Madden Fantasy Draft Online Franchise PS3

most viewed right now
 142
Article inside So we gon act like Clipse manager didnt get 32 years for that Whitney?
73 comments
@hiphop
most viewed right now
 95
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
184 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
116 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
NBA Lebron Son Ask Him How He Keep Hittin Them Clutch Shots 😏
85 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '04        #401
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
peezy needs help on offense bad. look for some trades then post em here. ill review and say if u needa add somethin.

bulger isnt worth his rating if ur trying to trade for a younger qb so ud have to package something else.
 9 years ago '04        #402
Rich21 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,081 | Props total: 37 37
my WR's aren't good either deal with it.
 9 years ago '04        #403
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
 ThaReapa420 said:
I can live with Bulger cuz I don't think anyone will give up the guys I want at QB...Nate Davis, Chad Henne, or Josh Freeman...
i have henne and nate davis. henne 4 mvp
 9 years ago '05        #404
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
franchise lets go...i need some easy wins under my belt....what u wanna do with the eagles or pats?????????
 9 years ago '04        #405
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
 Trill Azz n*gga said:
franchise lets go...i need some easy wins under my belt....what u wanna do with the eagles or pats?????????
u's a funny cheezball. i'm good off either team. matchup or shutup


49ers movin up tho each update :greetings10:
 9 years ago '05        #406
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 franchise said:


49ers movin up tho each update :greetings10:
i see....and my pats declining by 1 pt every other week...but i will try u out with the colts.......but stop b**ching and lets play boy...i done lost 5 games since i started back playing




























































*goes to invite jhj26 sorry a.ss*


Last edited by Trill Azz Nigga; 10-02-2009 at 05:58 PM..
 9 years ago '04        #407
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
i dont want bulger

what de player can u offer? ill give u shaun hill for cheaper than nate, nate is nice and gonna go up.

and ya goodfellaz aint trading freeman.
 9 years ago '04        #408
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
dont worry about me playing both qb's. ill keep em for value and trade when he goes up.

i dont need de end or dt. might be able to use an upgrade on o-line tho, ill look and think about it
 10-05-2009, 04:18 PM         #409
ceo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when do we advance to week 11?
 9 years ago '04        #410
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
 ceo said:
when do we advance to week 11?
as soon as possible, waiting on 3 games to get in. if they dont get down within the next 2 days they will be simmed
 9 years ago '06        #411
Bouncer 16 heat pts16
space
avatar space
space
$18,292 | Props total: 1628 1628
yo.. ima play the cpu tomorrow...
 9 years ago '05        #412
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 J.R. Hyphy said:
what a shameful loss. to the cpu..in OT
i thought i was the only n*gga that be gettin they a.ss beat by them
 9 years ago '06        #413
made in the bay 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,294 | Props total: 181 181
the rams owner hasn't responded back. either him or someone on his profile was playing resident evil 5
 9 years ago '05        #414
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
franchise what u wanna do with them vikings boy?? or are they consider a cheese team too?????
 9 years ago '04        #415
Rich21 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,081 | Props total: 37 37
when we advancing?
 9 years ago '05        #416
carden2 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,692 | Props total: 1480 1480
yo the dude i play wont get back at me. he dont say no date or time. i have no clue when we gonna play now so commish help me out here
 9 years ago '06        #417
made in the bay 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,294 | Props total: 181 181
 carden2 said:
yo the dude i play wont get back at me. he dont say no date or time. i have no clue when we gonna play now so commish help me out here
same here
 9 years ago '04        #418
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
 carden2 said:
yo the dude i play wont get back at me. he dont say no date or time. i have no clue when we gonna play now so commish help me out here
ill try to link yall up

 made in the bay said:
same here
mrswagg is on bx but if he doesnt respond to you then he might need a boot. he usually is on daily tho, lemme kno what happens with him

 ThaReapa420 said:
same here...hulkup9ers420 ain't responded for s**t
he aint on here, but when u wanna run that? ill talk to dude and set it up
 9 years ago '04        #419
franchise 60 heat pts60 OP
space
avatar space
space
$7,789 | Props total: 310 310
 ThaReapa420 said:
s**t cuz you know how I do...whenever he wants to run it we can run it...as long as it ain't tomorrow night...SUPPOSED to go out with this broad
ok. ill try to get him on tonight.
 9 years ago '05        #420
carden2 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,692 | Props total: 1480 1480
yah that'd be dope if you could get my game set up for sometime this weekend whenever you can get a time from'em. just let me know i want to play. you know i be on aim so get at me.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
49 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 38
Video inside Compton THUGS starring Kevin Hart & Mike Epps 🤣🤣㊃..
25 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 27
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
56 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
18 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 13
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
41 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
I will marry this woman for real.
137 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
248 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
76 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy