Aug 24 - Teens doing anal beer bongs & soaking tampons in vodka to get drunk

most viewed right now
 85
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
35 comments
@news
most viewed right now
 46
Damn!! Is all I can say
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
33 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #1
7117 pageviews
59 comments


ErViN261 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,119 | Props total: 0 0
Aug 24 - Teens doing anal beer bongs & soaking tampons in vodka to get drunk
 

 

[pic - click to view]

 Drug trends: Find out where your kids could be hiding them - Phoenix Arizona news, breaking news, local news, weather radar, traffic from ABC15 News | ABC15.com

PHOENIX -- Experts have an alert for parents as the school year begins: there are brand new ways kids are taking and hiding drugs.

"Drug use typically triples between 6th grade and 8th grade," according to Stephanie Siete of Community Bridges, a Valley substance abuse, treatment and detox center.

From her own collection she reveals the hiding spots for drugs, including water bottles and energy drinks that twist open to reveal a hidden compartment for storage.

But she said the latest trends include "snorting vodka shots."

More graphic yet, she said teens are doing anal beer bongs and soaking tampons in vodka.

"It's quicker absorption, it's hidden and it's new," said Siete, "For females, they're damaging their reproductive system."

But that's not all.

If you think your kid is studying, she said look closer at his or her highlighter.

It too, can pull open and become a pipe.

Lipstick cases can work the same way.

Then, there are pocket shots, filled with alcohol, not to mention the energy drinks.

"In case you don't have time to drink the big can, you can take a shot of your high doses of caffeine," Siete said.

She said if your 12-year-old is drinking that much caffeine, it begs the question what will they be doing at 15?

That's why she said it's so important for parents to intervene.

"It's hard to recognize," Siete said. "A lot of drug use looks like the everyday common cold, allergies, watery eyes, tired, who isn't tired?"

Siete said many kids are learning how to use drugs on sites like YouTube.

If you're a parent or a child wanting to learn more about how to spot drug use, Community Bridges offers free classes.

59 comments for "Aug 24 - Teens doing anal beer bongs & soaking tampons in vodka to get drunk"

 8 years ago '06        #2
ohiostate7 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,981 | Props total: 242 242
seen on manswers that alcohol in the a.ss can k!ll you fast
 8 years ago '07        #3
rangers27 1 heat pts
space
avatar space
space
$479 | Props total: 2 2
 ohiostate7 said:
seen on manswers that alcohol in the a.ss can k!ll you fast
 08-25-2009, 12:28 AM         #4
2D.... 
space
space
space
$n/a | Props total:  
alcohol through the a.ss is like, what? 10x more potently absorbed into the blood stream?

might be higher

that's some crazy s**t, im not that desperate to get wasted...
 08-25-2009, 12:55 AM         #5
YOUNGZERO 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Please don't tell me this is the future.

I don't wanna be old listening to the "Chronic" with kids runnin' up to me for drugs and stickin' it up there culos. F*CK that FUTURE!!!

We need to bring in the acid, DMT, and shrooms mixed in with weed for the next generation. lol
 8 years ago '04        #6
unkn0wn 
space
avatar space
space
$4,536 | Props total: 24 24
 ohiostate7 said:
seen on manswers that alcohol in the a.ss can k!ll you fast
yep seen that sht on Manswer and 1000 ways to die...

Highlighter pipe is old I use to have one back in HS...
 8 years ago '05        #7
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,052 | Props total: 647 647
tf is wrong with these kids...ud think these kids are full blown alcoholics looking to get drunk quickly
 8 years ago '04        #8
DJ Maximum|M 48 heat pts48
space
avatar space
space
$43,395 | Props total: 11771 11771
thats just dumb as f**k....
 8 years ago '09        #9
DJ Idol 18 heat pts18
space
avatar space
space
$4,004 | Props total: 945 945
wtf? lmao stupid f**king kids...

you're gonna see 'em walking around school with alcohol stains on the a.ss of their skinny jeans n s**t lol wtf
 08-25-2009, 04:53 AM         #10
jataylorlfc 
space
space
space
$n/a | Props total:  
america needs white lightning
 8 years ago '06        #11
LilBlasta 8 heat pts
space
avatar space
space
$5,663 | Props total: 5 5
That's f**king hilarious and idiotic at the same time
 8 years ago '06        #12
Marty McStayFly 
space
avatar space
space
$348 | Props total: 7 7
 ohiostate7 said:
seen on manswers that alcohol in the a.ss can k!ll you fast
I was just about to say I seen it on manswers these lil n*ggas crazy I don't need a drink that bad
 8 years ago '04        #13
Ea$e 
space
avatar space
space
$6,409 | Props total: 424 424
What happened to cutting a class or two to spark a blunt?

these kids are dumb....
Posted via Mobile Device
 8 years ago '07        #14
NuffGanja 117 heat pts117
space
avatar space
space
$35,711 | Props total: 14906 14906
^word.......
 08-25-2009, 11:56 AM         #15
Don Peru 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ladies and gentlemen, welcome to the future.....where ur kids will be able to roll a better blunt than you do
 8 years ago '08        #16
moe356 1 heat pts
space
avatar space
space
$723 | Props total: 1 1
 Ea$e said:
What happened to cutting a class or two to spark a blunt?

these kids are dumb....
Posted via Mobile Device
honestly best idea
 8 years ago '04        #17
lilsnatch770|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$31,899 | Props total: 2011 2011
Kids now a days are f**king retarded
 8 years ago '05        #18
champlain 63 heat pts63
space
avatar space
space
$2,790 | Props total: 72 72
I think they do this because they dont like the taste...crazy kids
 8 years ago '08        #19
M 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,199 | Props total: 5322 5322
 DJ Idol said:
wtf? lmao stupid f**king kids...

you're gonna see 'em walking around school with alcohol stains on the a.ss of their skinny jeans n s**t lol wtf


soaking tampons, that's disgusting
 8 years ago '07        #20
[MK] 
space
avatar space
space
$2,828 | Props total: 438 438
Wtf ever happened to smokin a J and sippin on a beer. You gotta a gay muther f**ker to bong a beer up ur a.ss. Just bcuz they did it on jackass doesn't mean you should too.


That tampon soaked in vodka s**t is the nastiest thing I have ever heard. Eat a b**ch pus*y and you get drunk, lol!!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 30
Steph Kegels
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
106 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
109 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
111 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
64 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 5
When Popeyes runs out of chicken
97 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
48 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 4
Frequent Flier Series: Brazil
19 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy