09-04-2009, 05:17 PM         #19
WEREWOLF  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
just let them be gay, means more pus*y for the dudes rockin baggy pants.
 09-04-2009, 05:17 PM         #20
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
LOL thats funny....

u know how yo biitch got some old clothes she tries to fit into...

now nigguhs gonna be pullin out shiit like "i wonder if i can still fit into my skinny jeans"



if i went to school in a pair of tight jeans when i was in middle school, I would have been clowned out of class, I probably would have ran home crying, I don't wear baggy jeans, but some people used to mistake my s**t for tight jeans...


I got clowned on so hard one day, I almost cried, so I'm glad tight jeans are in... so kids can pick sides. but i don't wear that colorful fruity s**t.


Last edited by Sam Rothstein; 09-04-2009 at 05:21 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 90
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
27 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 88
Video inside My experience after record deal (warning)
278 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 46
Is Harlem World a Classic?
132 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
65 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside Nobody pulling out of Jesenia Echeverria :noahohno:
56 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Dec 10 - Donald Trump reportedly watches up to 8 hours of TV every day
57 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 20
Video inside Maia Campbell Was Recently Spotted In Atlanta....
50 comments
22 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy