nicki minaj live on ustream.tv (Titties!!!! was out)

most viewed right now
 118
Video inside F*ucking Black Guy
82 comments
@wild'ish
most viewed right now
 87
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
44 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
81 comments
@wild'ish
most viewed right now
 60
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
69 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-22-2009, 09:57 PM         #1
21361 pageviews
18 comments


onq 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nicki minaj live on ustream.tv (t*tties!!!! was out)
 

 

[pic - click to view]

 NICKI MINAJ on USTREAM: Nicki Minaj Live. Hip-Hop/Rap

18 comments for "nicki minaj live on ustream.tv (Titties!!!! was out)"

 08-22-2009, 10:03 PM         #2
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
is she kissin amber rose in it? or gettin nekkid? if not
 9 years ago '06        #3
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
b**ch ugly as s**t.

Look like any other chickenhead with a fresh weave
 08-22-2009, 10:07 PM         #4
onq  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
too late it's over now

she had on some crazy looking outfit and here n*pple was showing when she was talking to us.
 08-22-2009, 10:07 PM         #5
Heartless Dream  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dont you mean an areola?

yal some lil kids
 9 years ago '07        #6
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,798 | Props total: 28972 28972
All I saw was this comedy:

12:21 LsuStudMuffin: WHO SAW THE n*pple
12:21 youknowdrama: who got a screen shot
12:21 AlSween: imma go beat off to one of her music videos
 08-22-2009, 10:12 PM         #7
onq  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Cartel-Clipz said:
All I saw was this comedy:

12:21 LsuStudMuffin: WHO SAW THE n*pple
12:21 youknowdrama: who got a screen shot
12:21 AlSween: imma go beat off to one of her music videos
LOL some f*g told her it was showing
 08-22-2009, 10:15 PM         #8
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 onq said:
LOL some f*g told her it was showing
dudes need to learn how to keep they damn mouths shut damn!!
 08-22-2009, 10:23 PM         #9
onq  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
12:11 Peter_Griffin: YALL SOM FUKKIN PERV IT'S JUT A DAMN n*pple BIG FUKKIN DEAL
12:11 yungreezy: ITS NOT JUST A n*pple. ITS NICKI MINAJ'S n*pple
lol ........
 9 years ago '08        #10
mh bich who els 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,049 | Props total: 45 45
Damn, I wanna see that
Posted via Mobile Device
 08-22-2009, 10:44 PM         #11
ferrari f-50  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
julie: are there anymore half nekkid women coming by?

mike lowrey: she was nekkid?


marcus burnett: t*tties was out a little bit
 9 years ago '05        #12
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 kevkhalee said:
b**ch ugly as s**t.

Look like any other chickenhead with a fresh weave
im willing to bet nicki look better than anybody you ever been with...n*ggas on bx swear they be with some bad a.ss b**ches...the only pus*y most of yall ever seen will be thanks to the skeeas, hoes, ands.luts thread...


Last edited by Trill Azz Nigga; 08-22-2009 at 10:59 PM..
 9 years ago '07        #13
Bkjj11 3745 heat pts3745
space
avatar space
space
$97,177 | Props total: 79882 79882
virgins.
 9 years ago '06        #14
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,496 | Props total: 36582 36582
 1ironboy1 said:
pics or delete thread
i co sign
 9 years ago '04        #15
sinister88 
space
avatar space
space
$720 | Props total: 40 40
^^^whut they said
Posted via Mobile Device
 9 years ago '04        #16
Venom 29 heat pts29
space
avatar space
space
$14,201 | Props total: 953 953
wit all the tech in teh world yall couldnt record the s**t
 9 years ago '05        #17
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 Venom said:
wit all the tech in teh world yall couldnt record the s**t
and cheezy couldnt tell us before time that she was going live
 9 years ago '08        #18
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 42 42
you know cheezy stay on top of this shti and didnt tell us..bet n*gga hyping anyway
Home      
  
 

 






most viewed right now
 32
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
135 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
103 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
122 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
622 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
119 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
61 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 4
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
68 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy