Best proof 2Pac is alive!!! MUST SEE!!!

most viewed right now
 116
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
42 comments
@sports
most viewed right now
 77
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
47 comments
@sports
most viewed right now
 73
Image(s) inside Might let her meet the parents
22 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
79 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-21-2009, 09:20 AM         #21
deLeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The N said:
It is an is Vegas performer
:applause: finally you got something right

now go back to video research.
 8 years ago '06        #22
jaycee 39 heat pts39
space
space
space
$9,357 | Props total: 835 835
:iough:
 8 years ago '09        #23
KuBriK 
space
avatar space
space
$316 | Props total: 1 1
this is maaaaaaaaad old
 8 years ago '05        #24
TKO420 
space
avatar space
space
$1,122 | Props total: 380 380
 regularjoe said:
Tupac is to black people what Elvis is to white people. Always seeing him in taco shells and grilled cheese sandwiches and s**t.
hahahahahha
 8 years ago '04        #25
Tha754kid 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,906 | Props total: 833 833
Now that BMW s**t was fukked up. That is clearly 2 different sets of rims...wtf??? Still, that n*gga Pac is DEAD!
 8 years ago '07        #26
Eddie..|M 12 heat pts12
space
space
space
$18,086 | Props total: 1525 1525
If they were faking a car and all I think they would atleast get the rims right lol.
 08-21-2009, 12:01 PM         #27
Rowe  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 1ironboy1 said:
imagine if he is alive and in 2014 he does return????

woow
that n*gga would sell crazy records :wow:
 08-21-2009, 12:17 PM         #28
deLeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
7/7/07 was the date he was suppose to come back.
 08-21-2009, 12:24 PM         #29
DnSouth28  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
For this s**t to be even remotely true he would have had help from the government to do it. Like some witness protection program type s**t. Still pretty far fetched though. He is obviously DEAD. Interesting vid none the less...
 8 years ago '06        #30
LilBlasta 8 heat pts
space
avatar space
space
$5,663 | Props total: 5 5
Would he get much love if he would come back? Or would they hate the fact that he faked his own death, and kept hiding for 13 years or more?
 8 years ago '07        #31
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,337 | Props total: 403 403
Assata isn't Tupac's sister
 8 years ago '06        #32
STILL.DETOX|m 704 heat pts704
space
avatar space
space
$11,579 | Props total: 9 9
guess we'll just have to wait n see
 08-21-2009, 01:04 PM         #33
Lot  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i hope he's coming back to start the revolution or something. No one wants to hear a 43 year old rapper unless he's kool g rap
 8 years ago '09        #34
Spiffy 34 heat pts34
space
avatar space
space
$20,051 | Props total: 26 26
I hope he comes back and ethers 97% of the rap game
 8 years ago '06        #35
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,487 | Props total: 14773 14773
y cant they just let the man rest in peace?! damn
 08-21-2009, 01:51 PM         #36
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Birdman's Back said:
y cant they just let the man rest in peace?! damn
foreal dude is gone yall need to stop makin up theorys and s**t and let the men rest in peace
 8 years ago '07        #37
KeepinItTrill 30 heat pts30
space
avatar space
space
$49,206 | Props total: 15092 15092
 Birdman's Back said:
y cant they just let the man rest in peace?! damn
 hiphop4ever said:
foreal dude is gone yall need to stop makin up theorys and s**t and let the men rest in peace
cosign

I wish he was alive too but damn, gonna be 13 years next month, the man's deceased
 08-21-2009, 01:58 PM         #38
Primetime37  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphop4ever said:
foreal dude is gone yall need to stop makin up theorys and s**t and let the men rest in peace
 08-21-2009, 01:59 PM         #39
Primetime37  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LilBlasta said:
Would he get much love if he would come back? Or would they hate the fact that he faked his own death, and kept hiding for 13 years or more?
name of the chick that's in yo avy please
 08-21-2009, 02:00 PM         #40
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KeepinItTrill said:
cosign

I wish he was alive too but damn, gonna be 13 years next month, the man's deceased
foreal n*ggaz need to give it up already dude is gone and aint comin back
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
28 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
19 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 7
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
148 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
194 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy