JAY-Z - VENUS VS MARS| blueprint 3 leak| !

most viewed right now
 118
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
44 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 109
Video inside My experience after record deal (warning)
251 comments
@wild'ish
most viewed right now
 60
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
152 comments
@hiphop
most viewed right now
 48
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
123 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #41
siggiddy 
space
avatar space
space
$7,606 | Props total: 1168 1168
 80sbabyent said:
Andre 3000 "She lives in my lap"

kinda solidifies my thoughts most people that listen to jay-z don't catch half of what he says then call a song wack quick

guarantee n*ggas caught the ying yang twins ref. tho
exactly...

"thought shorty like mike, found out she like prince// she was Adrian, its been rocky ever since"

even though that's easy to catch...i just like how he play with the words
 08-26-2009, 11:23 AM         #42
deLeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when this cd comes out, i can't wait for the mixes by random people on youtube/net........ most of the beats are a.ss SO FAR.
 8 years ago '04        #43
nitetrain8601 22 heat pts22
space
avatar space
space
$15,093 | Props total: 4105 4105
Beat sounds good. Only Off That was terrible. And again, don't forget, Jay picks the beats, no one else.
 08-26-2009, 11:39 AM         #44
vinkrillzz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
best song off bp3 so far i aint feelin the drake track and reminder is - o.k
 08-26-2009, 11:46 AM         #45
Jayborne23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This sounds lazy as hell. It's not hype enough to party to, and it's not lyrical enough to bob your head to. Plus his flow on this is just.........AUGHHHHHHHh

Mediocre.
 08-26-2009, 11:49 AM         #46
Jayborne23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 80sbabyent said:
Andre 3000 "She lives in my lap"

kinda solidifies my thoughts most people that listen to jay-z don't catch half of what he says then call a song wack quick

guarantee n*ggas caught the ying yang twins ref. tho
I don't think that Outkast reference was on purpose, because what in the hell would it have to do with Apple's or him being a "mac"?
 08-26-2009, 11:51 AM         #47
YoungGQ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 80sbabyent said:
"Im from the Apple that means Im a Mac, shorty is a a PC she lives in my lap"

wow to the outkast reference... google it
it wasn't THAT deep...slick wordplay nonetheless tho
 8 years ago '06        #48
01seay 83 heat pts83
space
avatar space
space
$20,966 | Props total: 3474 3474
Drake's hook on "Off That >> All three leaked songs

 8 years ago '08        #49
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,406 | Props total: 422 422
 80sbabyent said:
Andre 3000 "She lives in my lap"

kinda solidifies my thoughts most people that listen to jay-z don't catch half of what he says then call a song wack quick

guarantee n*ggas caught the ying yang twins ref. tho
I catch what he says but not always after the first listen which is why I am a fan. I haven't heard the song yet but will after work thx.
 8 years ago '04        #50
juis 
space
avatar space
space
$525 | Props total: 6 6
YA'LL IS f**kIN CRAZY! THIS TRACK IS OFF DA YOGABO!
 08-26-2009, 12:07 PM         #51
80sbabyent 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Jayborne23 said:
I don't think that Outkast reference was on purpose, because what in the hell would it have to do with Apple's or him being a "mac"?
the "She lives in my lap" song is similar in theme to "Venus vs. Mars" so I think it was on purpose
 8 years ago '06        #52
01seay 83 heat pts83
space
avatar space
space
$20,966 | Props total: 3474 3474
 Jayborne23 said:
I don't think that Outkast reference was on purpose, because what in the hell would it have to do with Apple's or him being a "mac"?


Yea, it is...and besides the outkast reference...

Apple --- the computer company which makes the "Macintosh" (better known as the Mac)

To most people Mac Computers are better than PC Computers...which makes the Mac superior to the PC.

So, when he refers to himself as a Mac (Pimp and/or Superior Male), and that the PC (Hoe and/or Inferior Female) is living in his lap, it's more so he's f.ucking the PC because she's/it's inferior.

Lap ---Laptop (Play on Words)

Mac (Pimp) >>> PC (Inferior Female)

Venus Vs. Mars ----- She Lives in My Lap


Last edited by 01seay; 08-26-2009 at 12:20 PM..
 8 years ago '04        #53
slimyellow 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,110 | Props total: 1150 1150
yo....yall n*ggas is hatin hard on this. this s**t is not that bad!! good track to me.
 8 years ago '05        #54
bgj887 
space
avatar space
space
$1,517 | Props total: 30 30
lmao @ "we was supposed to take over, i caught her bumping ether"

outta the 3 timbo tracks i like this one the best, the one with drake is very disappointing and reminder might grow on me
 8 years ago '06        #55
Crown Loyal 
space
avatar space
space
$2,435 | Props total: 1 1
I'm gon keep it real. This is the best joint I've heard so far off the Blueprint 3. The one with Drake is growing on me a lil bit. And the Run This Town is cool to me now too. Either way, I gained a lil bit of hope for the Blueprint 3.
 8 years ago '05        #56
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
man im tired of all these leaks..i'll just listen when the whole albums leaks out
 8 years ago '07        #57
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
this s**t is hot...f**k wrong with yall
 8 years ago '04        #58
l0udm0uf 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,678 | Props total: 3 3
nas lost



AWWW
 8 years ago '05        #59
Dat 1 Dude 
space
avatar space
space
$3,542 | Props total: 274 274
i never listen to jay's music when it leaks..
dont wanna listen to the cd for the first time and know every song already..

even though, its always hard not to take a peak..
i dont even download it when the whole cd leaks..

*waits till sept 11th..
 8 years ago '07        #60
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,770 | Props total: 14586 14586
 JugernoT said:
I've liked every song that's leaked except reminder. Yea, hov k!lled it, but that hook makes the song damn near impossible to listen to. I think it'll b a solid album, not classic tho.
Yea only real hooks I liked so far is Off That and Run This Town... but this will be a decent album I guess. I really wasn't expecting anything major so no reason for me to be disappointed.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 50
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
73 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 44
Image(s) inside dannielledai
30 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
26 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
235 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
106 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 16
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
101 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
The Rock has a message for The Avengers
38 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Dec 9 - Scientists Create Vitamin A-Rich Fruit That Could Save Many Lives
59 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy