JAY-Z - VENUS VS MARS| blueprint 3 leak| !

most viewed right now
 104
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
60 comments
@sports
most viewed right now
 81
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
189 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
Post Malone almost commits career suicide on stream
212 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
135 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '08        #21
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,408 | Props total: 422 422
I wish I can hear this I'm at work!!! :angry12:
 8 years ago '04        #22
JugernoT 
space
avatar space
space
$1,811 | Props total: 1159 1159
I've liked every song that's leaked except reminder. Yea, hov k!lled it, but that hook makes the song damn near impossible to listen to. I think it'll b a solid album, not classic tho.
 8 years ago '07        #23
Cartel-Clipz 28 heat pts28
space
avatar space
space
$29,377 | Props total: 21455 21455
I actually f**ks with this one out of all the Tim tracks.

I think cats gotta stop judging the album before you hear the whole thing. Whenever Jay worked with Tim in the past, he always used him for the pop element on the album so I a.ssume he's doing the same thing now.
 8 years ago '04        #24
jeehtoven 51 heat pts51
space
avatar space
space
$5,645 | Props total: 470 470
it's alright...i just wish he used more gutter beats...his beats are really 'pop'
 08-26-2009, 09:58 AM         #25
kingz21 
space
space
space
$n/a | Props total:  
man I havent listened to the last two leaks, don't want to ruin my experience listening to the album as a whole.
 8 years ago '06        #26
Yung Dilla 1478 heat pts1478
space
avatar space
space
$54,897 | Props total: 25688 25688
i like it that takeover and ether line had me rollin
 8 years ago '04        #27
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,409 | Props total: 3456 3456
I like the concept but really I don't like how Jay delivered that s**t..

But it's still one of the better tracks that have leaked from this album..
 8 years ago '07        #28
Cartel-Clipz 28 heat pts28
space
avatar space
space
$29,377 | Props total: 21455 21455
 Wheezy1281 said:
NAS LOST


hahah
You clearly didn't listen to the song cause Nas Wins!
 8 years ago '07        #29
dnycem 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,742 | Props total: 1751 1751
I like the concept and the delivery.Beat is kinda wack tho.Overall song is "descent"

at the leaks off this album so far
 8 years ago '04        #30
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,214 | Props total: 2113 2113
 JugernoT said:
I've liked every song that's leaked except reminder. Yea, hov k!lled it, but that hook makes the song damn near impossible to listen to. I think it'll b a solid album, not classic tho.
reminder is my fav of the Timbo tracks.....
 8 years ago '09        #31
Knowledgeable 29 heat pts29
space
avatar space
space
$11,191 | Props total: 3488 3488
Even though this song is cool it's still no up to par for a jay z album.
 8 years ago '05        #32
Schavez98 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,359 | Props total: 1265 1265
 str8_akademiks said:
I like the concept but really I don't like how Jay delivered that s**t..

But it's still one of the better tracks that have leaked from this album..
How could you not like the delivery on this track??? To me that is the best part. It is different from what he normally does. He is actually switching up his flow from the last 2 albums. The punches were done really well and really went with the flow of the track. I actually like this song and I am hoping if Jay does go in the pop direction for the album this is what it sounds like.
 8 years ago '04        #33
RoyceDa59 240 heat pts240
space
avatar space
space
$14,965 | Props total: 4670 4670
 Cartel-Clipz said:
You clearly didn't listen to the song cause Nas Wins!
Twice the ether
 8 years ago '05        #34
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,515 | Props total: 49 49
Ive been saying that BP3 isn't going to be anything to look forward to. This s**t is gonna be Kingdom Come 2 . .not BP3. I've been saying this ever since I heard about this album.
 08-26-2009, 10:41 AM         #35
TXChainsaw 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this track goes in. diggin the flow and the word play...

but its just not the same. I feel this better than the other leaks. but BP3 looks like its gonna be a.ss
 08-26-2009, 10:46 AM         #36
80sbabyent 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"Im from the Apple that means Im a Mac, shorty is a a PC she lives in my lap"

wow to the outkast reference... google it
 8 years ago '08        #37
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,408 | Props total: 422 422
 80sbabyent said:
"Im from the Apple that means Im a Mac, shorty is a a PC she lives in my lap"

wow to the outkast reference... google it
I actually did. How is this an OutKast reference?
 8 years ago '08        #38
thewallochamp 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,804 | Props total: 132 132
this album is gonna succcccckkkk so bad, damn.
 08-26-2009, 11:07 AM         #39
80sbabyent 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 AnyGiven said:
I actually did. How is this an OutKast reference?
Andre 3000 "She lives in my lap"

kinda solidifies my thoughts most people that listen to jay-z don't catch half of what he says then call a song wack quick

guarantee n*ggas caught the ying yang twins ref. tho


Last edited by 80sbabyent; 08-26-2009 at 11:10 AM..
 08-26-2009, 11:09 AM         #40
deLeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 80sbabyent said:
Andre 3000 "She lives in my lap"

kinda solidifies my thoughts most people that listen to jay-z dont catch half of what he says then call a song wack quick
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
45 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
40 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Image(s) inside Dec 13 - Man is thrown 45 feet off bridge for intervening in couple's ..
67 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 28
Image(s) inside Thick as fu-k
47 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
160 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 21
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
189 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside Landlord Accused Of Masturbating On Tenant's Clothes When She Wasn't H..
21 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
141 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy